Terolut mimmit

Fossiilille testaamiseen plussapuhallus!! :)
Hennu halit surufiilikseen, ja vielä sulla on toivoa!!
Folliultra varattu kp 10. eli 5.4. Tuo oli myöhäisin kp mille voin ottaa kun pahasti pääsiäinen sattuu just ennen oletettua ovista. Ja tietenkin oma gyne lomalla.

No, saa tämä toinen lääkäri olla kyllä samoilla linjoilla että eiköhän ne luget oteta nyt loppukiertoon kun jo kolme kertaa on menkat alkaneet kp7-9. En hyväksy mitään sönkötystä siitä että "en tiedä mitä olette hoitavan lääkärin kanssa pununeet" tai muuta paskaa!

Anteeksi raivoaminen mutta tää on tätä kp1:n ärsytystä. :LOL:

Jos teille sopii niin minäkin jatkan tässä ketjussa vaikken teroja nyt syökään?
 
NaksuP Tottakai jatkat täällä :kiss: Ei sinuu pois päästettäiskään! Etkä todellakaan hyväksy sitä, jos sulle ei meinata antaa lugeja tukemaan sitä luteaalivaihetta, kun selvästi se on liian lyhyt.

Te pääsette sitten pääsiäisenä hyödyntämään mahdollisen oviksen ;)

Ambro Positiivista on se, että kroppa alkaa pikkuhiljaa pelittää. Onneks näin keväisin miesten sprema on parempaa, sitä on enemmän ja naisilla ovulaatio pelaa paremmin :) Ehkä tässä on vielä toivoa.

Mulla ei edes vielä kp 1 ja silti ärsyttää valmiiks :D Mut käydään tää ärsytys nyt jo läpi, niin ei koko alkukiertoo mee taas siihen märehtimiseen...
 
nää terolutit on jotain niin kauheeta, tänään 5pv. Oireet on samanlaisii ku esikoist odottaes, mut kun tiedän et johtuu teroist. Mieli on tosi maassa jus siitä syystä. Itkettää koko ajan, raivoon koko ajan. Tuntuu et pää räjähtää. :mad: plussapuhureita myös täältäkin :heart:
 
Onpas tää nyt ihmeellistä! Ei tainnut vielä tämä päivä ollakaan kp 1... Aamupäivällä vaihdoin pikkuhousunsuojaan eikä siihen oo tullut vielä mitään, ainostaan pyyhittäessä.. Yleensä mulla hanat aukeaa heti kunnolla.. Nyt eilisestä asti vain pientä tuhrua..

minnams tiedän tunteen! Mulle ei terot sopineet ollenkaan!!
 
Soitin tänään labraan mun progesteroni arvosta joka otettiin viikko mahdollien ovulaation jälkeen. Arvo oli 1,5. Sairaanhoitaja sanoi puhelimessa että viiteväliin menee mut nyt ku googlettelin ni löysin yheltä palstalta että "itsellä kun toi otettiin kp 21 mun arvo oli vain vähän yli 1. Lääkäri sanoi, että pitää olla vähintään 25, jotta voi olettaa ovulaation tapahtuneen.. " Eli se ovulaatio ei sitten vissiin tapahtunut. Voi että ottaa päästä. vaikka tää oliki vähän odotettavissa. nyyh. Voi kuinka masentaa... pitää vissiin odotella että menkat alkaa ja sit että ovuloinko seuraavassa kierrossa. Mitä jos en ovuloi? Mitäs sitte? En jaksa odottaaaaaaaa
 
Viimeksi muokattu:
vici harmi kuulla että arvot eivät olen ilmeisesti niinkuin pitäisi.
mutta mikäli kokeista nähdään että ovista ei tapahdu, esimerkiksi pcos:sän tms syyn takia, niin silloin varmaan siekin saat avuksi clomifen-lääkkeen auttamaan ovulaation tapahtumisessa! valitettavasti tää oottelu on vain ihan hanurista :(

Tilli84 ei oo kyllä yhtään kivaa jos menkat temppuilee tuolleen että saapi vallan arpoa että mikä päivistä on se virallinen kp1. onko sulla kuitenkin raskautuminen edelliskierrosta pois suljettu?
 
Voi Vici! Tsemppiä! Niinpä, odottaminen on välillä yhtä tuskaa :(

Mulla tuhruilukin loppui! On tää ihmeellistä! :O pari kertaa oon kierron aikana testannut negaa..

Muoks.Mieleen hiipii väkisin oisko kiinnittymisvuotoa, mut ei kai se enää näin myöhään oo mahdollista.. Ekassa raskaudessa mulla tuli kiinnittymisvuotoa.
 
Viimeksi muokattu:
Hennu Voi että siun surufiiliksen kanssa :(.

ON Testi oli nega! Äärimmäisen tyhjä olo tuli. Rintojen kipu lisääntyny, enteileekö sitten tädin vierailua vai mitä häh :O. Sekava fiilis tän kaiken suhteen. Mutta päätin salilla käydessäni, että en nyt luovuta vielä tuohon negaan, onhan mulla vielä mahkut kumminkin plussaan tässä kierrossa, onhan?!? :D
 
Ihanasti ootte jaksan kirjotella... :) Välillä täällä on niin hiljaista.

minnams Mullaki ensimmäiset tero-kierrot oli ihan hirveitä. Oli vaikka mitä oireita ja pahinta oli se 10 päivää kestävä masennus! Terolutit vaikutti ihan selvästi mun mielialaan. Kolme ekaa kiertoa oli pahimmat, nykyään en huomaa juurikaan mitään sivuvaikutuksia Teroluteista. Koita jaksaa :)

Vici Voi hitto, ettei arvot olleet nousseet niin kuin piti :( Toivottavast pääset pian uuteen kiertoon ja siinä kierrossa sitten ovuloit :)

Tilli84 Kiinnittymisvuoto tai raskautta enteilevä pieni tuhruvuoto silloin, kun menkkojen pitäisi alkaa ;) Teeppä testiä muutaman päivän päästä! Plussapuhureita!

Fossiili Sulla on niin samat fiilikset kuin täälläkin :D Vaikka eilen ja myös tänään testattu negat, niin silti on toisaalta sellainen olo, että voisinkin olla raskaana :D Ja todellakin toivoa on niin kauan ennen kuin menkat alkaa :) Mulla siihen pitäis olla vielä noin 4 päivää.

ON: Kyllä ihminen tarttuu kaikkeen. Oon miettin, et jos kiinnittyminen on ollu esim dpo 7-8 (su tai ma), niin eihän se testissä vielä näkyiskään, eihän?

Oireet, jotka herättää toiveet:

- sunnuntaina aamuyöstä ihme nippasu kohdun tietämillä. Ihan ku joku olis puukolla tuikkassu. Kesti hetken ja meni ohi.

- mun maha! Eilen ja toissapäivänä vaivannu ihan uskomaton turvotus! Oon yrittän juoda paljon vettä ja syödä terveellisesti, mut maha vaan turpoaa. Eilen iltapäivällä oikein säikähdin, et mikä helvetti mun mahassa on?? Ei muuta kuin mittanauha käteen ja 10 cm oli vyötärönympärys kasvanu hetkessä! Näytin siltä, et olisin pidemmälläkin raskaana. Lievempää turvotusta on myös yleensä ennen menkkoja ja pahin turvotus sitten ihan ekoilla kiertopäivillä.

- tissit. Ne ovat tosiaan kipeytyneet kunnolla vasta sunnuntaista eteenpäin. Tällee päivällä ei ole mitään, kun pitää rintsikoita ja varoo heiluttelemasta ylimääräistä, mutta esim. yöt on nukuttava myös rintsikat päällä, koska muuten herään aina siihen, kun käännän kylkeä tms. Tosin tissit kipeyty edellisessäkin kierrossa tosi kipeiksi noin 4 päivää ennen menkkoja.

- nivusia jomottaa

- parina yönä ollu ihan helvetin kuuma, vaikka oon nukkun ihan vaan pikkarit ja rintsikat päällä. Makuuhuoneen lämpötilaakin oon laskenu entisestää (meillä talvellakin oli +17 astetta). Normaalisti nuo yökuumotukset tulee vasta menkkojen jälkeen.

Mutta mutta... Yritettävä niin pitää jalat maassa... Ainakin luteelivaihe alkaa olla kohta tarpeeksi pitkä ilman tuhruvuotoja. Eilen tosin oli olo, että menkat alkais hetkenä minä hyvänsä --> normi tunne noin viikkoa ennen menkkoja...
 
