mä teen tota kaikkea. ryyppään, nain ja rellestän lasteni läsnäollessa. siinä teille miettimistä! :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Sä ehitkin kiteyttää upeesti! :flower:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Tää voi tulla sulle yllätyksenä, mutta sanonpa silti:Alkuperäinen kirjoittaja *:Tän teiniporukan, jotka tekevät lapset niin nuorina, että oma elämä on vielä elämättä ja juoksut juoksematta. Sen elämänvaiheen kun on saanut elää, niin voikin jo keskittyä perhe-elämään ja jopa nauttia siitä ihan aidosti.Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Ai kenen "meidän"?Alkuperäinen kirjoittaja *:Veisin joo hoitoon, mutta kun pikkaisen meinaa tuota matkaa olla yhden illan vuoksi ajettavaksi. Itseasiassa mun juoksuaika oli silloin Teidän ikäisenä ja nyt on aika keskittyä perheeseen.
Myös ihan aikuisiässä avioliitossa lapsensa tehneet ydinperheen äidit ja isät haluavat joskus vaihtaa vapaalle!
Mutta tää on palsta. Täällä ei ole kultaista keskitietä. On vain ääripäät: joko lapset ovat kanssasi aina ja iankaikkisesti 24/7, tai sitten hoidatat heidät muilla ja itse ryyppäät, nait & rellestät
Sä se vasta kauhee ootkinAlkuperäinen kirjoittaja tähtihedelmä:mä teen tota kaikkea. ryyppään, nain ja rellestän lasteni läsnäollessa. siinä teille miettimistä! :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Sä ehitkin kiteyttää upeesti! :flower:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Tää voi tulla sulle yllätyksenä, mutta sanonpa silti:Alkuperäinen kirjoittaja *:Tän teiniporukan, jotka tekevät lapset niin nuorina, että oma elämä on vielä elämättä ja juoksut juoksematta. Sen elämänvaiheen kun on saanut elää, niin voikin jo keskittyä perhe-elämään ja jopa nauttia siitä ihan aidosti.Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Ai kenen "meidän"?Alkuperäinen kirjoittaja *:Veisin joo hoitoon, mutta kun pikkaisen meinaa tuota matkaa olla yhden illan vuoksi ajettavaksi. Itseasiassa mun juoksuaika oli silloin Teidän ikäisenä ja nyt on aika keskittyä perheeseen.
Myös ihan aikuisiässä avioliitossa lapsensa tehneet ydinperheen äidit ja isät haluavat joskus vaihtaa vapaalle!
Mutta tää on palsta. Täällä ei ole kultaista keskitietä. On vain ääripäät: joko lapset ovat kanssasi aina ja iankaikkisesti 24/7, tai sitten hoidatat heidät muilla ja itse ryyppäät, nait & rellestät
..asianhan toki voi ilmaista kauniimmin niin että mä siemailen punkkua, rakastelen miestäni ja välillä innostun riehumaan ja tanssimaan. osaa teen lasten nähden ja osaa en.Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Sä se vasta kauhee ootkinAlkuperäinen kirjoittaja tähtihedelmä:mä teen tota kaikkea. ryyppään, nain ja rellestän lasteni läsnäollessa. siinä teille miettimistä! :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Sä ehitkin kiteyttää upeesti! :flower:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Tää voi tulla sulle yllätyksenä, mutta sanonpa silti:Alkuperäinen kirjoittaja *:Tän teiniporukan, jotka tekevät lapset niin nuorina, että oma elämä on vielä elämättä ja juoksut juoksematta. Sen elämänvaiheen kun on saanut elää, niin voikin jo keskittyä perhe-elämään ja jopa nauttia siitä ihan aidosti.Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Ai kenen "meidän"?Alkuperäinen kirjoittaja *:Veisin joo hoitoon, mutta kun pikkaisen meinaa tuota matkaa olla yhden illan vuoksi ajettavaksi. Itseasiassa mun juoksuaika oli silloin Teidän ikäisenä ja nyt on aika keskittyä perheeseen.
Mikäs pakko se nyt on yleensäkkään tehdä yhtään mitään?Alkuperäinen kirjoittaja kruunu kiiltää jo:Sano yksikin hyvä syy MIKSI ON PAKKO JUHLIA KAIKKIA NÄITÄ?
Sä hoidat aviollisia velvollisuuksias kuten hyvät vaimot tekee!Alkuperäinen kirjoittaja tähtihedelmä:..asianhan toki voi ilmaista kauniimmin niin että mä siemailen punkkua, rakastelen miestäni ja välillä innostun riehumaan ja tanssimaan. osaa teen lasten nähden ja osaa en.
Kyllä sinä sitten "aikuisena" huomaat, millaisia hauskoja tyyppejä on "humppabaarissa" pyörimässä... eronneita, karanneita tai muuten vain elämäänsä tympääntyneitä... tässä vaiheessa on turha haaveilla mistään rockhenkistä baareista, siellä olet outo kummajainen n. 20 v muita bilettäjiä vanhempi =)Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Ei kai se baarissa käynti oo iästä kiinni?
Sama tilanne meilläkin! Ja kruunuja ei oo näkynyt..Alkuperäinen kirjoittaja TriStessse:Meillä ei ole ketään kelle viedä, tuskin siitä hyvästä mitään kruunuja saadaan, ainakaan kovin kiiltäviä..