Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Millon nuo pitää maksaa?
varma kun se tulee :xmas:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Millon nuo pitää maksaa?
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Paljon tulee olemaan postarit?
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Mä tilasin joskus paljo tuolta. On hyviä. Mulla oli tapana tilata yllätypaketteja. niitä ei ollu aikoihin, mutta nyt taas näky olevan =)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Mä tilasin joskus paljo tuolta. On hyviä. Mulla oli tapana tilata yllätypaketteja. niitä ei ollu aikoihin, mutta nyt taas näky olevan =)
Siis nämä.
Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä:en nyt oikein ymmärtäny ku tilasin tuolta ei ees kyselty mitään että postiennakolla tms.? vai tuleeko ne automaattisesti niinku postiennakolla??
Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Onko noi kuinka reiluja? Koot menee 90cm 100cm. Jos vaatekoko on nyt vaikka 96cm niin kumpi kannattaa ottaa?
Alkuperäinen kirjoittaja no:mä joskus tilasin tytöille sieltä vaatteita ja ainaskin silloin ne oli niin leveän mallisia etteivät olleskaan istuneet hoikkien lasten päälle. mut tosi kivojahan nuo vaatteet ovat.
Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Alkuperäinen kirjoittaja no:mä joskus tilasin tytöille sieltä vaatteita ja ainaskin silloin ne oli niin leveän mallisia etteivät olleskaan istuneet hoikkien lasten päälle. mut tosi kivojahan nuo vaatteet ovat.
Jos näin on niin eipä kannata ihanuuksia tuolle meidän hoikalle neidille sieltä tilata![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hömppö:Kuka tietää miten maksu tapahtuu :attn: :attn: :attn: Tilausohjeissa lukee, että toimitamme tuotteet maksettua laskua vastaan mutta pläääh, mihin se lasku tulee ja millon?
SORI SORI SORI, joku kerkes jos vastata :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:Juu kiitos vaan. Olen noin 50 euroa köyhempi :'(
Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Kopsasin sivuilta tietoa toimituksesta ja maksuista
Ostoa koskevat tiedot
Kaikkiin hintoihin sisältyy arvonlisäveroa 25 %. Me toimitamme tavarat postiennakolla. Mikäli haluat jonkin toisen maksutavan, kuten kuukausilaskutuksen tai osamaksutilin, ota yhteys Asiakaspalveluun.
Postiennakko
Postiennakkoa vastaan tehdyt tilaukset maksetaan käteisellä pakettia postitoimipaikasta noudettaessa. Noudat paketin saatuasi ilmoituslipukkeen (se lähetetään sinulle kotiin heti kun paketti on saapunut noutopaikkaan), jolla sitten lunastat paketin. Postiennakolla tilattaessa lisämaksu on 3,35 EUR.
Rahtikulut
Kaikkiin tilauksiin lisätään rahtikuluina 4,90 EUR.
Eli yhteensä toimituskuluja tulee reilu 8?
Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:Juu kiitos vaan. Olen noin 50 euroa köyhempi :'(