Tavoitteena 10 kg kevyempi olo! Oletko mukana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HyppyKeppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo kyllä alkaa tympimään, vaikka mullakin alkoi omasta mielestäni niin hyvin. Ei paljoa oo edes tippunut, tosin nyt on varmaan kaikki kilot tulleet ainakin kertaalleen jo takas. :(

Kesän alkaminen on tosiaan ehkä vaikuttanut asiaan. Herkkuja siellä, herkkuja täällä. Masentavaa, ettei itsekuri pidä yhtään!

En silti ole luovuttanut asian suhteen lopullisesti ja ainakin kotioloissa pyrin syömään pieniä annoksia ja muutenkin kohtuullisesti. Sain itseni patistettua peräti pyörälenkillekin, joten vielä ei ole toivo mennyttä.

:attn: , täällä ollaan. Mutta tosiaan on ollu kyllä melkosen hiljaista....

Mä oon nyt ahkerasti liikkunu ja painokin on ollu laskusuunnassa, jee. Nyt ois sitten välitavotteeseen suunta ja sitten ehkä siihen 70kg! Mulla on nyten BMI 26, joten luultavasti nämä loput kilot saattaa olla aika tiukassa...

Nyt on menossa toinen kuukausi karkkilakkoa ja hyvin on kyllä sujunut. En oo siis syönyt ees sipsejä ja oon tosi ylpee ittestäni! Jes! Tän kuun loppuun saakka ois tarkotus yrittää tsempata ainakin, ehkä jopa heinäkuu :D .

Piti ihan selata ja katsoa milloin mun edellinen punnitusviesti oli. Siitä on näköjään semmonen 10päivää ja paino on nyt +1kg :( Eli lievää motivaationlaskua taitaa olla ku paino nousee :| Kävin sovittaan taas hääpukuja joten innostusta pitäis löytyä et ois ens toukokuussa kunnossa!

En tiiä mitä keksis nyt tähän motivaatiopulaan?! Onko ideoita?

Kesä on näemmä vaarallista aikaa... :ashamed:

Miekään en millään meinaa pysyä ruodussa, ja ko painoki on sitä luokkaa, että tässä rupeaa jo olemaan itteensä tyytyväinen, niin helpompaa repsahella. Eilenki meni vähän kermajätskiä ja salmiakkia... Pahus, että onki hankalaa nyt. Eniten hirvittää, että kilot tulee kohisten takas tässä kesän mittaan.

Aloituspaino: 80,5kg (4/09)
paino nyt: 66,6kg
viikkopudotus: -800g
BMI nyt: 24,5
välitavoite: 65kg

Laiskottaa ja tympäsee, mutta silti nuinki hyvin lähteny. Olen melkein ylpeä ittestäni :D Vähän podin morkkista ko viikkoon on mahtunut aika paljon herkkuja, mutta näköjään muut syömiset on olleet sitten tarpeeksi kevyitä. Nyt kyllä hirvittää, ko alko kolmen viikon loma, että kuinka ämmän käy. Töissä on kuitenki tullu tota hyötyliikuntaa ihan kiitettävästi. Loman aikana paino luultavasti vähän nousee. Siihen on varauduttava...

Sopivien housujen ostaminen on vaan aika ongelmallista. Paljon olen ruukannu tilata vaatteita netistä. Nytki tilasin yhet uudet farkut, ko sama malli on ollu aikasemmin just passeli. Otin neljä tuumakokoa pienemmät ko viimeksi, ja silti nuo on vyötäröltä löysät. Voi herranjee. Ja nyt ko sitä on tämmönen lauta yläkropasta, niin puseroitaki aika kinkkistä löytää. Onko tämä nyt sitten hyvä vai huono asia... :whistle:

Nyt on mulla karannut homma ihan käsistä, olin muutaman päivän reissussa sukuloimassa. Siellä tuli syötyä varmaan viiden ihmisen edestä, eikä edes omatunto kolkutellut.

Nyt kyllä ketuttaa ankarasti! Ärsyttävää lusmuilua. En käy puntarillakaan tällä viikolla, menen vasta ensi viikolla KUN olen saanut itseni takaisin ruotuun. EI ENÄÄ KESÄMATKOJA MULLE!

Argh.

stellapo :hug: , tuo on niin ärsyttävää kun reissussa karkaa käsistä koko touhu. Tsemppiä kuitenkin ensi viikkoon :hug: .

Mulla taitaa taas olla junnailu vaihe päällä, välillä on. Onneks on vielä muutama päivä púnnitukseen.

