Te, ketkä ette vie lapsianne mummilaan tai vastaavaan hoitoon..

niinpä.
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
En tod lukenut koko ketjua mutta ei ap sulle tullut mieleen että kaikilla ei ole mummolaa mihin viedä?? :headwall:

tai että kaikilla ei ole mummoja jotka edes pyytäisi lapsia luokseen, ikinä?

Äly hoi
Totta joka sana.
Itse oma äitini jo siinä kunnossa, etten voi ajatellakaan vieväni lasta hoitoon. Ei pysty hoitamaan enää... Sääli, sillä eka lapsi mulla vasta, vajaa vuoden ikäinen. :´(

muu
onhan se joskus kiva päästä kavereiden kanssa viettämään uuttavuotta, niin en mä vissiin saa sitä kirkasta kruunua sitten sen takia jos lapset ovat kotona hoidossa ja vanhemmat kavereiden luona juhlistamassa uuttavuotta edes sen joka kolmasvuosi, vai?

Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:
Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:
tota jos mä haluan viettää lapseni kanssa juhlapyhät niin minkä vitun takia se meinaa sitä että mulla on joku helvetin kiiltävä kruunu? tä?

Ja minkä helvetin takia ne jotka vie välillä lapsensa juhlapyhiä viettämään isovanhempien luo on jotenkin huonompia vanhempia kuin ne jotka sitä ei tee??? Kateellisten panettelua puolin ja toisin.
Missä täällä on tänään väitetty näitä huonoiksi?

haluan olla mun lasten kanssa juhlapyhinä. Viihdyn niiden seurassa paljon paremmin kuin missään ryypiskelemässä. :heart: En paheksu niitä jotka vie hoitoon. Kaikki saa mun puolesta viettää juhlansa just niin kuin haluavat. En halua marttyyrin kruunua, koska en sitä ansaitse. Marttyyriksi päästään kärsimysten kautta ja mun elämä on tosi ihanaa noitten ipanoitten kanssa. :D

Eipä silti, en mä vois noita isovanhemmille edes viedä vaikka haluaisinkin. Oma äiti toipuu just vakavasta leikkauksesta, isään välit poikki, appiukkoon en luota, anopilla on liian kiire hoitaa toista lapsenlasta. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Najadi:
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
No johan on taas kysymys. Jos mä tahdon itse OMAT lapseni hoitaa niin mikä ihme siinä on ap:lle ja muille ongelmana? Ei tajua, ja vaikka mä näin teen niin se ei myöskään tarkota sitä, et en saa valittaa koskaan olevani väsynyt..

On täällä taas ihme väkee.
Ei se mulle ole ongelma :D
Hieman se semmosesta kielii, kun asiasta alotuskin on tehtävä. Vai mikä sulla sitten on tässä punanen lanka?

PunaInen lanka on se, mitä sä et nähtävästi ole ymmärtänyt
:hug:
Mun ongelmani on vallan muualla ;)
En näemmä.

Hakkaatko sä sitten siihen omaan kiveesi, et työnarkomaani, jonka lapset mummut hoiti? =)
Työnarkomaani? Mistä sä ton keksit?
En mistään. Osaan lukea. :)
Ahaa :D sä tarkotat sitä kun mä kerroin olleeni joulunpyhät töissä ja lapsiparat joutui mummille ja papalle hoitoon tapaninpäivänä? Se on vaan kuule sellasta, kun on sairaalassa hoitajana 3-vuorotyössä niin ei ole vara valita ihan jokaista vuoroa
:'(
No voi byhyy... Tähänhän me jokainen voidaan vastata, et itsehän olet alasi valinnu. Eikä ole kyllä eka kerta kun ap "kertoilee"kuinka hän on töissä AINA..

Älä välitä, niin ME muutkin joudutaan olemaan.. Silti ei lapsia tarvi aina hoitoon tunkee. =)
Kuka ne lapset sinne aina tunkee? :D mä kerroin eilen, että mulla on nytkin 3 päivää vapaata, ihanaa :xmas: ja mä oon mun alavalintaan ERITTÄIN tyytyväinen, se tarkoittaa mm. sitä että mun lapset ei oo päiväkodissakaan kun muutaman päivän viikosta :D

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
En tod lukenut koko ketjua mutta ei ap sulle tullut mieleen että kaikilla ei ole mummolaa mihin viedä?? :headwall:

tai että kaikilla ei ole mummoja jotka edes pyytäisi lapsia luokseen, ikinä?

Äly hoi
Siksi mä sanoinkin että mummilaan tai vastaavaan :'(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tässä nyt ei ollut mitn järkeä..siis ihan ku ap:n mielestä olisi jotenkin epänormaalia että joku haluaa olla lapsensa kanssa kaikki juhlapyhät..voi jessus.
Sä NIIN et ymmärrä :D

Kulta rakas, munkin lapset on mun kanssa huomenna :hug: eikä siinä ole mitään outoa.

realisti
... nyt uutena vuotena/ens vappuna/juhannuksena/ikinä tahi ette olekkaan koskaan vieneet minään juhlapyhänä tahi tavallisena viikonloppuna ja olette ottaneet lapsen synnärillekkin mukaan todistamaan uuden tulokkaan syntymää...

Olis kysymys:

Hakkaatteko te sen sitten kuollessanne hautakiveenkin, että varmasti kruunu kiiltää ja marttyyrin leima hohtaa?

:xmas:
Tässä on siis oletuksena, että ilman muuta isovanhemat hoitavat. Mutta kun eivät :( Miten siis voisin viedä lapset mummolaan, kun he eivät oel valmiita hoitamaan lapsenlapsiaan?

t. en ole katkera mutta...

vieras
Tässä nyt ei ollut mitn järkeä..siis ihan ku ap:n mielestä olisi jotenkin epänormaalia että joku haluaa olla lapsensa kanssa kaikki juhlapyhät..voi jessus.

Kulta rakas, munkin lapset on mun kanssa huomenna :hug: eikä siinä ole mitään outoa.

Taisit muuttaa kantaasi ku huomasit ettet saakkaan kannatusta vaan sontaa sataa niskaan :LOL:

Taisit muuttaa kantaasi ku huomasit ettet saakkaan kannatusta vaan sontaa sataa niskaan :LOL:
Anteeksi? :D sun pitäis ehkä lukea tarkemmin? Mun lapset ei edelleenkään oo olleet menossa hoitoon?
Ja mulle ny noi kannatukset on yks vitun hailee muutenkin :D

:LOL:
Jiihaa, go Gloria go :D :flower:

Mun muksut eivät muuten ole koskaan olleet hoidossa ns. juhlapyhinä *hinkkaa kruunuaan*, ja SILTI mä oon se palstan paskamutsi joka ei jaksa edes omia lapsiaan hoitaa, ja kärsii vieläpä alkoholiongelmastakin :'( :LOL: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:

Mun muksut eivät muuten ole koskaan olleet hoidossa ns. juhlapyhinä *hinkkaa kruunuaan*, ja SILTI mä oon se palstan paskamutsi joka ei jaksa edes omia lapsiaan hoitaa, ja kärsii vieläpä alkoholiongelmastakin :'( :LOL: :headwall:
Siis, mitä?!!! Ootsä ruvennu hörsään sitä tuulilasinpesunestettä???? Se on kuule tarkoitettu vaan YH:lle, ei naikuis oleville |O |O |O :D :D Ja mikset oo pyytäny mua kaveriksi kipottaan? HÄ? :saint: :D

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:

Eiköhän oteta bisset sille? :D *jääkaapille*

Yhteistyössä