Hennu86 ja another Kiitos tsempistä ja halauksista. Tänään on jo parempi päivä. Ajattelin illalla soittaa yhdelle tutulle joka on ihan lapsettomuuslääkäri että mitä se asiasta sanoo. Että olisko se sitä mieltä että teroja pitäs kuitenki jatkaa!? En oo sitä viittiny aikasemmin vaivata mut taitaa olla pakko soittaa.Olin jotenki käsittäny että jos menkkoja ei näy ne käynnistetään teroilla ja sit teroja jatketaan 3 kk vaikka ei ovuloiskaan ihan vaan sen takia että vähän heräteltäs omaa kroppaa... oonkohan käsittäny sitte ihan väärin! Hankala tosiaan ku luulis nyt että se mun lääkäri kuitenki osaa asiansa ku on naistentautien erikoislääkäri.
Hennu86 Määki oon ihan hurahtanu liikuntaan nyt ku aurinko taas paistaa! On se niin mahtavaa ku jostain innostuu! Varsinki tollasesta terveellisestä jutusta. Mä oon ihan rakastunut CXWorksiin, combattiin, bodypumppiin, venyttelyyn, spinningiin....jeejee Hei tuun infoaan vielä mitä se lapsettomuuslääkäri on mieltä teroluteistä. Eli älä vielä tiputa mua listoilta
Hennu86 Määki oon ihan hurahtanu liikuntaan nyt ku aurinko taas paistaa! On se niin mahtavaa ku jostain innostuu! Varsinki tollasesta terveellisestä jutusta. Mä oon ihan rakastunut CXWorksiin, combattiin, bodypumppiin, venyttelyyn, spinningiin....jeejee Hei tuun infoaan vielä mitä se lapsettomuuslääkäri on mieltä teroluteistä. Eli älä vielä tiputa mua listoilta