Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Ai säki kävit tänään.
Mäki oli tänään Myllyssä ja ostin lapsille vaatteita.![]()
Mulla meni 139e.
Alkuperäinen kirjoittaja tyyne tyllerö:tolla 350? ei saa paljon mitään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Ai säki kävit tänään.
Mulla meni 139e.
Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Ai säki kävit tänään.
Mulla meni 139e.
Mä olin kans myllysja myöskin , lapsille vaatteita ostamassa
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Ai säki kävit tänään.
Mulla meni 139e.
![]()
Sä oot Turkulainen jo?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:On se varmaan sulle vähän:hug:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Ai säki kävit tänään.
Mulla meni 139e.
En ole käynyt vaan katalogin/nettin kauta talveeksi ja meen ostamaan vielä ens viikolla,varma menee taas yli 300 tai 400 kun pitää ostaa haalarit :|
Lapset ovat todella kalliit![]()
Onneks hm:lta paketti tulee vast. 2kk päästä
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:mutta ne neulet hello-kitty ja villa mekkot,on niin ihania hm:ssa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Ai säki kävit tänään.
Mulla meni 139e.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Ai säki kävit tänään.
Mulla meni 139e.
![]()
Ahaa.
Tultiikohan toisiamme vastaan.![]()
Mä olin tos klo17-19:30 maissa Myllyssä.
H&M:llä mulla meni melkein tunti.
saako kahdessa erässä maksaa? =)Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Ai säki kävit tänään.
Mulla meni 139e.
En ole käynyt vaan katalogin/nettin kauta talveeksi ja meen ostamaan vielä ens viikolla,varma menee taas yli 300 tai 400 kun pitää ostaa haalarit :|
Mäki oon tilannu H&M:ltä netistä just tuli 130e tilaus joka pitäs huomenna hakee.
Vielä olis tilattavana vaikka ja mitä tilattavaa talvivaatteet lapsille yms...
Mulla on siellä toivelistalla reilu 600euron vaatteet jotka sit tilaan kahdessa erässä täs syksyn aikana.
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:mutta ne neulet hello-kitty ja villa mekkot,on niin ihania hm:ssa![]()
Älä muuta sano. :heart:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:mutta ne neulet hello-kitty ja villa mekkot,on niin ihania hm:ssa![]()
Älä muuta sano. :heart:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:saako kahdessa erässä maksaa? =)Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Ai säki kävit tänään.
Mulla meni 139e.
Mäki oon tilannu H&M:ltä netistä just tuli 130e tilaus joka pitäs huomenna hakee.
Vielä olis tilattavana vaikka ja mitä tilattavaa talvivaatteet lapsille yms...
Mulla on siellä toivelistalla reilu 600euron vaatteet jotka sit tilaan kahdessa erässä täs syksyn aikana.
sä olet niin kuin mä lasten vaateiden hullu![]()
:hug: