[QUOTE="ellinen";23292906]ei VOI olla todellista, että ihan rappiollahan sitä sit ollaan jos vaikka joka viikonloppu ottais vinkkua

mistä näitä tekopyhyykisä sikiää

eihän pari lasia viiniä tee kenestäkään holistia tai lasten heitteillejättäjää!!!!!
UUU ja arvaa mitä: meillä on ihan viinikaappikin lasiovella, JOOOOOO KEITTIÖSSÄ !!!! mitäs nyt tän kans sitte, lapsethan näkee viinipulloja joka kerta keittiöön mentyään!!!!!
Ja mikä äiti mäkin olen, kun oon ihan alkossa töissä ollut!!!!
kasvais ihmiset järki päässä aikuisiksi.... ja mitä kukaan on naapuristaan ilmoitusta tekemään jollei ole konkreettisia todisteita! alkoholisti-perheessä kasvaneet on siitä rasittavia ihmisiä et ne moralisoi elämäntehtävänään KAIKKIA muitakin, jopa niitä jotka osaa kohtuukäytön.
Ja mites kun just viikolla julkaistiin uutisissa tutkimustulos kuinka alkoholin kohtuukäytöllä ON terveysvaikutuksia???? niin, kuka meistä haluisikaan olla JUOPPO. ja siksi emme me äitiä esittävät ota tipan tippaa kun herran terttunen nukkuu, vaan annamme ymmärtää että juokaa te pahat äidiksi kelpaamattomat.. sillon tällön on ok,mut hei, ETTÄ JOKA VIIKONLOPPU RUUANKIN KANSSA VIINIÄ NIIN HÄVETKÄÄ!!
ei voi muuta kun nauraa tömmöselle

[/QUOTE]
Jaa, sanoinko mä että sitten ollaan rappiolla? En. Sanoinko mä että se on sitten absoluuttinen totuus, mikä on mun mielipide. En. Olenko mä tekopyhä jos mä en halua juoda joka viikonloppu pahalta maistuvaa pas*aa kurkusta alas? En ole. Sanoinko mä että se on heitteillejättö jos ottaa lasin kaks joka viikonloppu? No, en!
Mutta miks tää kolahti suhun näin voimakkaasti? Eikö kukaan saa olla erimieltä kun sä? Sä voit juoda mun puolesta vaikka aivosi pellolle, kuhan lapset on muualla. En jaksa ymmärtää tällasta tekstiä muutenkaan. Isoilla kirjaimilla täytyy kirjottaa ja käyttää huutomerkkejä enemmän ku sivulla olis tilaa... Hohhoh...