Terolut-kuurista vielä kyselen mielipiteitä:
Gyne määräsi mulle alunperin terot jos menkat ei alakaan.. no, menkat alko ja tuli nätisti sen 3 kiertoa ja sitten katosivat. Hain uuden reseptin toiselta gyneltä ja antoi 2*3kk kuurin (olin onnistunut alkuperäisen reseptin hukkaamaan). Sanoin tän suoraan tälle toiselle gynelle, ja näki tottakai järjestelmästä mitä aikaisempi oli mulle määrä
Mutta jos kolme kuukautta herättelee kropan oman kierron niin kannattaako mun nyt syödä noita kahta vikaa satsia?
Mitään tarkempia ohjeita en saanut. Muuta kuin että kierron 15pv -> 10 tabelttia naamariin ja syksyllä katsellaan miten tilanne on kehittnyt.
Nyt siis funtsaan sitä, että pitäiskö jättää terot pois ja katsoa onko kropalla jo oma kierto. Neljä kiertoahan olen ehtinyt syödä tähän mennessä. Ensiviikolla alkaisi viides.
Mietin tätä myös siksi, etten millään jaksais kesällä juosta gynellä ellei tule todella
hätä..
Tosin jos meinaan napsia sinne syksyyn asti teroja, niin pitäis resepti käydä joka tapauksessa uusimassa. Jos lääkäri ois pidempiaikaiseen käyttöön niitä tarkoittanut, niin olis varmaan suoraan kirjottanut reseptin vaikka 9:lle kuukaudelle eikä vain kuudelle?
Macy Gray, mistä sä tiedät aina vastauksia meidän kysymyksiin? Oon jo kohta 3 vuotta miettinyt tätä.. ja miten sä jaksatkin vastailla aina uudestaan ja uudestaan mun samoihin kysymyksiin