P
"Pai"
Vieras
No voi hyvää päivää, soitti sulle sieltä päiväkodista ettei lapsi suostu nukkumaan ?!? Hieman avutonta toimintaa !
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Meillä meni lapsen päiväkotitotutteluun yli kuukausi, ensimmäisenä viikkona oltiin molemmat siellä aamulla tunti, seuraavalla viikolla lähdin 5 min ennen tunnin täyttymistä pois ja palasin hakemaan lapsen. Riippuen huudon ja itkun määrästä poissaoloaika lisättiin joka päivä uudella 5 tai 10 minuutilla. Sitten lapsi olikin jo tunnin yksin, seuraavalla viikolla kaksi tuntia, sitten kolme jne kunnes nyt 5 tai 5 ja puol tuntia. Pikkuveljen syntymä aiheutti takapakkia mutta nyt haluisi usein jäädä vielä kavereiden kanssa leikkimään. Oli siis 1v 4kk kun aloitti.Nyt oli siis toka päivä menossa. Eilen mentiin vaan muutamaksi tunniksi ja tänään oli kymmenestä eteenpäin. Minun mielestä olisi ollut parempi tuoda heti aikaseen aamusta että olisi väsynyt ja saanut kunnolla leikkiä ennen kun viiään unille. Mutta kielsivät kun oma hoitaja aloitti vasta kymmeneltä. Mulle kanssa tuli sellainen olo, että mitä mä voin tehdä?? Kuulosti ihan siltä et ne olis halunnu et meen heti hakemaan. Mulla ei ole vielä työt alkanut kun jätin varta vasten muutaman lomapäivän tätä harjoittelukautta varten. Mutta kyllä mulla on tekemistä ollut kun ollaan muutettu ja muuta, ja olen lapsen kanssa kahdestaan. Mutta huomenna pitäisi olla jo eka "täysi" hoitopvä mutta ei oo kauheen luottavaiset fiilikset jos ne heti soittaa ku tulee pieniki probleema...