Kiitos teille kaikille tsemppauksesta :heart: Minusta on ollut ihanaa, että kaikesta huolimatta mies on ollut tukena, kun mulla on ollu paha olla ja oon sit saanu itkee miehen sylissä. Miten lämpimästi se halaa ja sanoo, että "älä itke, ei tämä nyt niin vakavaa ole, mitä minä kuvittelen". Se kuitenkin uskoo siihen, että saadaan asiat järjestymään tavalla tai toisella ja se on tärkeintä! Viime yönäkin se baarista laittoi mulle ihanan tekstarin vain saonakseen, että löydetään kyllä joku ratkaisu tähän tilanteeseen ja että se rakastaa minua :heart: Ja ennen sen lähtöä pelikauden päättäjäisiin se tilaili netistä vaatteita itselleen ja halusi minunkin valitsevan itselleni jonkun paidan
Mä olin ihan, että mitä ihmettä!! Ootko kipee??
Niin, ja laitettiin myös vähän talletuksia menemään, vaikka miehellä olikin jo mielessä illan pirskeet. Tänään se on viettänyt krapulapäivää, mutta silti meillä on ollu kiva päivä: meillä kävi kaveripariskunta kylässä ja pelattiin korttia. Tämän jälkeen mies oli ihan väsyväsy, mutta siltikin talletuksia tuli tehtyä :heart: Ja töihin lähti äsken pariksi tunniksi. Kyllä mulla on nyt niiiiin hyvä mieli, että mies ajatteli myös minua väsymyksestään ja töihin lähdöstään huolimatta. Vaikka se pohtiikin sitä, että haluaako se yrittää lasta tällaiseen tilanteeseen, jossa on kommunikointiongelmia, niin kyllä mä uskon, että se silti haluaa lapsen. Ja kun sain mieheltä huomiota, tukea ja ymmärrystä, niin mäkään en sit vetäny hernettä nenään siitä, että lähti vielä töihin. Molemmat kun joustaa, niin asiat on silloin hyvin! Voi että voi olla nyt vapautuva olo.
Hömelö Mun mielestä juuri tuo venyvä kirkas limapäivä kertoo juuri sen päivän, jolloin munasolu irtoaa eli ihan holleilla 24h sisään irtoaminen tapahtuu. Mä olen kans jättänyt tikuttamisen vähäksi aikaa kokonaan ja tikuttamatta jättäminen todellakin on helpottanut stressiä kummasti! Elämän pitäisikin tuntua hyvältä ja ihana kuulla, että sait selvitettyä ratkomattomia asioita :heart: Nyt olet hiukan kevyempi, kun kiviä ropisemalla tippunut sydämeltä!
Kristiina84 Kyllä se ovisplussa voi vaan tuntua hyvältä!! Saa uskoa ja toivoa, ja ennen kaikkea osviittaa siitä, että kroppa toimii
Se on valtavan ihana ja onnellinen tunne, kun omin silmin näkee sen yhtä tumman viivan ovistikussa! Kyllä sitä väkisinkin tulee kaivettua roskiksesta aikarajan ylittänyt ovistesti ja tiirattua, onko testiviiva tummentunut. Et oo ainoo, joka niin tekee! Täällä ilmoittautuu yksi tiirailija :ashamed:
Onko kellään tietoa siitä voiko sperma vaikuttaa ovistestin tulokseen myönteisellä tavalla??? Mä oon nimittäin havainnut, että seksin jälkeen tai samana iltana tehty testi näyttää vähintään yhtä tummaa viivaa kontrollin kanssa, siis mitä ihmettä?!
Onkos teillä kokemusta ja tietoa terojen vaikutuksesta ovistestin tulokseen? Yhden ainoan kierron aikana olen testaillut Clearbluen digeillä, jotka näytti negaa melkein kaksi viikkoa, ja terolutit aloitin tuolloin kp15 ja digin tein vielä kp16, niin hymynaama tuli. Mutta noin viikkoa aikaisemmin olin saanut liuskoilla selvän plussan. Jäin vaan miettimään, oisko teroluteilla ollut osuutta tuohon digiplussaan, koska digihän näytti siis negaa silloin, kun liuskoilla sain selvääkin selvemmän plussan. Jostakin olen myös kuullut, että moni on saanut digillä plussan noin viikko sen jälkeen, kun liuskat on näyttäny plussaa. Ja juuri tuosta syystä siis jatkoin digillä testausta, mutta en vaan tiedä, tekikö terolutit tepposen vai pitääkö paikkansa tuo, että digi näyttää plussan noin viikko liuskaplussan jälkeen. Auttakee leidit, oon ihan pihalla! :ashamed:
chrisu Toivotaan, ettei punahilkka kurvaile kylään! Dpo9 voi olla liian aikaista testata, joten ei vielä mitään hätiä! Hyvinkin mahdollista, että kiinnittyminen on vasta tapahtunut eikä siksi hcg:tä ole ehtinyt kertyä elimistöön. Eikös tuo dpo tarkoita aikaa oviksesta lasketut päivät eteenpäin? Nyt vaan peukut pystyyn, että se plussa sieltä pärähtää ruutuun!! Plussapuhureita lähetän
Fossiili Nyt paljon plussatuulia matkaan!!!!!! :heart: Tärkeintä on, että talletuksia on tehty, niin on suuren suuret mahdollisuudet tädin häätämiselle ainakin seuraavaksi 10kk:ksi