Te, ketkä ette vie lapsianne mummilaan tai vastaavaan hoitoon..

Tietty. Aion kilvoitella itselleni kirkkaan kruunun B)

No en, vaan kun emme koe tarvitsevamme viikonloppu- tai juhlapyhälomia kahdenkesken,vaan meistä on kiva viettää vapaa aikaa koko perheen voimin, kun arkisin saamme olla riittävästi erillään toisistamme työ- ja hoitopäivien ajan.

Lapset voivat mennä yökyläilemään sitten, kun itse sitä tahtovat.

SocialButterfly
Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlanka:
Mut jos testamenttiin laittaa toivomuksen, että jälkeläiset laittavat sit hautakiven päälle vaikka sellaisen kultaisen kruunun? Sellasen kakun koristeen vaikka...

Meniköhän ihan asian vierestä, kun en koko ketjua jaksanut lukea.
ei menny ohi aiheen..tää avaus oli muutenkin tyhmä ja sekava..ainakin aloittajalta :D

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
... nyt uutena vuotena/ens vappuna/juhannuksena/ikinä tahi ette olekkaan koskaan vieneet minään juhlapyhänä tahi tavallisena viikonloppuna ja olette ottaneet lapsen synnärillekkin mukaan todistamaan uuden tulokkaan syntymää...

Olis kysymys:

Hakkaatteko te sen sitten kuollessanne hautakiveenkin, että varmasti kruunu kiiltää ja marttyyrin leima hohtaa?

:xmas:
ei ku mä hakkaan sen mun porukoitten hautakiveen, että ne on ollu niin saatanan ahkeria juhlimaan ettei oo saatu lapsia hoitoon minään juhlapyhänä.

kaikkien vanhemmat ei oo niin mummoutuneita että niiden ainoa halu jokaisena juhlapyhänä olis hoitaa lapsenlapsia.

Äly hoi!
Eiköhän se ole ihan jokaisen oma asia, milloin ja minne laittaa lapsensa hoitoon. Ei voi sanoa, että juuri silloin tai tällöin.. :/ Eivät kaikki juhli jotain vappua tai juhannusta... tällä kirjotuksella ihan selvästi yritetään saada riita aikaseksi.

Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:
Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlanka:
Mut jos testamenttiin laittaa toivomuksen, että jälkeläiset laittavat sit hautakiven päälle vaikka sellaisen kultaisen kruunun? Sellasen kakun koristeen vaikka...

Meniköhän ihan asian vierestä, kun en koko ketjua jaksanut lukea.
ei menny ohi aiheen..tää avaus oli muutenkin tyhmä ja sekava..ainakin aloittajalta :D
:'(

En hakkaa mitään hautakiveeni, vaan aikanaan sen on mun otsaan kai takonut oma äiti, että lapset pitää hoitaa itte. Siis en nyt tarkoita sanoa kellekään pahasti, vaan että esikoisen aikana, joka oli todella vaativa lapsi, ja olisin kaivannut apua että olisin edes saanut nukkua, ja sitä pyysin, sain kuulla että eipä hänelläkään ollut apua tarjolla vaan itse piti hoitaa lapset ja karja ja mies muualla töissä jne....Eli eipä enää haluta edes pyytää lapsia sinne hoitoon kun on olo ettei ainakaan huvittelun vuoksi niin voi tehdä. Anoppilassa myös pitivät aikanaan puhetta kun miehen veli ja eksänsä olivat tuoneet tyttönsä heille hoitoon ja lähteneet viihteelle, siihen sävyyn että ei kovin usein kehtaa sellaisia palveluksia pyydellä... :|

Viime elokuussa oli lapset yhden yön hoidossa kun juhlimme molemmat kolmekymppisiämme, saa nähdä, ehkä sitten 10 vuoden päästä taas...

Noo...
-en välitä juurikaan juhlimisesta.
-Minusta tuntuisi pahalta ja stressaavalta viedä lapsi yökyliin. Toiveissa on että tunne hälvenee ennen lapsen rippikouluikää ;)
-Nautin kovasti näyttää itse lapselle raketteja taivaalla ja hokea poppaapoppaa juhannuskokolla

Minulla vaan ei ole kiirettä eikä tarvetta. Sitten kun tarve ilmenee niin toki mummolaan menee jos mummi huolii.
Mutta näin vaan minulla. En nakuta hautakiveen.
Joka junaanhan meitä on ja hyvä niin.

Alkuperäinen kirjoittaja Just joo:
ap täs nyt haluu vaan riitaa aikasex.....hanki gloria elämä!!!!! Eikö muuta tekemistä ole?
ei o muuta tekemistä :xmas:

mun mielestä niiden kannattais vakavasti harkita elämän hankkimista, jotka sai taas raivarit toisten huumorista :D

SocialButterfly
ap täs nyt haluu vaan riitaa aikasex.....hanki gloria elämä!!!!! Eikö muuta tekemistä ole?

mun mielestä niiden kannattais vakavasti harkita elämän hankkimista, jotka sai taas raivarit toisten huumorista :D
en mä saanut mitään raivareita..mutta sulla on helkkarin kuiva tuo huumori!

vieras

No ei musta vaan, hyvä juttu oli:)Et vaan tajua!!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

No ei musta vaan, hyvä juttu oli:)Et vaan tajua!!!

Mulla on loistava huumorintaju, toisenlainen vaan kun sulla :D

sarkastinen.

Alkuperäinen kirjoittaja tähtihedelmä:

sarkastinen.
On mikä on ;) on kuitenkin.

Vietämme juhlapyhät lastemme kanssa. Emme ole juuri koskaan pitäneet näistä perinteisistä "pakko juoda -juhlapäivistä".
Lapsemme ovat harvoin hoidossa. Toinen vanhemmista on kotona lasten kanssa, kun toisella on menoa.

Onko se sitten sama asia jos en vie/pyydä lapsille hoitajaa, mut lasten mummu haluaa ihan itse välillä ottaa lapset itselleen ? Ja mä vietän sillon "omaa" aikaa jos on tarveis, yleensä istun siis kotona :D
Ja koskaan ei minään juhlina kyllä oo lapset ollu poissa kotoota, mut ihan siitä syystä,etten kehtaa keltään kysästä semmosia.. =)

tota jos mä haluan viettää lapseni kanssa juhlapyhät niin minkä vitun takia se meinaa sitä että mulla on joku helvetin kiiltävä kruunu? tä?

Ja minkä helvetin takia ne jotka vie välillä lapsensa juhlapyhiä viettämään isovanhempien luo on jotenkin huonompia vanhempia kuin ne jotka sitä ei tee??? Kateellisten panettelua puolin ja toisin.

Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Vietämme juhlapyhät lastemme kanssa. Emme ole juuri koskaan pitäneet näistä perinteisistä "pakko juoda -juhlapäivistä".
Lapsemme ovat harvoin hoidossa. Toinen vanhemmista on kotona lasten kanssa, kun toisella on menoa.
Ei mun oo pakko juoda minään päivänä.

Yhteistyössä