Viimeksi muokattu:
Terolut-mimmien toivelista 28.3.2012

Nimim.......................KP.............Ikä......Mones?...YK......Hoito?

Nezzie80.............147/26?........32v........1.........2......... 1.tero
Minnij.................107/28...........25v....... 1.........1..........1.tero
Vici.....................80/?.............24v.......1..........1.........terot
Fossiili................33/?..............32v........2.........8.........tauko

Hennu86.............31/33-37......26v........1........11.........tauko
Ansku83.............27/31............28v........1........13......2.clomi
Haidippiduu.........24/28...........27v.........1........5.........terot
lumihiutale92......22/29............19v.........1.........3.......2.tero/2.clomi

minnams...........20/32.............25v.........3........11........1.tero
Laola................20/28-41........23v..........1........3.........3.tero
Omppuf............16/23-36.........22v........2........12........tauko
Ambrosia85.......11/26-30.......26v.........1.......15.......1.clomi/terot

jenni_noora.......10/28?............27v.........1.........3.........tauko
macy gray.........5/30-34........31v.........2........28........OI9
another.............3/28-?.........25v..........1.........5. ......1.clomi
NaksuP.............2/??.............28v.........2.........3..........?
Tilli84...............2/20-36?.......27v........2.........5........tauko


Plussanneet vuonna 2012: :heart:

LadyBlue....22.1........29/?...... ...... 29v......1.lapsi......yk16.... ..2.IUI
nellinu........27.1........30/28-42...... 23v.... .2.lapsi......yk5.... ...2.tero
Surya.........9.3.......30/23-77........27v......1.lapsi.....yk12.......2. Femar


Plussanneet vuonna 2011: :heart:

Anni776.......11.5..................................................................
Saasa..........16.4........kp35/37-68.. .27-v....1.lapsi....yk 11.....2.tero
Chrisu..........5.5.........kp32/28-95....28v......1.lapsi....yk 1......3.tero
SenSen.......16.5........kp29/26-32....25v......1.lapsi....yk 11......3.tero
Namppis88...20.5........kp43/28-54....22v......1.lapsi....yk 5.......tauko
Ninni-Ilona...10.6..................................................................
"Kuumeilija".20.6..........kp33/36........26v......1.lapsi....yk 20......5.tero
Lilli88...........6.7.........kp72/?..........23v......1.lapsi.....yk 7................
Hömelö........15.7... ....kp44/42........23v.... .1.lapsi.....yk 11.............
syysmyrsky...6.8.........?.................22v......1.lapsi.....yk 4...............
Kristiina84....10.8........kp30/35-46.. .27v.....1.lapsi.....yk 7.......tauko
Matte07.......8.10.......kp45/40?...... 27v.....2.lapsi.....yk 9.......2.tero
-pansku-......27.11......kp27/27.........24v.....1.lapsi.....yk 6.......3.tero
rae89.............?..........?/29...... .. ...22v..... .2.lapsi.....yk.9.......tauko


.

Jännä-klubi :confused: :popcorn:

Fossiili dpo 12
Hennu86 dpo 10(-12)
Ansku83 dpo 9
lumihiutale92 dpo 5
minnams dpo 3
Laola dpo 2


Hengessä mukana :wave:
AnniMu
Aadami
MoonBride
Tellervo
SL
P12


Kadonneet :| :

kultakimpale2, marica30, miraaz


Listalle haluavat: laittakaa kp/kierto, ikä, monesko lapsi, yrityskerta ja monesko terolut- tai clomikuuri tai muu hoito menossa. :)

Jännä-klubille haluavat: ilmoittakaa, mikä dpo menossa (jos se on tiedossa :))
 
Viimeksi muokattu:
Hennu, päivitätkö mulle tuonne 1 1clomi/tero
Pidetään tuo tero tuossa kun uskon vahvasti että niitä jatkossakin tulen syömään :)

fossiilille negapahoittelut :(

hennulla mahtava oirelista, testiä kehiin!

Oispa kiva päästä piinalistalle teidän kanssa jos tässä vaikak ovulois. Tartteis vaan niitä testejä tehdä varmistukseksi, mutta ei vielä tässä kierrossa ainakaan :)
Tänään mulla se folliultra - ans katsoa!
 
Ambro Tsemppiä folliultraan! Jospa siellä nyt näkyis sellain maaaahtava folli, joka sitten tässä kierrossa myös hedelmöittyy ja kiinnittyy sekä pysyy sen 9 kk matkassa mukana ;) Testejä oon nyt tehny (negat), mutta ylihuomenna yritän taas...

Pitäähän noi raskaustestit nyt tuhlata, et saa ens kiertoon sitten uudet :D
 
Toi on kyllä niin totta.. sitä itsekin aina testejä tilatessa ajattelee että jää sitten useampaa kiertoa varten.. ja kilin kulkuset, tulee helposti tuhlattua vaikka 20testiä yhteen kiertoon ku alottaa testaamisen ekojen oireiden jälkeen ja tekee 2 testiä vähintään päivässä :LOL:

Mut tän päivän jälkeen voisinkin tilailla testejä itsekin :)
 
  • Tykkää
Reactions: Hennu86
Hei kaikki palstan mimmit!

Olen uusi tällä palstalla, mutta ihanaa huomata että kohtalotovereita on näin paljon =) Eli olen 29-vuotias, takana nyt vauvelin yritystä viime syyskuusta lähtien. Toista Terolut-kuuria syön tällä hetkellä ja menossa kp24 menossa. Viime kuurin jälkeen menkat alkoivat kp28 kohdalla. Eilen ja tänään aamulla tein testit, mutta molemmat näytti negaa; oviksen olin bongaavinani kp9 ja kp10 päivinä. Kuinkahan nopeasti testi mahdollisesti näyttäisi plussaa jos sellainen olisi? Itse olen kyllä skeptinen, koska mitään oireita ei ole (höh…).

Tsemppiä kaikille ja ihanaa että olette siellä jakamassa näitä juttuja!
 
wish012 Hei vaan! :wave: Riippuu ihan siitä, koska mahdollinen kiinnittyminen on tapahtunut. :) Keskimäärin kiinnittyminen tapahtuu noin viikko ovulaation jälkeen, heittoa tietysti molempiin suuntiin. Toisilla kiinnittyy dpo 5 ja toisilla vasta dpo 10 :) Hedelmöittyneen munasolun matka on pitkä... :)
 
pikaiset omanapapäivitykset : voi perskuta, pitää se varmaan sittenkin kaivaa ne jämätikut tuolta laatikonpohjalta ja alkaa tikuttamaan koska johtofollikkeli oli 21-22mm :O
Ensiviikolla sitten labroihin katsomaan että tapahtuko ovista vaiko eikö..

oireet siis enteili hyvää vaikkei niitä ihan mahdottomasti ollutkaan :)

Harmi vaan ettei tästä kierrosta tärppiä tule kuin pyhällä hengellä, sillä isäntä on sen verta kipeänä ettei siitä kyllä siittäjäksi ole |O
 
pikaiset omanapapäivitykset : voi perskuta, pitää se varmaan sittenkin kaivaa ne jämätikut tuolta laatikonpohjalta ja alkaa tikuttamaan koska johtofollikkeli oli 21-22mm :O
Ensiviikolla sitten labroihin katsomaan että tapahtuko ovista vaiko eikö..

oireet siis enteili hyvää vaikkei niitä ihan mahdottomasti ollutkaan :)

Harmi vaan ettei tästä kierrosta tärppiä tule kuin pyhällä hengellä, sillä isäntä on sen verta kipeänä ettei siitä kyllä siittäjäksi ole |O
 
Hennulle ja Fossiilille halit! Mutta toivoa vielä on! :) Millon Ansku aikoo testata? Tervetuloa wish! Ja Ambrosialla hieno folli löytynyt!! :)

Mulle voi varmaan päivittää kierron pituudeksi 28 ja nyt menossa 2.clomi Jännittää jo valmiiksi milloin on seuraava ovis ja auttaako sitten lugesteron (jos sitä saan) pidentämään luteaalivaihetta sen pari kriittistä päivää mistä aina jää kiinni.

Päätin että nyt en himotestaa niinkuin yleensä. Ekat ovistestit teen vasta gynen vinkistä, eli folliultra kp10, ennen sitä en tikuta. Ja raskaustestiä en tee kuin vasta dpo14 aikaisintaan, jos sinne asti pääsen.

Huomenna tietty tarttee tehä varmistus-raskaustesti että uskaltaa clomit aloittaa. Miettikää, huomenna mulla on kp3, mutta vasta dpo12. Ja monet raskaustestithän ei näytä ennenkuin dpo14 vasta!! Mitä jos olisikin raskaana ja kun mulla kierto noin vinksallaan, ja testaan dpo12 negan ja aloitan clomit? (en kyllä pätkääkään usko että olisin raskaana, mutta kunhan pähkäilen).
 
hennu plussa onnea! Pahoittelen ensiksi viestiasua, mul on kone vähän tiltis :| täälläkin on kovast kaiken näkös ilmaantun, rinnat rupen uudestaa turpoomaan ja olemaan kipeet. Päätä särkee, muisti on entinen :D valkovuotoa on ihan älyttömästi, onko kellään muulla ollu terokuurin loppu puolel kovast valkovuotoo? Ja vatsan nipistelyä ajoittain. Tai sit vaan toive ajattelua :D plussa tuulia viel kaikille!
 
Naksu Ens viikon alussa jos tarvetta on...tätsyn pitäis kurvailla maanantaina paikalle! =)

Ambro Ihan himmeen magee folli verrattuna mun surkeisii räpellyksii! :D Jesss....toivottavasti nyt ei ihan hukkaan joudu kiertoa heittämään! :heart:

wish012 Tervetuloa!! :wave:

ON: Juu, taitaa jäädä clomit tauolle nyt, pilonidaali uusi itsensä 2 vko antibiootti kuurin jälkeen ja nyt oottelen kutsua leikkaukseen, millon se ikinä tuleekaan! En kyl muista kerroinko tuosta vaivasta täällä, mut viime kuun lopussa tuli ekan kerran ja se tyhjättii ja lykättii 10 pv:n antsa kuuri! Ja nyt se on sit taas! Eli pilonidaalikysta (sinus pilonidalis) sijaitsee tuossa häntäluun kohdilla pakaravaon yläreunassa! Ja on kipee!! -.- Tää on niin tätä mun tuuria, ku luulee et vihdoin vois alkaa olee raskaus mahdollinen ni sit joku hanuri rupee pistää vastaa! :D Mut, maanantaina soittelen ja juttelen gynen kans et kuin tehää, kannattaako oottaa ens leikkaus ja sit vasta jatkaa! :)
 
Ansku83 Onpa inhottava vaiva! : / Toivottavast pääsisit leikkaukseen. Mikä tommosen aiheuttaa?

Ambro Mahtava johtofolli! Toivottavasti se sieltä irtoaa :)

minnams Mulla tuntuu, että on aina ollu valkovuotoa enemmän ja vähemmän. Viime kierrossa varsinkin joutu turvautuu pitkin kiertoa pikkuhousunsuojiin, kun valkkaria tuli niin paljon (viime kierto oli Terolut-kierto). Nyt taas varsinkin oviksen jälkeen on ollut kuiva kausi aika pitkään ja nyt en syö teroja.

NaksuP Aika kinkkinen tilanne : / :hug:

ON: Viime yönä verta nenästä (mitäs pitää ronkkia unissaa :D), en kyllä muista koska viimeks olis verta tullu. Eilen illalla taas ihan järkyttävä turvotus! Jösses sentään. Yön hikoilin taas ja kurkussa tuntuu sellain palan tunne. Eilen jumpan jälkeen tiedosti kohdun aika hyvin, samoin parasta aikaa nipistelee. Ei kuitenkaan tunnu menkkamaisilta, mutta mikäpä asia mun kohdalla menis täsmälleen samoin kuin edellisissä kierroissa?

Herkkä r-testi kuitenkin nega aamulla. Ihana kiduttaa itteää :D :D Kyllä ne menkat nimittäin alkaa viikonloppuna. Mutta, onneksi tuhruvuotoa ei ole näkynyt, edelleenkään! :) Jokainen tuhruton dpo on erävoitto :)

*muoks* Pakko muuten jonkun on tuolta jännäklubilta plussattava :) Minä se en ole, mutta joku muu tai mieluiten kaikki muut :D
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä