Terolut mimmit

Voi että mulla lähtee nyt järki!!!!!!! Kävin tänään verikokeissa ja samalla piti varata puhelinaika lääkärille että se kattoo ne mun arvot ja kertoo jatkot. Mut se lääkäri on lomalla ja sain ekaksi ajan tän kuun loppuun! Siis puhelinajan! aarg. Soitin sitten tunnin päästä perään että haluan ajan ennen sitä. Haluan uuden terokuurin ku mullahan ei ollu ku toi yks. En halua alottaa alusta tätä kierron tasaamisen yritystä. Sain onneksi keskiviikolle puhelinajan. Labravastaushan ei oo vielä sillon tullu mut saampahan vähän selkoa tähän asiaa. Voi että tänään on paska päivä. huoh. Sori tää purkautuminen. Turhauttaa vaan niin tajuttomasti nytte. :mad:
 
Vici harmi jos noin vaikee alku on siulla viikolle ollut. joskus kyllä noitten hoitajien/lääkäreitten kanssa kyllä menee hermot :/ onneksi kuitenkin sait sen soittoajan jo aikaisemmaksi!

se ois tänään taas maanantai, uusi aurinkoinen viikko alkakooon :)
kukahan saa kunnian avata plussasaldon tälle kuulle ;) nyt plussatuulosia kaikille :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Kyllä mä nyt uskon että nuo on menkat vaikka tosi niukat olikin. Eli mulle vois laittaa, että tänään kp5/28 ja 2. tero Kierron pituudestahan en vielä tiiä, mut toivotaan että pysyy 28 päivässä. Ja terot kiristän keskiviikkona siltä lääkäriltä. Ärsyttää kun ollaan niin välinpitämättömiä aluksi että " lääkäri on lomalla, kuukauden päähän saadaan soittoaika"...huoh. pitäs keskittyä miljoonaan muuhun asiaan tänään mut ajattelen vaan kiertoa, verikokeita, ovulaatioita, testejä...äh. jospa pääsiäisenä unohtais nämä ajatuksen vähäksi aikaa. Ens viikolla pitäs olla ovulaatiokin jos se nyt ikinä tapahtuukaan. Millon yleensä muuten alatte ovista tikuttamaan?
 
Vici > Alan tikutella ovista silloin kun lääkäri käskee, eli tässä kierrossa teen testin kahtena päivänä. En tosin kontrollia peru plussan ilmaantuessa vaan varmistelen irroituspiikillä. Pco voi metkuilla. Muuten en testaile juurikaan, sillä se on vaikea mahduttaa aikatauluihin ja haluan välttää stressiä. Olen ovuloinut viime aikoina kp13-15, joten varmaankin siinä kp8 aloittelisin tarvittaessa.
 
Heippa!! =)

Vihdoin pääsin koneelle, ei taas menny kovin montaa päivää! :D
Mut juu, tääl mennään kp2 täti yllätteli heti sunnuntain vaihduttua ja oli sitten herättyä yltynyt jo ihan reippaaksi! Clomeista tauko kunnes saadaan leikkaus ohi ja vain luoja tietää minkä aikaa siihen menee! =) Mut hyvilllä mielin ja odotuksen odotus jatkuu, mut toivoa on! Kierto jäi siis 30 päiväiseksi, että saatiin taas päivällä lyhyempi kierto! =)

Eli päivitykseen: kp2/30-31 yk14 ja tauko! Kiitos! =)
 
onnea ladyblue! Sitä ollaan jo selvil vesil :hug: ihanaa että jollain on tärppän ja kaikki sujunut hyvin :) muistatko yhtään oireit ennen plussaa? Muutkin vois vastaa jos on kokemuksii. Mul vaan herän toiveet vaik on vast 2 päivää viimesest terost, mut rinnat on ihan eri taval raskaat ja arat ja masustkin nippailee ajoittain. Turvotustakin on mut en sit tiiä enteileekö vaan tätii vai... Kaheliks täs vissii on tulos :stick:
 
Ladyblue ihana kuulla, et raskaus on edennyt hyvin! :)

Minnams :hug:

ON kait se on uskottava, et se tuhru oli mun menkat :( minkäköhän päivän niistä arpois ensimmäiseksi kp:ksi?! Mikään päivä ei ollut toista runsaampi... :(
 
Ihanaa kuulla että LadyBluella kaikki hyvin! Pahoittelut tädin kohdanneille ja paljon plussia toivon jännäilijöille.

