?
?????????
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja huoh:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja KolmeKertaa:Tyhjäpäisiä olette te tuhlaajat, hankkikaa oikea elämä, menkää ulos, lukekaa kirjoja ja viisastukaa. Tavaraa saa hankkia läjät maailman tappiin, eikä se pysyvää onnea tuo!
Taidat vain olla kateellinen![]()
![]()
voi että mua säälittää nää kommentit. mitä enemmän näitä hysteerikko-ostajia riittää, sitä enemmän valmistetaan turhaa kamaa tähän maailmaan, ja sitä enemmän uudenveroista kamaa lojuu kaatopaikoilla. onhan se edes pieni ilo, jos nää ostelijat kierrättää tavaransa eteenpäin, mutta se ei tosiaankaan mitenkään "korvaa" asiaa.
ja mitä tulee savannan kommenttiin noista nallekuvioista, niin ei voi muuta kuin todeta sut päivä päivältä yksinkertasemmaksi.
No on sielä nallekuvia tai mummipeikkoja |O Lapsi kaipa jo jotain muuta ja minihamet on pop hänellä B)
Jepjep. Minihameet pop 3-vuotiaalla.
Se on se ehkä kaikkein huolestuttavin asia tässä ketjussa :/
Huolestuttava? :x Kerron vielä kerran vaikka monta kerta olin sanonut sen jo,että mä en mieti pedofiileja ollenkaan,eikä mulla ole väliä vaikka joku pedofiili katso lasta.Ihan sama mulle.Pääasia että lapsi on onnellinen...
HUI!!!!!!!!!!