Katsokaa!!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Mä tilasin joskus paljo tuolta. On hyviä. Mulla oli tapana tilata yllätypaketteja. niitä ei ollu aikoihin, mutta nyt taas näky olevan =)

Siis nämä.

http://linuslotta.com/fi/product/1867
Muut tuotteet ja setit oli nuo tyttöjen ja poikien tais olla kans jossain vastaavassa.

Kopsasin sivuilta tietoa toimituksesta ja maksuista

Ostoa koskevat tiedot

Kaikkiin hintoihin sisältyy arvonlisäveroa 25 %. Me toimitamme tavarat postiennakolla. Mikäli haluat jonkin toisen maksutavan, kuten kuukausilaskutuksen tai osamaksutilin, ota yhteys Asiakaspalveluun.

Postiennakko

Postiennakkoa vastaan tehdyt tilaukset maksetaan käteisellä pakettia postitoimipaikasta noudettaessa. Noudat paketin saatuasi ilmoituslipukkeen (se lähetetään sinulle kotiin heti kun paketti on saapunut noutopaikkaan), jolla sitten lunastat paketin. Postiennakolla tilattaessa lisämaksu on 3,35 EUR.

Rahtikulut

Kaikkiin tilauksiin lisätään rahtikuluina 4,90 EUR.

Eli yhteensä toimituskuluja tulee reilu 8?

mä joskus tilasin tytöille sieltä vaatteita ja ainaskin silloin ne oli niin leveän mallisia etteivät olleskaan istuneet hoikkien lasten päälle. mut tosi kivojahan nuo vaatteet ovat.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
mä joskus tilasin tytöille sieltä vaatteita ja ainaskin silloin ne oli niin leveän mallisia etteivät olleskaan istuneet hoikkien lasten päälle. mut tosi kivojahan nuo vaatteet ovat.

Jos näin on niin eipä kannata ihanuuksia tuolle meidän hoikalle neidille sieltä tilata :(

Kuka tietää miten maksu tapahtuu :attn: :attn: :attn: Tilausohjeissa lukee, että toimitamme tuotteet maksettua laskua vastaan mutta pläääh, mihin se lasku tulee ja millon?

SORI SORI SORI, joku kerkes jos vastata :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:
Alkuperäinen kirjoittaja no:

Jos näin on niin eipä kannata ihanuuksia tuolle meidän hoikalle neidille sieltä tilata :(

tästä on kuiteskin jo n 5 vuotta aikaa joten onhan niillä voinut mallit vaihtua :)

Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:
Juu kiitos vaan. Olen noin 50 euroa köyhempi :'(

Ja minä reilu 60 euroa. Tilasin tytöille kolme takkia, muutaman paidan, hameen, vauvalle lampaannahkahatun jne. Toivottavasti ovat kivoja, en ole ennen tuolta tilannutkaan mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:
Kopsasin sivuilta tietoa toimituksesta ja maksuista

Ostoa koskevat tiedot

Kaikkiin hintoihin sisältyy arvonlisäveroa 25 %. Me toimitamme tavarat postiennakolla. Mikäli haluat jonkin toisen maksutavan, kuten kuukausilaskutuksen tai osamaksutilin, ota yhteys Asiakaspalveluun.

Postiennakko

Postiennakkoa vastaan tehdyt tilaukset maksetaan käteisellä pakettia postitoimipaikasta noudettaessa. Noudat paketin saatuasi ilmoituslipukkeen (se lähetetään sinulle kotiin heti kun paketti on saapunut noutopaikkaan), jolla sitten lunastat paketin. Postiennakolla tilattaessa lisämaksu on 3,35 EUR.

Rahtikulut

Kaikkiin tilauksiin lisätään rahtikuluina 4,90 EUR.

Eli yhteensä toimituskuluja tulee reilu 8?

Mulla tuli sähkäriin tilausvahvistus eikä siinä puhuttu tuosta postiennakko summasta mitään. Oli vaan rahtikulut 4.90e.

Yhteistyössä