onko teidä ls ilmoituksen paikka

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hiiri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hiiri

Vieras
eli yh äiti joka toinen v loppu lapset on isällään muutan äidin kanssa.. nää joka toinen v loppu äiti on baarissa.. joskus lapset on äidillä v lopun ja sille tulee hoitaja kotiin ja lähtee lasten nukahtamisen jälkeen ja aamulla herää lasten kanssa.. lapsilla aina puhtaatvaatteet, saa ruokaa yllin kyllin, äiti ulkoilee paljon lasten kanssa, eikä koskaan ole humalassa kotona lasten kansas tai jätä niitä yksin.. onko lastensuojeluilmoituksen paikka?

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
miksi olisi? tuleeko äiti humalassa baarista kotiin lasten luo ja hoitajalähtee? ehkä sitten .tosin ei siitä mitään hyötyä ole, olen kokeillut.

ei vaan hoitaja on aina aamuun asti.. ja silloin kun on hoitaja niin äiti lähtee joko omalla autolla eli ei juo tai sitten sillä on kuski, mutta aina siinä kunnossa että voi vaikka yöllä viedä lapset lekuriin jos tarve vaatii

Miksi pitäs olla ls-ilmotuksen paikka? Mahdatko olla kateellinen äidin menoista vai mikä sut saa tuollasta ajattelemaan?

Ei tuossa ole mitään väärää lapsia kohtaan mielestäni.

Mä jotenkin karsastan näitä ihmisiä, jotka ovat ihan mistä vain tekemässä lastensuojeluilmotusta, vaikka ei olis aihettakaan. Kunhan vain haluavat kiusata.

Alkuperäinen kirjoittaja Rhiannon:
Miksi pitäs olla ls-ilmotuksen paikka? Mahdatko olla kateellinen äidin menoista vai mikä sut saa tuollasta ajattelemaan?

Ei tuossa ole mitään väärää lapsia kohtaan mielestäni.

Mä jotenkin karsastan näitä ihmisiä, jotka ovat ihan mistä vain tekemässä lastensuojeluilmotusta, vaikka ei olis aihettakaan. Kunhan vain haluavat kiusata.

toi kirjoitus on musta itsestä siitä tiedän asiat noin tarkkaan.. mua vaan yht äkkiä ruvennut vaivaa ko asia :(

Alkuperäinen kirjoittaja zip zap:
Mä olen baarissa melkein joka viikonloppu. Mitä haittaa siitä on jos lapsilla on hoitaja silloin?

No jos se saa sut tuntemaan, että et hallitse elämääsi, niin sitten se on huono juttu. Haitta on selvä; se saa sut voimaan huonosti.

Alkuperäinen kirjoittaja vg:
Alkuperäinen kirjoittaja zip zap:
Mä olen baarissa melkein joka viikonloppu. Mitä haittaa siitä on jos lapsilla on hoitaja silloin?

No ei välttämättä mitään, mutta MIKSI IHMEESSÄ et välillä viettäisi viikonloppua lastesi kanssa?

Äitihän on poissa vain lasten nukkuessa!

Alkuperäinen kirjoittaja vg:
No ei välttämättä mitään, mutta MIKSI IHMEESSÄ et välillä viettäisi viikonloppua lastesi kanssa?

Mun lapsi on viikonloppuisin yhden yön ukilla ja mummilla. Muina aikoina olen lapsen kanssa. Isällään ei ole koskaan.

Yhteistyössä