Mut voipi siirtää taustalle. Tulee niin harvoin kirjotettua tänne pinoon ja viimeinen terokuuri lähtee tänään käyntiin. Sen jälkeen en noita luultavasti syö enää. Ei ole mun tapauksessa auttaneet ja kropassa ei ole ruvennut tapahtumaan mitään. Mutta jos saisin vielä jäädä tosiaan taustalle lueskelemaan teidän juttuja ja ehkä kommentoimaankin joskus? :)
 
Voi surku mikä päivä :( Lääkäri soitti tänään. Kaikki perusverikokeet ok, mut se LH matala eli ovista ei ole tapahtunut. Sanoi samalla että epäilee edellisen ultran perusteella PCO tyyppisiä munasarjoja... Terolut lopetetaan koska ei auta ovulaatioon ja siitä ei siis mulle oo mitään hyötyä. Nyt ootellaan omia menkkoja 2 kk (!!!!!!!!!!!!!!!!) ja sit ultraan uudestaan. Jos menkat ei oo tullu ni tutkitaan mieski ja lähete naistentaudeille. Voi huoh. itkettää, turhauttaa, harmittaa. Jotenki tiesin tämän. Kova ja kivinen tie. Vaikka tässä nyt ei oo montaa kuukautta mennykään vielä ja monesta saataa tuntua että kitisen turhaan ni on tää silti niin raastavaa. Kroppa saadaan kesälomien takia mahd käyntiin ehkä elokuussa ja mitäs sitten?

Keksikää mulle jotain muuta tekemistä ku tää vauvahaaveilu! Jään nyt taustalle teitä seurailemaan ku lääkityski lopetettiin... Kaikkea hyvää teille!
 
Hienoa että Lady Bluen raskaus sujuu hyvin! minnams , Ansku ja Hennu :hug: Vielä on Lumihiutale ja Laola jäljellä, kun mehän sovittiin että jonkun on pakko plussata jännälistalta kun siinä niin paljon porukkaa oli! :)

Vici voi ei miten surkeita uutisia! Miksi sun kohdalla ei clomeja kokeilla, vai oletko kokeillut niitä jo?

Huomenna follilutra, kp10, toivotaan parasta!
 
NaksuP En tiedä miksei vielä clomeja. Lääkäri haluaa varmaan vielä ootella, jos se oma kierto ja ovis lähtis rullaamaan. Eipä oo ikinä kyllä rullannu, mut vissiin se on järkevä silti odotella ku alkaa lääkkeitä syömään.Ja niin hyvin se mulle sen odottelun perusteli että oli ihan että joojoo, mut nyt alko taas tuntuun että miten tässä nyt 2kk odottelulla mitään saadaan aikaan.huoh. Pitäsköhän soittaa perään? Mitä mieltä ootte? Vai oottelenko vaan "rauhassa"...
 
vici kyllä tuossa malttia siun kohdalla kyllä tarvitaan. harmi siis kuulla noin huonosti menneestä verikokeesta ja pco arveluista :(
en kyllä tiiä miten itse tilanteessasi tekisin, jos olisi malttia niin ehkä odottelisin, mutta jos oikeesti on pco niin silloin odottelukaan ei varmaan auta..
itse olin ainakin kiitollinen kun sain ne clomit yksityiseltä heti niitä hakiessani, kun kuitenkin hermojakiristävät 4 kk kunnallisella ensin jonossa ootin enkä ikinä sinne päässyt. (tai no nyt toukokuussa menen vasta)

ja kuten naksu sanoi, lumihiutaleen tai laolan on kyllä oikeesti plussattava kun niin hurja jännälista-aalto oli liikkeellä että eihän siitä kaikille negaa voi tulla! ei voi!

omppuf harmi jos siirryt taustailemaan, mutta tule tosiaan välillä meitä moikkailemaan tänne ;)
alkaako sullakin sitten clomit seuraavaksi vai miten teillä hoidot jatkuu?

naksu
lle onnea matkaan folliultraan :heart: tuuthan sitten heti kertoon miten käy!!
 
Viimeksi muokattu:
Käynnistetään seuraava kierto teroilla ja sitten clomit seuraavat 9 kiertoa. Siis jos ne verikokeet näyttää että jotain tapahtuisi oviksen puolelta :) saas nähdä, ihmetyttää vaan että miten meille onkaan suotu jo yksi, tärppäsi tuolloin lääkkeettömästä kierrosta, yli 2 vuoden yrityksen jälkeen. :) Olen silti niin onnellinen tällä hetkellä <3 ehkäpä se on tämä kevät.

Paljon talvivauvoja toivon teille kaikille <3
 
Terolut-mimmien toivelista 5.4.2012

Nimim.......................KP.............Ikä......Mones?...YK......Hoito?

Nezzie80.............155/26?........32v........1.........2......... 1.tero
Minnij.................115/28...........25v....... 1.........1..........1.tero
Haidippiduu.........32/28...........27v.........1........5.........terot
lumihiutale92......30/29............19v.........1.........3.......2.tero/2.clomi

Laola................28/28-41........23v..........1........3.........3.tero
Ambrosia85.......19/26-30.......26v.........1.......15.......1.clomi/terot
jenni_noora.......18/28?............27v.........1.......3.........3.tero
macy gray.........13/30-34........31v........2........28........OI9

another.............11/28-?...........25v.........1........5. ......1.clomi
NaksuP.............10/28.............28v.........2.........3........2.clomi
Tilli84...............9/20-36?.......27v........2.........5.........tauko
Vici...................8/28.............24v.......1..........2.........2.tero

Fossiili..............7/34..............32v........2........9.........tauko
Hennu86..........6/33..............26v........1........12........tauko
Ansku83..........5/30-31..........28v........1........14.......tauko
minnams..........2/32.............25v.........3........12.......1.tero


Plussanneet vuonna 2012: :heart:

LadyBlue....22.1........29/?...... ...... 29v......1.lapsi......yk16.... ..2.IUI
nellinu........27.1........30/28-42...... 23v.... .2.lapsi......yk5.... ...2.tero
Surya.........9.3.......30/23-77........27v......1.lapsi.....yk12.......2. Femar


Plussanneet vuonna 2011: :heart:

Anni776.......11.5..................................................................
Saasa..........16.4........kp35/37-68.. .27-v....1.lapsi....yk 11.....2.tero
Chrisu..........5.5.........kp32/28-95....28v......1.lapsi....yk 1......3.tero
SenSen.......16.5........kp29/26-32....25v......1.lapsi....yk 11......3.tero
Namppis88...20.5........kp43/28-54....22v......1.lapsi....yk 5.......tauko
Ninni-Ilona...10.6..................................................................
"Kuumeilija".20.6..........kp33/36........26v......1.lapsi....yk 20......5.tero
Lilli88...........6.7.........kp72/?..........23v......1.lapsi.....yk 7................
Hömelö........15.7... ....kp44/42........23v.... .1.lapsi.....yk 11.............
syysmyrsky...6.8.........?.................22v......1.lapsi.....yk 4...............
Kristiina84....10.8........kp30/35-46.. .27v.....1.lapsi.....yk 7.......tauko
Matte07.......8.10.......kp45/40?...... 27v.....2.lapsi.....yk 9.......2.tero
-pansku-......27.11......kp27/27.........24v.....1.lapsi.....yk 6.......3.tero
rae89.............?..........?/29...... .. ...22v..... .2.lapsi.....yk.9.......tauko


.

Jännä-klubi :confused: :popcorn:

lumihiutale92 dpo 13
Laola dpo 10


Hengessä mukana :wave:
AnniMu
Aadami
MoonBride
Tellervo
SL
P12
Omppuf


Kadonneet :| :

kultakimpale2, marica30, miraaz


Listalle haluavat: laittakaa kp/kierto, ikä, monesko lapsi, yrityskerta ja monesko terolut- tai clomikuuri tai muu hoito menossa. :)

Jännä-klubille haluavat: ilmoittakaa, mikä dpo menossa (jos se on tiedossa :))
 
Voi että, täällä on liian moni joutunut uuteen kiertoon :( Pahoittelut Ansku ja minnams!! :hug:
Plaah, ja mie ku olin toivonu, että moni (minä mukaan lukien) olis plussannu tästä kierrosta :(

