E
eräs äiti
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Titinanii:Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:Juu kiitos vaan. Olen noin 50 euroa köyhempi :'(
Yhdyn tähän![]()
Sama täällä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Titinanii:Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:Juu kiitos vaan. Olen noin 50 euroa köyhempi :'(
Yhdyn tähän![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:mä olen paha![]()
![]()
KeskustassaAlkuperäinen kirjoittaja Hankey:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:mä olen paha![]()
![]()
Juu, niin olet,ja nyt kerrot jonkun paikan jossa lapsi voi käyttää ko takkia.
*komerossa yksi käyttämätön villakangastakki*
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Keskustassa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Keskustassa![]()
Kun käydään ostamassa uusia vaatteita ja samalla hesessä.
*ei osaa valita kuvaa*
KylläAlkuperäinen kirjoittaja Hankey:Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Keskustassa![]()
Kun käydään ostamassa uusia vaatteita ja samalla hesessä.
*ei osaa valita kuvaa*
Tai no, ehkä me kerran vuodessa käydään jossain taidenäyttelyssä tai museossa. Tarvitaanko sellaisella reissulla uutta takkia?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:eijeijei!!! savanna on tuhma! hitto nyt mie paan simmut kii ja men maata en kurki tota ollenkaan muuten meil on vuori vaatetta tulossa
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:eijeijei!!! savanna on tuhma! hitto nyt mie paan simmut kii ja men maata en kurki tota ollenkaan muuten meil on vuori vaatetta tulossa
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja maantiekiitäjä:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja maantiekiitäjä:samperi, mitä linkitit!! |O oli ihan pakko tilata..![]()
mä tiesin,että varma monet tilavat,kun mä itsekin näin sen,sitten katsoin että häähh?Niin halppa ja wau miten ihana
![]()
ja kivan näköisiä vaatteita pojille, ei aina vaan mustaa tai tummia.. no joo ostin kummallekin spiderman-yöpuvut :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Sä oot ikävä ihminen |O Mä haluun nuoimmalle ton takin ja löysin tänään vintistä monta säkillistä vaatteita sille :headwall:
Onks mun nyt ihan pakko... :snotty:
![]()
![]()
![]()
sielä on paljon muutakin kiva lyhyt turkki 10+ euro ja semmonen paita missä on myös turkki tai jotain semmosta ja vain 5-6euroa ja niin ihanat hamet,mekot kesäksi ja 70%![]()
No niin...65 euroa meni |O |O