Terolut mimmit

kuten päivityksestä voi lukea, hanat aukes nyt aamulla, eilen olikin jo vähän menkkamaista kipua. No jotain positiivista, niin mulla on luteaalivaihe tasan sen 14 päivää.. no nyt mennään sit puhtaalla kierrolla ja viikon päästä polille ihmettelemään. Kyllä sitä ihminen voi pettyä. Kaikki meni nappiin tässä kierrossa, Lh-huiput, muniksen irtoaminen, talletukset. Vaan ei niin ei!! Itseän tekis mieli syödä clomeja kolmas kierto, mutta pakko olla polin takia puhdas.. :/ monella kun on se 3 clomi tuottanut toivoton tuloksen, niinku mun gynekin sanoi, että tässä toisessa kierrossa mulla selvästi elimistö alkanut toimimaan clomien ansioista.. vaan loppuu sekin onni nyt. Uskonpa että meillä mennään Inssillä polin puolesta ensin jos paikat on auki..Anteeksi omanapailu ja negatiivisuus..
 
Voi Ladyblue, pahoittelut tädistä..:( :hug: Positiivistä kuitenkin että kiinnittymisyritys on ollut kun haamuilit, ja hienoa että kierto muutenkin mennyt toivotulla tavalla. Pettymys ja mielipaha varmasti kova tämän vuoksi onkin, voimahalit! Sinä ja muut pitempään yrittäneet olette jo plussanne ansainneet, peukutan teille kovasti!!! Ei sinullakaan varmasti onnistuminen ole kaukana, jospa sitten seuraava clomikierto onnistuu!! Jaksamisia ja tsemppiä polille!
 
Voi hitsin vitsi!

Heräsin tossa aamulla ja suorastaan panikoin. Aloitin siis maanantaina uuden terokuurin ja en muistanu testata r-testillä negaa ennen nappien aloitusta. Toisaalta taas sitten mun kierto oli jo niin pitkällä, että kait sitä olis huomannu raskausoireet, niinhän :confused: !?!?! Luin tätä ketjua läpite äsken ja etin kohan missä oon negan viimex testannu, ja näytti olevan kp44 tietämillä. Hyvin se loma menee näinkin :D, ku vois vaikka nukkua pikkasen pitempään :). Pitäskö mun tänään sitten kumminkin tehä r-testi ja varmistaa asia? Saisin mielenrauhan ja voisin jatkaa nappien ottamista hyvillä mielin. Nii ja tänään pitäs käydä labrassa, ottavat parit kokeet, toinen kilpirauhasen vajaatoiminta ja toista en muista :)

Mulle voi muuten päivittää kp82 ja terokuuri 4
 
Viimeksi muokattu:
Hennu86 Venähti vähän nuo terojen saaminen. Gynen soittoaikaa ootellessa meni aika ja sitten käytiin vielä siellä lapsettomuusklinikalla, josta kiva lääkäri sitten myönsi taas terot ja muut napit :D. Ihme kyllä että hermo ei ihan kokonaan oo menny olemattomia menkkoja ootellessa :)
 
Heipä hei.. Mitä tänne teille kuuluu?? Olen pitänyt vähän matalaa profiilia kun on niin paha olla kun km on jo 9kk.. jne.. kp en ees oo varma olisko 19..en enään jaksa uskoa plussaan joten en mieti kauheesti kiertopäiviä mutta tässä nyt 3kk tiputan painoa ja sitten pääseekin varmaa tutkimukseen kunnalliseen kun on 12kk mennyt km.. Jos tärppää niin olishan se ihanaa mutta en vaa jaksa uskoa siihen!!! teroja en viime kierrossa syönyt enkä nytkään ole niitä ottanut.. kokeilen jos nyt alkais normaalisti.. saanko kuitenki olla täällä?
 
