synnärillä eivät ole olleet mukana h-hetkellä mutta heti ovat pikkusiskoa/veljeä päässeet moikkaamaan muutaman tunnin kuluttua kun olen osastolla ollut vauvan kanssa.
Ja miksi minun pitäisi ketään minnekään viedä jos itse olen kotona. tai jos lähdetään jonnekin niin lähdetään sitten niin että lapsetkin pääsee mukaan tai sitten meillä on ollut kotona hoitaja kerran tai kahdesti vuodessa mutta ei koskaan uutenavuotena, vappuna tai juhannuksena (koska ne ei ole meille mitään pakollisia suomalaiskansallisia ryyppäämispäiviä eikä kaatokännipäiviä meidän kalenterissa ole koskaan) ja lapset on saaneet omiin sänkyihinsä nukkua.
Nyt tosin useammin nuo lapsukaiset on menossa kavereiden luokse ihan omasta halustaan eikä siksi että haluttaisiin heidät pois kotoa.
uudenvuoden viettämistä ei lapset ole koskaan häirinneet eikä uusivuosi häirinnyt heitä, raketteja on ammuttu ja uudelle vuodelle on malja kohotettu ja lapset on saaneet limua jos halunneet elleivät ole sitten heti puolenyön raketeilta sänkyyn menneet.