Te kaksplussan harakat ällötätte mua!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin ja ap arvosteli/haukkui/loukkasi viestissään nimenomaan heitä, jotka tuota ARVOSTELUA tekevät. Kärjistetysti joo, mutta kieltämättä tulee mieleen, että eikö se muuten mene perille kuin samalla tyylillä, jolla ne arvostelua tekevätkin toisille viestivät ;)

Onneksi mulla on kaikki hyvin. Mulla on maailman ihanin mies,enkelimäiset lapset,velaton iso omakotitalo ja anoppi on paras ystäväni. Olen johtavassa asemassa arvostetulla alalla,harrastan pilatesta ja laskuvarjohyppyä sekä treenaan maratonille. Kaikki lapseni ovat nukkuneet jo synnäriltä yöt läpeensä ja maitoa tulee tisseistä suihkuamalla että pitää tulpat laittaa imetyksen välillä. Harrastamme mieheni kanssa seksiä kaksi kertaa päivässä ja saamme omaa aikaa aina kun haluamme. Viimeksi sukulaisemme tappelivat ketkä saavat vahtia lapsiamme Pariisin viikonlopun ajan. Elämäni on todella täydellistä ja jokainen päivä pelkkää hymyä ja ilotulitusta.

Voin toki tulla kertomaan tämän saman ihanan tarinan tänne joka päivä tai sit voidaan keskustella oikeasta elämästä jossa välillä on myös niitä vähemmän hohdokkaita hetkiä ja jossa ihmisten mielipiteet eivät aina kohtaa.

Yhteistyössä