kultakimpale2 > Saat toki olla täällä. :) Eihän mullakaan ole Teroja ollut kuin viime vuoden lopulla kolmen kierron ajan. Sitten keväällä sain Clomit ja Fostimonit, nyt vaihdettiin Femariin ja Puregoniin. Silti vain täällä notkun eikä kukaan ole hätistänyt pois. Vertaistukeahan täältä saa vaikka ihan samassa tilanteessa ja samoilla lääkkeillä ei olisikaan. :)
 
Moikka vaan kaikille Tero-mimmeille :)

Olen lueskellut tätä teidän keskusteluketjua, ja toivon että saisin teiltä vastauksen omaan ongelmaani. Kenties olette käyneet läpi samanlaisen taipaleen kun minä.

Eli olen 24-v tyttönen ja haaveissa esikoinen. Lopetin e-pillereiden syönnin kesäkuussa, ja nyt on menossa kp77. Olen huolissani, koska elimistöni ei selvästikkään toimi niinkuin pitäisi. Söin pillereitä vuosia, enkä olettanutkaan että kierrot normaalisoituisi heti, mutta kuinka pitkään minun kannattaa odottaa ennen lääkäriin menoa? Minun kuukautiset eivät ole koskaan olleet normaalit. Ennen pillereiden aloittamista muistaakseni söin jonkun keltarauhashormooni-kuurin, että kuukautiset alkoivat, ja sain aloitettua pillereiden syönnin.

Nyt sitten kysynkin, mitä minun pitää tehdä? :|
Ottavatko vastaan terveyskeskuksessa? Milloin olisi syytä mennä? Olenko ns. kiireellinen jos tavoitteena on raskautuminen? Onko jollakin teistä vastaavia omia kokemuksia?

Kiitän sydämeni pohjasta jos joku voi auttaa <3
Huoli on suuri, melkein yhtä suuri kuin vauvakuumekin!
 
Moikka Moi Onnellinen<3

Mullakaan ei ole koskaan ollut säännölliset kuukautiset. Lopetin ehkäisylaastarin 10/10, jolloin tuli normaali tyhjennysvuoto, sen jälkeen ei mitään ennen ku huhtikuussa aloitin terolutit, mitkä tasoitti kierron. Söin kolme kuuria ja pidin tauon, toiveissa että tulis lomumenkat, mutta mitä vielä. Nyt aloitin uudestaan, koska kierto huitelee jo 90 :(. Kohta pääsen taas uuteen kiertoon ja ovulaatiota metsästämään. Teroluttien rinnalle sain Clomifenit, jospa se nyt tärppäis. Kannattaa kyllä jo soitella aikaa gynelle, nii saatte asioita etenemään. Mulla gyne ultras ja löyti jonkinasteisen PCO:n mikä on syynä menkattomuuteen... Kävin ihan terveystalon gynellä, ja nyt siirryttiin lapsettomuusklinikan asiakkaiksi, mutta toivottavasti ei tarvii kauaa niitten nurkissa pyöriä :D
 
OIKEIN SUURET PLUSSAPUHURIT JA TAIKAPÖLYT PUHALLAN LIIKKEELLE KAIKKINE TYKÖTARPEINEEN LIIMOINEEN JA TAIKASAUVOINEEN +++++++++++++++++ :whistle: NYT ON IHAN PAKKO ALKAA NIITÄ PLUSSIA SADELLA KUIN SIENIÄ SATEELLA!

Täällähän on ihanaa luettavaa, onnittelut plussasta Kristiina84 :heart: Miten olet nyt jaksellut?

Hömelö Miten sinulla on lähtenyt menemään, onko olot olleet ihan hyvät? :D

MacyGray Mitä sinulle kuuluu? Millä fiiliksillä mennään? Toivon sydämeni pohjasta, että teillä tärppäisi niin kuin kaikilla muillakin :heart:

Hennu86 Muru, miten siellä voidaan? Mikä tilanne?

Kuulumisia tulin kertoilemaan taas pitkästä aikaa! Kylläpäs aika menee nopsaan eteenpäin, uskomatonta mutta totta. Todella vähän olen nykyisin palstaillut. Ihan tarkoituksella olen pitänyt vähän etäisyyttä tähän hommaan, etten liikaa stressaisi ja tiedän hyvin, että jumitun helposti sitten useiksi tunneiksi koneelle. Ja nyt lomalla ollessani olen kirjaimellisesti rentoutunut!!! Kotihommia olen pakon edessä tehnyt sen verran, mitä on ollut ihan pakko tehdä. Puhti on jotenkin pois ja ei vaan yksinkertaisesti jaksa. Vähän suruakin on ollut, yksissä hautajaisissa kävimme ja sieltä kotiintullessa kuulin lisää ikäviä uutisia. Minulle tietyllä tavalla suht läheinen ihminen ehti menehtyä ennen kuin itse ehdin häntä tapaamaan... oli tarkoitus, että kotimatkalla pistäydyn katsomassa häntä, viemisetkin oli jo valmiiksi hommattu ja vielä aamulla poimin marjoja puskasta viedäkseni ne hänelle. Käyntireissusta tulikin suruvalittelukukkien vientireissu hänen avopuolisolleen. Harmittaa eniten se, etten sittenkään ehtinyt ajoissa, vaikka tarkoitus nimen omaan oli se, että kun kerran ohi ajetaan, niin nyt pysähdytään pistäytymään. Hautajaiset ovat parin viikon päästä. Surullista tässä on se, että edesmenneen ihmisen iäkäs äiti on elossa ja hälle tyttären poismeno on tietysti kova paikka.

Olen voinut erityisen hyvin ja päässyt todella vähällä alkuraskauden (oireiden) suhteen. Väsymys kyllä vaivaa lähes päivittäin ja olen tarvinnut parin tunnin päikkärit. Maanantaina aloitan sen uuden työn ja toivottavasti jaksan, uusi työkin meinaan väsyttää.

Tämän viikon maanantaina käytiin nt-ultrassa ja kaikki hyvin Raskaus onkin luultua pidemmällä (viikon), mikä onkin hyvä asia! Tänään lauantaina poksutaan eli tänään tuli täyteen tasan 14 viikkoa :heart: Laskettu aika siirtyi siis viikolla taaksepäin, tällä hetkellä arvioitu eräpäivä on 25.2.2012. Hyvin saatiin ultrattua, pieni nukkui aluksi, mutta sitten oikoi itseään (nauroin miehelle, että taitaa tulla iskään, että ollaan aamu-unisia silleen, että heräämiseen tarvitaan pari tuntia ), vilkutteli käsillään, käänsi kylkeä, pyöritteli päätään, heilutteli jalkojaan ja toi kuvaruutuun jalkaphjansa Pituutta tirppanalla oli kuvauspäivänä 7cm eli taitaa tulla aika lyhyt kaveri ihan niinkuin vanhempansa. Niskaturvotus oli normaali 1,8mm. Ainoa huono puoli tässä raskauden kestossa on se, ettei veriseulat onnistuneetkaan, koska verikokeet tietysti tehtiin luultujen viikkojen mukaan ja viikkoja veriseulaan ei saa olla niin paljon kuin mulla oli verikoepäivänä. Sain lähetteen 2.seulaan, joka on suuntaa antava, muttei kuitenkaan yhtä luotettava kuin tuo 1.seula olisi ollut.

Tällä hetkellä minua stressaa ihan älyttömästi uuden työn aloittaminen ja se, että miten siellä suhtaudutaan uutiseen. Tähän kaipaisinkin vinkkejä, tsemppausta ja neuvoja kipeästi teiltä rakkaat murut, jotka olette kulkeneet osan pitkää ja kivistä matkaani tukien ja ymmärtäen! Olen ihan hukassa ja ihan liian stressaantunut, ja tämä olotila ei tee yhtään hyvää sikiölle. Mun esimies on aivan ihana ihminen, helposti lähestyttävä ja tullaan hyvin juttuun. Minua pelottaa vietävästi se, että entäs jos suhtautuminen minuun muuttuukin uutisen kuultuaan ja mitäs sitten. En haluaisi mitään riitoja/erimielisyyksiä heti uudessa työssä enkä kyllä muutenkaan, eikä todellakaan mulla olisi hyvä mennä joka aamu töihin sellaiseen työympäristöön, jossa minut olisi "leimattu". Sehän se vasta stressaisikin. Tiedän, ihan turhaa miettiä tällaisia, mutta en voi sille mitään. Pelottaa niin pelottaa! Mikään pakkohan mun ei olisi vielä kertoa, mutta haluan kuitenkin olla rehellinen ja ekan päivän vietänkin esimiehen kanssa, myöhemmin olen eri pisteessä kuin esimieheni. Tiedän, että suojana on TES ja liitto apuineen, mutta en halua mitään katastrofia... ja kun tiedän, miten kävi viimeksi sen mun selkäjutun takia (kun menetin juurikin uuden työpaikan sen takia) eikä minulla silloin ollut voimia taistella (vaikka liiton asianajaja suosittelikin) ja arvatkaapas miten täällä pienillä mailla tällaiset asiat leviää ja tietysti väärennettynä... nytkin oli niin vaikeaa saada työpaikkaa, niin jos tämäkin menee pieleen (mulle pieleen meneminen tarkoittaa jo sitä, ettei mun uutista oteta hyvällä), niin mitkä huhut minusta sen jälkeen liikkuu... voi elämä että on mullakin ongelmat. Mut auttakaa!

Toivottavasti en pahoittanut kenenkään mieltä kuulumisilla! Kaikille halaukset tasapuolisesti :hug:
 
Terolut-mimmien toivelista 28.8.2011

Fossiili............kp85/27-?.....31v.....2.lapsi.....yk4.......tauko
Hennu86.........kp58/27-32.....25v.....1.lapsi....yk5.......tauko
Matte07........kp48/40?......27v......2.lapsi.....yk8.......2.tero
Surya.............kp32/25........27v......1.lapsi....yk5.........tauko
enkeli85..........28/?..........26v....1.lapsi......yk2......tauko
Oliviaa............kp24/?..........23v.....1.lapsi....yk4......tauko
kultakimpale2..kp22/31........24v.....2.lapsi....yk8.......tauko
Ambrosia85....kp21/26-?.....26v.....1.lapsi.....yk9.....tauko
rae89.............kp16/28........22v.....2.lapsi.....yk5......5.tero
Nancy............kp?/29...........................................
macy gray.....kp10/32-35...31v.......2.lapsi.....yk21.....tauko
LadyBlue.......kp5/24-42...28v......1.lapsi.....yk14.....Tauko/polikäynti


Plussanneet: :heart:
Anni776.....11.5
Saasa........16.4.....kp35/37-68...27-v......1.lapsi...yk 11..2.tero-kierto
Chrisu........5.5.....kp32/28-95....28v.....1.lapsi...yk 1...3.tero-kierto
SenSen......16.5...kp29/26-32...25v.....1.lapsi...yk 11..3.tero-kierto
Namppis88...20.5....kp43/28-54...22v.....1.lapsi...yk 5....tero-tauko
Ninni-Ilona...10.6..
"Kuumeilija".20.6....kp33/36.........26v.....1.lapsi....yk 20....5. tero
Lilli88...........6.7......kp72/?...............23v....1.lapsi.....yk 7................
Hömelö.........15.7....kp44/42.............23v....1.lapsi.....yk 11.............
syysmyrsky......6.8.........?..................22v......1.lapsi......yk 4
Kristiina84.....10.8.....kp30/35-46....27v.....1.lapsi......yk7...terotauko




Jännä-klubi :confused: :popcorn:



Hengessä mukana :wave:
AnniMu
Aadami
MoonBride
Tellervo


Listalle haluavat: laittakaa kp/kierto, ikä, monesko lapsi, yrityskerta ja monesko terolut tai clomikuuri menossa. :)

Jännä-klubille haluavat: ilmoittakaa, mikä dpo menossa (jos se on tiedossa :))
 
Moikka kaikille! Olen lueskellut teidän pinoa mielenkiinnolla :)
Nyt kysyisinkin kokemuksia, kun en pikavilkaisulla huomannut tällaista aiemmin kysyttäneen. Minä olen syönyt teroja nyt puolisen vuotta. Viimeisimmän kuurin toiseksi viimeisenä päivänä bongasin yllättäen ovisplussan.. Tähän mennessä pisin aika kuukautisten alkamiseen viimeisestä terosta on ollut kolme päivää. Nyt mennään jo kuudetta päivää, ja tätiä ei kuulu. Mietinkin, että estääkö toi ovis nyt vuotoa alkamasta? Onko se ylipäätään mahdollista? En ole törmännyt tällaiseen ikinä, joten olen ihan äimänkäkenä :)
 
Nyt oon niiiin hämilläni ku voin vaan olla...

Aikasemmin tossa panikoin sitä etten testannu negaa ennen ku terot taas alotin. NO, tänään sitten kävin ostaa cittarista testin ja siihen pärähti ihan samantien suhteellisen vahva plussa. Istuin vessan lattialla, tärisin ja soitin miehelle. Siitä sitten täysiä apteekkiin hakee clearblue digitesti ja mitäs siihen ilmestykään, raskaana 2-3 :).
Soitin heti klinikalle ja kerroin tuloksen, ja sieltä tietysti onniteltiin ja käskettiin soittaa neuvolaan. Ja neuvolassakin jo kävin, sain peruutusajan. Siellä sitten pähkäiltiin asioita, ja viimesten menkkojen perusteella on nyt rv 12+2 ja la 10.3. Mutta, mutta, mutta. Hämmentää se kp44 vai oliko se kp45 puhdas nega. Nyt sit oottelen aikaa alkuraskaudenultraan jossa sitten selviää todelliset viikot ja la... Mulla on vaan niin epätodellinen olo tän asian suhteen!
Onko mulla ollu TODELLA myöhänen ovis vai mitä helv..., ku se testi näytti tosiaan 2-3, vai enkö vaan ymmärrä jotain :D
Auttakaa naista mäessä!

Ja siis en syö enää teroja, enhän !?! :D. Mietin vaan että onko niistä syödyistä teroista sikiölle jotain haittaa :) Mutta siis eihän niistä voi olla jos niitä otetaan kp15-24, doh! Mutta nyt en enää niitä nappaile!?!

Anteex omanapailuni, mutta jonnin verran oon nyt sekaasin :D
 
Viimeksi muokattu:
Aadami
Katrin83: mulla on ainakin käynyt terojen aikana niin että jos ovisplussa on tullut kp 15 jälkeen niin sitten se vuoto on alkanut siitä 14:sta päivän päästä vaikka terot olis loppuneet jo paljon aiemmin... Kai se oma keltarauhanen pitää sitten limakalvoa yllä...

Fossiilli::flower: Onnea!!


Omaa napaa pitkästä aikaa: teroja en ole käyttänyt pitkään aikaan, mutta metuja oon syöny muutaman kuukauden ja niillä(?) kierrot tasoittuneet 28-30. Tärpistä tosin ei tietoakaan ja yritystä alkaa olla takana aika lailla vuosi.. : /
 
Onnea Fossiili-murunen :heart: Kyllä se oli sinullekin jo aika plussan tulla!

Katrin, en osaa vastata kysymykseesi mutta uskoisin että myöhäinen ovis on vaikuttanut vuodon alkamispäivään..

- Ekat liikkeet tuntenut Namppis 18+4
 
Kiitti vastauksista, näin mäkin sen ajattelin, että se ovis (jos nyt oli ovis, ainakin testin mukaan lh-huippu oli silloin) nyt myöhästyttää sitä "terovuotoa".. Noin myöhäisestä ovulaatiosta nyt ei varmaan mitään valmista synny, mutta osaanpahan odotella vuotoa kuitenkin parin viikon päästä alkavaksi :)
 
Heippa :wave:

IHANIA uutisia Fossiili!! Johan se oli aikakin tulla plussa! :) Ihanaa, ihanaa :) Uskon, että on varmasti hämmentyneet fiilikset :)

kuumeilija Kiva, kun kävit kertomassa kuulumisia :) En oikein osaa neuvoa ton työpaikan suhteen muuta kuin, että raskauden takia ei saisi syrjiä työntekijää. Jos esimiehesi on ihana tyyppi, niin luulisi hänen ymmärtävän :) Ja nämä on näitä elämään liittyviä asioita :) Tuskin minuakaan olisi vakinaistettu melkein vuosi sitten, jos työnantaja ei olisi valmis "kestämään" äippälomia ym. Toivotaan, että työpaikallasi suhtaudutaan asiaan hyvin :)

Täältä kuulumisia sen verran, että huomenna otan viimeisen Terolutin ja toivottavasti vuoto alkaisi viikonloppuna. Tämä tero-kierto on kyllä ollut kaikista helpoin; ei jomota muniksia, eikä muutenkaan nippaile alavatsaa, ei puske finniä, ei turvota niin paljon, ei ole paha olo jne... Toivottavasti tämä "oireettomuus" ei nyt tarkoita sitä, ettei sieltä ala menkkoja ollenkaan ja pitäisi syödä toinen kuuri vielä samalla yk:lla...

Muutenkin on suhtautuminen koko lapsiasiaan vähän negatiivinen tällä hetkellä. Oon itseni kanssa suuressa kriisissä ja käyn läpi koko elämääni, että mitä oikein haluan... Ehkä tästäkin prosessista on vain selvittävä.

Sen verran on iloisia uutisia, että sain puolivuosittaisen papa-kontrollin tulokset perjantaina; papa-luokka 1, ei soluatypiaa ja seuraava kontrolli vasta 12 kk:n päästä! :) Oon kyllä niin ilonen, että oon jo kahteen kertaan saanut puhtaat paperit :)

P.S. Mulle voisi tohon listalle laittaa, että 4. tero
 
Viimeksi muokattu:
Fossiili, aivan ihanaa! Toivottavasti kaikki menee hyvin! Paljon tarrasukkia ja onnea matkaan :heart:! Käyhän sitten kertomassa täällä mitä ultrassa näkyi - käyn täällä edelleen aina väijymässä teidän kuulumisia ;) Älä tosiaan enää teroja nappaile, ja tuskinpa parista jo syödystä on tässä vaiheessa haittaa. Kannattaa varmaan kuitenkin neuvolassa mainita / kysyä asiasta ettei jää mietityttämään.

Kuumeilija, rohkeasti vaan kerrot pomolle heti raskaudesta! Mitä kauemmin pitkität sitä hankalammaksi teet sen itsellesi. Uskon, että ihan turhaan stressaat! Itse olin myös pienessä paniikissa kun sain juuri vakituisen työpaikan ja samaan syssyyn kerroin pomolle että kohtapa tässä kuitenkin jo mammalomalle jään... Ei siis ollut mitään tietoa miten tulisi suhtautumaan, ja oma pomo ei todella ole rennoimmasta päästä. Vaikutti kuitenkin olevan vilpittömän iloinen uutisista ja sen jälkeen on paljon kysellyt miten jakselen ym. Huolissaan toki oli siitä kuka minun työtehtävät jatkossa tekee, mutta ne on toissijaisia juttuja tässä tilanteessa :)

Plussa-tuulia kaikille tasapuolisesti!

SenSen rv20+2
(ON: liikkeitä tuntuu harvakseltaan, ei välttämättä päivittäin. Ylihuomenna jo rakenneultraan! Huh, aika kuuluu todellakin nopeasti!:))
 
Onnea fossiili :flower:

ihanaa sensen ja kuumeilija että kaikki sujuu hyvin.

uutisia polilta. Ensi kierrossa inseminaatio, puregon 75 annoksella 4-7 kp ja 10kp ultra ja inssin ajoitus sitten lasketaan ja pregnyl varmistamaan irtoaminen. 2-3 kertaa inssiä kokeillaan ja sitten vuorossa IVF. Utrassa näkyi pieni rakkula kohdun kaulan alueella, mutta ei mitään hälyyttävää, PCO-kriteerit munasarjojen tilanteen vuoksi täyttyivät, lääkäri kuitenkin sanoi, että ei silti vielä tarkoita että PCO olisi, koska muut kriteerit eivät täyty.

Jos joku muu päivittelisi välillä, kun aika kiirus on nyt töissä ja en ehdi hirveästi aikaa käyttämään täällä tai muuallakaan..

Näillä nyt mennään ja kierron venymisiin otti kantaa, että terolutit käyttöön jos menee kierto yli 40 kp
 
Wau, täällähän on jänniä uutisia! Onnea hirmuisesti Fossiili!!:flower: On varmasti hätkähdyttävä tieto, jos oikeasti et ole osannut odottaa yhtään! Tule heti kertomaan, mitä sitten ultra näytti! :)

Hennu onnea hyvistä papa-kuulumisista! Ne on helpottavia saada, tiedän itekin kun joskus vuosia sitten niissä oli hälyttävää, mut selvis sitten kuitenkin, että kaikki oli kunnossa. Helpotus oli. Plussaonnea! :)

Kuumeilija kiva kuulla sinusta! Hyviä vointeja jatkoon, älä missään nimessä stressaa! Se ei tee hyvää raskaudelle! Kerro uutiset pomolle hyvissä ajoin, niin ovatpahan tietoisia. Varmasti ottavat asian hyvin!

LadyBlue Tsemppiä!!

ON: Tänään varhaisultrassa näkyi pieni oikeassa paikassa ja sykekin löytyi :heart: Viikko vähemman, kuten osasin odottaakin. Mutta onneksi jo näkyi. LA olis 22.4.2012, kauheen pitkä aika :D Kunnon pahoinvointi on sitten alkanut, oksettaa yötä päivää. Töissä yritän salassa yökkäillä, en ole vielä kertonut kellekään. Voi olla, ettei kauaa salassa pysykään, sen verran huono olo on.

Plussatuulia!

Kristiina ja Onni 6+2
 
SL
Taidan itsekin tänne heittää kysymykseni...
Itselläni on ollut vuoden alusta asti epäsäännölliset kuukautiskierrot, kp30-48. Ja toive raskaudesta on ollut pitkään.

Tänään kävin gynellä ja hän suositteli aloittamaan Terolutit ja sain reseptin niihin. Gyne katsoi ultralla, että muutama munarakkula näkyy, mutta ei vielä mitään ns. "johtavaa rakkulaa" eli ilmeisesti ei ainakaan vielä ovulaatiota ole tiedossa. Viime kierrossa minulla ei ollut ovulaatiota ollenkaan. Terolutit gyne ohjeisti aloittamaan kp16 eli nyt perjantaina aloittaisin.

Nyt kun olen lueskellut ihmisten kokemuksia noista Teroluteista, niin olen saanut käsityksen niin, että jos minulla on tässä kierrossa ovulaatio, niin nämä Terolutit voivat tavallaan estää raskautumisen, koska jos aloitan noita syömään ennen ovulaatiota, niin raskautumista ei voi tapahtua, kun taas jos aloitan syömään Teroluteja ovulaation jälkeen niin raskautuminen mahdollistuu paremmin.

Nyt aloin epäilemään, että uskallanko aloittaa noita Teroluteja ollenkaan, koska polttava kuume pienestä ihmisestä ja perheestä ylipäänsä on...
 

Yhteistyössä