Moikka
kuumeilija,
itsekkin tulin tänne kirjoittelemaan juuri sen takia, että saa vähän avautua aiheesta..
itseä ainakin helpottaa kirjoittaa anonyymina, kuitenkaan kaikille näistä asioista ei omassa elämässä halua kertoa ja kun asia on arka, niin monesti myös itku on herkässä, jos lähimmäisille tilittää! asian puiminen muiden kanssa on vieläpä hankalaa kun kaikki ovat vauvoja joko odottamassa tai juuri saaneet.. on raskasta olla se jolla ei tärppää!
Mulla on tosiaan eka terokuuri takana ja hyvin sain tätin tulemaan niillä, nyt kp 2 menossa ja ihan kunnon täti onkin nyt.
Clomit aloitan kolmannen terokuurin jälkeen ja toivon kyllä, että tärppää
sitten jos clomit ei anna tulosta muutaman kierron jälkeen, alkaa järeämmät kuurit.
Itse kävin yksityisellä gynellä, joka alan huippuja näissä lapsettomuusasioissa ja aloitettiin sit ensin näillä "kevyemmillä" eli teroilla ja clomit päälle. Mulla tulee kontrolliultra munasolujen kasvamisen suhteen clomien kakkoskierrossa, myös prog-arvo otetaan silloin. Itsekin olen lukenut näistä lääkkeistä paljon ja luotan omaan lääkärini ammattitaitoon 100%.
Itse en uskaltaisi lähteä nyt terojen aloittamista siirtämään, koska senhän takia terot aloitetaan kp15, että kierto saataisiin siihen normaaliin 28päivään, mutta toki jos tuntee kroppansa ja tietää, että ovuloin myöhään onkai se viisasta ja lääkäriltä asiaa voi konsultoida
Minä olen kerran raskautunut luomuna myös viikon ajaksi, mutta kesken meni :/ ei tarvinnut kaaviintaa tai muutakaan, joten toivossa elän. Gyne sanoikin, että mulla hyvät mahdollisuudet clomeilla raskautua ja kohtu on kuulemma kuin raskautta varten tehty (kauniin muotoinen)..
Onnea vaan yritykseen ja toivotaan, että kenenkään täällä palstalla ei tarvi enää kauan odotella!
hyvää vappua!