Eipä mene sen raposemmin tääläkään. Jäätelöä, jäätelöä ja vielä kerran jäätelöä... Ennen en ole erityisemmin jätskistä välittäny, mutta nyt maistuu kaikki sortit ja joka muodossa :ashamed:
En tiiä tohinko miekään ens maanantaina puntarille astua. Taitas tulla plussaa. Jollaki konstilla tarvis taas löytää se motivaatio. Mie inhoan kesää :|

Mäkin jouduin ottaan itseä niskasta kiinni ja ostin lisää nutreja :ashamed: Nyt sit koitan päivä kerrallaan korvata mahdollisimman monta ateriaa noilla ateriankorvikkeilla. Aloitin kyllä vasta tiistaina mut katsotaan miten pitkään jaksan yrittää. Ei oo aikoihin tullu miinusta siitä painosta jossa kävin jo varmaan kuukausi sitten :(

Paino: 76.7kg
BMI nyt: 25.9
pudotus: -600g
välitavoite: 75kg

Hitaasti, mutta tasaisesti on nyt tippunut tää paino. Oon kyllä tyytyväinen. Eilen oli -200g vähemmän tuo paino, mutta eilen tuli aikalailla herkuteltu.

Paino: 66,0kg
pudotus: -600g
tavoite: 60-65kg

Yllättävää, että tuli miinusviikko, vaikka ihan höpöksi on mennykki. Eli eipä voi valittaa. Eilen näytti jo alle 66, mutta en tiiä miks tänään oli vähän noussu. Eilen en kyllä ehtiny syömään juuri mitään. Kahvin ja marjarahkan voimilla meni koko kiireinen päivä. Viikonloppu meni onneksi mukavasti ilman herkkuja. Vähän ko paino lähti taas laskuun, niin oli helpompaa olla syömättä sitä jäätelöäkään =)

Täällä ollaan kans oltu hiljaa ja vaa'alle en nyt edes mene!
2 viikkoa tullut syötyä kaksin käsin ja menkatkin vielä päällä, joten paino huitelee varmaan 90 taas... :headwall: :headwall: :headwall:

Voi huokaus tätä juhannusta... Grilliherkkuja tullut syötyä ihan kiitettävästi :ashamed: Hieman pelonsekaisin tuntein kävin aamulla puntarilla, ko eilenki maisteltiin iltapalaksi makkaraa... Vaan vielä ei ollu paino pompsahtanu. Saapa nähä sitten huomenna... Nyt on kyllä heti huomenissa alotettava parin viikon teholaihis. Ei näistä muutamista kiloista muuten eroon pääse.

josuu, samoilla linjoilla mennään... jännittää ihan hirveesti aamun punnitus.... Toisaalta ei oo mikään ihme et jos lihoo kun normisti en syö juuri muuta kuin hedelmii ja salattei....

Juhannus tais tainnuttaa muutki laihuttajat..? Eilisen punnitus oli aika masentava;

paino: 66,5kg
viikkotulos: +500g
tavoite: 60-65kg
välitavoite: 65kg

Ja voin kertoa, että jokaisen plussagramman eteen on kyllä mohnattu vimpan päälle hartaasti... Tästä siis ei ole suunta muutako uuteen laskuun... :D
Eilen just mietiskelin, että olis oikeasti pakko skarpata ton liikunnan suhteen. Muuten en taida tavoitteeseeni päästä. En vaan ole vielä keksiny semmosta liikuntamuotoa, josta jaksasin oikeasti innostua. Salille minua ei saa kirveelläkään, ratsastus tunneilla on kallista, pyörä on rikki ja kuntopyörää ei vaan jaksa näillä keleillä polkea, ko kämpässä aina +25 lämmintä. Tiiän, haiskahtaa tekosyiltä, eli olen kai pakotettu syömään salaattia lopunikääni, jotta pysyn ees näissä mitoissa... Niin masentavaa.

Paino: 76.6kg
BMI nyt: 25.9
pudotus: +100g
välitavoite: 75kg

No loppuviimein, plussaa ei tullutkaan kuin sen 100g. Vaikka täälläkin kyllä syötiin aikalailla reilummin kuin yleensä ja rasvaista grilliruokaa. Ja alkoholikin lihottaa aika lailla.

Ollaankohan me Selis täälä ihan kahestaan jäljellä..?
Tänään aamupaino oliki enää 65,7kg :D Juhannuksen pöhöt alkaa olla poissa. Aika paljon suolasta tuliki syötyä, joten varmaan keräili nestettäki.
Nyt oliski enää 200g jäljellä, jotta kokonaispudotus olisi 15kg. Armoton tsemppi päälle nyt!

Nyt se 15kg:n pudotus on tosiasia, vaaka näytti aamulla 65,5kg :D Eli ihmeitä todellakin tapahtuu... Enpä olis silloin vajaa kolme kuukautta sitten laihdutusta aloittaessani uskonu, että kilot karisee tämmöstä tahtia. Aika hienoa, varsinki ko nälkää ei ole tarvinu nähä, repsahduksia ja herkkujakin on matkan varrelle mahtunu, ja silti tulosta on tullu.
Vielä ko sais ainaki tuon puoli kiloa pois, niin olisin virallisesti lopullisessa tavoitteessani. Yritän kylläki päästä sinne lähemmäs 60kg, niin sitten on helpompi pysyä siinä 60-65 kilon välimaastossa. Ko jotenki tuntuu, että paino pompsahtaa heti ko syö pari perunaa...

Mutta tosi kivat fiilikset tänään. Marjarahka maistuu ja illaksi lähen hyötyliikkumaan. Viiminen kesälomaviikkoki menossa ja lomastaki suoriuduin siis oikein yllättävänki hyvin. Luulin, että paino vaan nousis, ko töissä joutuu kumminki koko ajan olemaan liikkeessä.
Tsemppistä kaikille muillekki! Kyllä se siitä!

josuu, vaude :flower: ! Hieno saavutus sulla ja mielettömän nopeesti oot saanu kilot pois. Mulla on tuo kokonaispudotus jotain 30kg luokkaa jos laskee siitä mitä oon vauva masussa painanut synnärillä ennen synnytystä :D .

Mäkin aattelin et haluisin laihduttaa siihen 70kg, et sit vois "yrittää" pitää painoa siin 70-75kg hujakoilla. Näin pysyis ite normipainoisena.

Kiitoksia Selis :hug:
Nopeasti nämä on kyllä lähteny. Ei me itekään oikein käsitetä, että voiko tämä olla näin "helppoa" ja nopeaa. Hellulta lähteny nyt 19,8kg ja yhtäaikaa tosiaan alotettiin. Eipä sitä ennen ole kyllä tälleen ees yrittäny laihuttaa, ko jotenki on aina tuntunu, että ei ne kilot kummiskaan karise ja mieltäny laihdutuksen jotenki kauhean hankalaksi hommaksi. Mutta nyt on ollu kivutonta. Olo on huomattavasti kevyempi, pukeutuminen on mukavampaa ja jaksotki eri luokkaa ko 15 kiloa sitten. Kiva kiva B)

Tossa just löysin neuvolakortin niiltä ajoilta ko rupesin oottamaan poikaani, eli tammikuulta -05. Paino on ollu ekalla neuvolakäynnillä 70kg. Tässä on nyt saatu lapsilisät ja vähän ylimäärästäki pois. Muistelisin, että joskus -02-03 olen ehkä viimeksi ollu näissä mitoissa. Omakuva tässä on kyllä vuosien varrella vähän vääristyny. Viimeksi painaessani tämän verran, en pitäny itteäni lihavana, nyt pidän edelleenki. Ja toisaalta silloin 80-kilosena en pitäny itteäni mitenkään yli-lihavana, kunnes näin pari valokuvaa ittestäni. Olinhan mie jo niin turvonnu, että siitä se sytyke laihutukseen tuli. Pitäs kyllä kohta osata jo olla tyytyväinen itteensä...

josuu, toi on totta et jälkeenpäin kun kattelee kuvii ittestä niin voihan järkytys sentään.... nyt vaan pitää pään tottua ettei oo enään niin ylipainoinen kuin ennen.
Mulla on taas se tilanne että oon ainaollut hiukan ylipainoinen, ihan kakarasta saakka ja nyt on niin mahtava fiilis kun liikakilot on melkeen kaikki karistettu. Mä oon ostanut ihania uusia vaatteita ja tarvii miettii et mahtuuko päälle B) .

Selis, häätys varmaan ottaa ittestä nyt muutama kuva ja verrata niitä niihin kolmen kuukauden takasiin. Silloin osais ehkä suhtautua itteensä vähemmän kriittisesti =) Tosin mie oon aina pelänny kameraa, juurikin sen takia ko näytän kuvissa niin turpealta. Mutta ehkä kuvistaki havaitsis jo jotaki eroa...

Yhteistyössä