Vici Kaks kuukautta joudut odottelee omia menkkoja?? Aika pitkä aika :( Jos PCO on kerta todettu, niin niitä ei välttämättä tule :( Tosin, meikäläinen toimii hyvänä esimerkkinä toivosta: vuosi sitten tähän aikaan kärvistelin YK 2:n kourissa. YK 1 oli kestänyt 72 päivää ja päättyi helmikuun 2011 loppupuolella. YK 2 päättyi sitten vasta Terolutien avustuksella äitienpäivänä, jolloin kierron pituudeksi jäi 71 (tai 72) päivää. PCO todettiin 26.4. YK 2:n jälkeen söin vielä 2 tero-kuuria ja sitten taukokierto, joka kesti yli 50 päivää (lopetin senkin loppujen lopuksi teroilla). Nyt, viime kierto ilman teroja, ovis tapahtunut jne. PCO-diagnoosin saaneillakin on siis toivoa, vaikka TIEDÄN, kuinka toivottomalta susta nyt tuntuu!! :hug: Se odottaminen on kaikista ärsyttävintä. Siinä missä itte junnaa yhessä samassa kierrossa, niin toiset vetää kolmatta...

Omppuf Siirsin sut taustalle, mut ilman muuta käyt täällä seuraamassa ja kommentoimassa välillä :)

ON: Mulla ollu tosi helpot menkat nyt :) Todella runsasta vuotoa ei ole juurikaan ollut ja viimeiset 3 päivää on vain tuhruttanut. Kolmatta päivää pärjää nyt pikkuhousunsuojalla. Alkaa menkat olla loppusuoralla.

Tänään aamulämpö 35.1 : / Just miehelle hehkutin eilen, et kuinka mun peruslämpö on noussu noin 0.6 astetta vuoden takasesta (silloin oli noin 35.2) ja nyt sit tänään aamulla tommonen lukema : / Näinkö on hormonit taas heittämässä häränpyllyä?

Tiistaina multa poistettiin viisaudenhammas. Onneks ei ole nyt mikään ovisaika, kun kuuriluonteisesti olen vetänyt buranaa naamaan :) Mutta, noin muuten oli ihan positiivinen kokemus se poisto: sujui kivuttomasti, kesti alle 5 min eikä jälkikäteen tullut turvotusta tai kovia kipuja :) Kiinteää ruokaa pystyin syömään jo iltapäivällä, kun poisto oli aamulla :) Sairaslomapäivän sain ja vietinkin tiistain ihan vain leväten ja hissun kissun.

Nyt noin muuten minut on pitänyt kiireisenä työt ja mun uusi rakkaus: liikunta :heart: Jos tässä ei kerta vauvaa saada, niin yritetään sitten kiinteyttää kroppaa :)
 
anoter: Juu se mainitsikin että siellä lukee että 6 kuukautta. Mun tapauksessa kokeillaan pitempään (siis jos ei aikasemmin tepsi) kun niin "hiljaset munasarjat" eli ei endoa tai pco:ta ja kohdun limakalvokin hyvä. 8 kierron tabletit oli reseptissä, joten varmaan tämäkin kierto oli tuohon yhdeksään laskettu vaikka nyt vaan tyhjennetään teroilla.

ja hyvä että saan jäädä seurailemaan teidän juttuja :)
 
omppuf okei, jännä sinällään että tuommoisii poikkeuksii tehdään, mutta ymmärrettävää sinällään koska syyt on toiset kuin esim miulla!
noh tietääpähän että meillekin vois sitten niin tehdä että clomeja voisi pidempään syödä ;) mullakin kun lääkäri kirjoitteli vähän isomman annoksen clomeja kuin mitä ois tarvis, mutta kun niitä paketteja saa vain 20 kpl pakkauksissa.
mutta nautihan sie kevätpäivistä ja tulet ehdottomasti kertomaan etenkin plussausuutiset ;) :heart:

hennu harmi että menkat alkoi, mutta pääasia että alkoivat kun noin aikaisin alkoivat :D kierrot tuntuu sinulla tosiaan toimivan! mahtavaa :)
hih niin se liikunta vie mennessään, mistä lajista kiinnostuit näin alkuun?
 
another Ollaan nyt kaverin kanssa käyty kokeilees erilaisia ryhmäliikuntatunteja: spinning, kahvakuula, Flexi-bar, RVP (reisi, vatsat, pakara), NHS (niska, hartiat, selkä), steppi jne. Tosi mukavaa ollu ja tullu siis huollettua koko kroppaa, pääkoppaa myöten :)
 

Yhteistyössä