Kp19/30-32 on mulla menossa ja tänään otin ekan Terolutin. Luulin oviksen menneen, koska tihkutti pari päivää veren sekaista valkovuotoa, mutta taisi olla mulle epätyypillinen välivuoto. Nyt on limoja ja haluja siinä määrin, että voisi ovisplussa tulla huomenna. Tänään tuli ihan hyvän vahvuinen viiva, mutta viime kierron plussaan verrattuna oli vielä hieman haaleampi. Hyvä niin, sillä viime viikonlopun touhuista tuskin on yhtään simppoja enää hengissä tai ainakin nukuksissa ovat ja mies työreissullaan vielä huomiseen. Luteaalivaihe jää hieman lyhyeksi jälleen, mutta toivottavasti riittää ja pääsen testaamaanpuolen kuun kieppeillä. Otan kyllä silti lähetteen lapsettomuuspolille vastaan, sillä eihän sitä tiedä onko riittävän vahvaa vauvaliimaa saatavilla.
Saisikohan ovista aikaistettua sillä, että mukisematta napsisi Terot kp15-24? Muutama kierto siinä hukkaan menee, mutta lopputulos voisi olla toivotunlainen. Keskustelen itse tästä asiasta lääkärin kanssa tässä kuussa samalla kun käymme läpi sen läheteasian. Tämä on nyt kolmas ja toistaiseksi viimeinen Terolut-kierto mulla. Saa nähdä kirjoittaako lääkäri jatkoa ja tuleeko ensin tauko, vai pitääkö odottaa sinne ekaan polikäyntiin asti.
Vatsaa juilii pahaenteisesti. Joskus ovis saa vatsan hetkellisesti sekaisin, mutta toivottavasti nyt olisi kyse vain päivälliseksi syödyn hernekeiton ja ruisleivän aiheuttamista ilmavaivoista. :|