SenSen Voi muru :hug: Ikävä kuulla, että tuhruilu tuli taas kuvioihin! Varmasti pelkäät keskenmenoa, mulla se pelko tulee olemaan läsnä, jos olisin raskaana. Onko tuhruilu pelkästään rusehtavaa ja miten paljon sitä tulee? Koeta levätä ja välttää turhaa liikkumista. Ja hei, todellakin saat kertoa näistäkin asioista täällä, eihän tässä olisi mitään mieltä, jos pitäisi häippästä samantien pois täältä raskauduttuaan!! Joten anna vaan tulla kaikki ajatukset esille täälläkin muru :heart:
Fossiili Oviksenbongailuintoa ja peukutan ihan kybällä, että sieltä tulee hieno ovisplussa! Ole hyvä vinkeistä, sitä vartenhan täällä ollaan, että oltaisiin toistemme tukena. Minä ainakin omalta osaltani koetan auttaa parhaani mukaan, jos vaan on yhtään haisua tilanteesta!! Joskus itse kirjoitellut ja kysellyt apuja ja kukaan ei vastaakaan... se ei oo kivaa. Tiedän kyllä, että tekstiä tulee tosi paljon lyhyessä ajassa ja ei millään voi kaikkien tekstejä kommentoida. Mutta olisihan se toki kivaa, että edes yksi tai kaksi kommenttia saisi, koska sehän tämänkin palstan yksi tarkoitus on, saada tukea ja apua. Mukavaa leffailtaa!
opcorn: Tuuhan sitten kertomaan, oliko hyvä!
ON Tilasin 20kpl hintaan 20e raskauskeiju.fi:stä, koska tuolla 20kpl noita herkkiä 10UI/ml testejä oli 70s halvempia ja tuosta sofi-testistä olen kuullut huonoa. Huonoa kuullut myös tuosta Davidista, mutta kokeillaan! Tiedä vaikka ne olis mulle sopivat
Jännä muuten, ettei raskaukeiju.fi:n sivuilla näe tuota David-merkkiä, näytetään vain liuskat :O Tuossa oli kyllä hyvä, ettei mene postimaksuja, todella iso plussapuoli! Toivottavasti tulisivat perjantain postissa, niin pääsisin testailemaan. Mä olen nyt niin malttamaton, että hermot vaan menee noilla 25UI/ml testeillä :kieh: