Te, ketkä ette vie lapsianne mummilaan tai vastaavaan hoitoon..

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja *:
Veisin joo hoitoon, mutta kun pikkaisen meinaa tuota matkaa olla yhden illan vuoksi ajettavaksi. Itseasiassa mun juoksuaika oli silloin Teidän ikäisenä ja nyt on aika keskittyä perheeseen.
Ai kenen "meidän"?
Tän teiniporukan, jotka tekevät lapset niin nuorina, että oma elämä on vielä elämättä ja juoksut juoksematta. Sen elämänvaiheen kun on saanut elää, niin voikin jo keskittyä perhe-elämään ja jopa nauttia siitä ihan aidosti.
Tää voi tulla sulle yllätyksenä, mutta sanonpa silti:
Myös ihan aikuisiässä avioliitossa lapsensa tehneet ydinperheen äidit ja isät haluavat joskus vaihtaa vapaalle!
Mutta tää on palsta. Täällä ei ole kultaista keskitietä. On vain ääripäät: joko lapset ovat kanssasi aina ja iankaikkisesti 24/7, tai sitten hoidatat heidät muilla ja itse ryyppäät, nait & rellestät :D
Sä ehitkin kiteyttää upeesti! :flower:
mä teen tota kaikkea. ryyppään, nain ja rellestän lasteni läsnäollessa. siinä teille miettimistä! :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja tähtihedelmä:
Veisin joo hoitoon, mutta kun pikkaisen meinaa tuota matkaa olla yhden illan vuoksi ajettavaksi. Itseasiassa mun juoksuaika oli silloin Teidän ikäisenä ja nyt on aika keskittyä perheeseen.
Ai kenen "meidän"?
Tän teiniporukan, jotka tekevät lapset niin nuorina, että oma elämä on vielä elämättä ja juoksut juoksematta. Sen elämänvaiheen kun on saanut elää, niin voikin jo keskittyä perhe-elämään ja jopa nauttia siitä ihan aidosti.
Myös ihan aikuisiässä avioliitossa lapsensa tehneet ydinperheen äidit ja isät haluavat joskus vaihtaa vapaalle!
Mutta tää on palsta. Täällä ei ole kultaista keskitietä. On vain ääripäät: joko lapset ovat kanssasi aina ja iankaikkisesti 24/7, tai sitten hoidatat heidät muilla ja itse ryyppäät, nait & rellestät :D
mä teen tota kaikkea. ryyppään, nain ja rellestän lasteni läsnäollessa. siinä teille miettimistä! :saint:
Sä se vasta kauhee ootkin :D

en ymmärrä minäkään
mutta meistä on ollut itsestään selvää, että vaput, jussit, joulut ja uudet vuodet rakennetaan omia perheperinteitä. Täällä missä asumme on niin mahtavia koko perheen tapahtumia kaikkina juhlapyhinä, että olisi synti jättää ne käymättä.

Ps. en halua hautakiveä mutta mukavahan jos lapset minua ja isäänsä muistelee kun ovat aikuisia ja miettivät mitä kivaa me juhlapyhinä tehtiin ja ehkä siirtävät perinteitä omille lapsilleen.. :)

Ai kenen "meidän"?
Sä se vasta kauhee ootkin :D
..asianhan toki voi ilmaista kauniimmin niin että mä siemailen punkkua, rakastelen miestäni ja välillä innostun riehumaan ja tanssimaan. osaa teen lasten nähden ja osaa en.
:D

katse kapea maailma avara
Hmmm...jotenkin outo kysymys ja lähtöasetelma..?? Asenteesi mietityttää enemmän kuin esittämäsi kysymys.
Meillä mummut eivät halua omista henkkoht syistään ottaa meidän lapsia koskaan edes päiväkylään pariksi tuntia, saati yökylään.
Täytyy harkita josko kuitenkin kaiverruttaisi sen hautakiveen, mitä siihen kuuluisi sitten kirjoittaa????

niinpä
ei ole hoitopaikkaa meilläkään ja ihan perinteisesti otetaan uutta vuotta vastaan perheen voimin. Hyvää ruokaa, raketteja ja tinan valamista. En kaipaa mitään teini-irrottelua muutenkaan. Olen jo aikuinen nainen :)

Jaa, en lukenut kuin ekan sivun, mutta vastaan kuitenkin. meillä olisi ollut mahis viedä lapset mun siskolle hopitoon, he kun eivät pahemmin juhlista uuttavuotta. Mutta päätin, että olen lasten kanssa mieluummin, ehtiihän sitä juhlia muutenkin tarpeeksi. Ja kyllä meillä lapset on hoidossa melko usein, joten tilaisuuksia juhlimiseen tarjoutuu.

vieras
Multa puuttuu joku geeni kun dokaaminen ei kiinnosta etenkään yleisinä juhlapäivinä. On kiva juhlia lasten kanssa. Ei meillä ole kyllä edes ketään, joka lapset ottaisi.

Ihan kuin mummolakin olisi joku itsestäänselvyys kaikille. Äiti ja isä heittivät veivinsä ajat sitten ja toiset isovanhemmat asuvat ulkomailla.

..asianhan toki voi ilmaista kauniimmin niin että mä siemailen punkkua, rakastelen miestäni ja välillä innostun riehumaan ja tanssimaan. osaa teen lasten nähden ja osaa en.
:D
Sä hoidat aviollisia velvollisuuksias ;) kuten hyvät vaimot tekee!

vieras
Ei kai se baarissa käynti oo iästä kiinni? :D
Kyllä sinä sitten "aikuisena" huomaat, millaisia hauskoja tyyppejä on "humppabaarissa" pyörimässä... eronneita, karanneita tai muuten vain elämäänsä tympääntyneitä... tässä vaiheessa on turha haaveilla mistään rockhenkistä baareista, siellä olet outo kummajainen n. 20 v muita bilettäjiä vanhempi =)

Yhteistyössä