Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ordinaria:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Ordinaria:
Kuinka sä aapee jaksat jatkaa tätä pelleilyä yhä vaan... (Tämä on retorinen kyymys, älä vastaa, ei kiinnosta) Kyllä me hei kaikki tiedetään, että siellä näytön ääressä istuu joku tylsistynyt kotiäiti, joka keksi tällasen muka-hauskan jutun jolle hekottelee itsekseen ja nauttii salaa kun saa esittää jotain mitä ei oo koskaan ollut... eli ns. "parempaa". Meehän keittelemään puuroa niille kakaroilles, ei niitä sentään tarvi laittaa kärsimään äitinsä typeryydestä :xmas:
Mä kuules oon tehny tänään vaikka mitä, kuten käynyt lasten kanssa uimahallissa. Ketju sen sijaan on jatkanut omaa elämäänsä sillä välin, mikä kertoo siitä, että koirat ulisevat, kun kalikat kalahtavat.
Se on kyllä jännä juttu miten ihmiset tykkää ottaa jutut niin tosissaan ja vauhkota kuvitteellisten ihmisten kuvitteellisista mielipiteistä

vaikka joku tunnustais että "tää on provo, en mä oikeesti odota kaksosia mun isälle" niin juttu vaan jatkuu!
Vaikka ap luultavasti onkin sossun elättämä,ylipainoinen,kouluttamaton ketjupolttaja, joka on halunnut vain provosoida, niin kaikki tietää sen että maailmassa riittää myös niitä jotka todella ajattelevat Ap:n aloituksen mukaisesti.. Provot usein liippaavat oikeassakin elämässä vastaantulevia asenteita ja tapahtumia.. ikävä kyllä. Ja siksi varmasti synnyttävät kiihkeää keskustelua.
Olin mikä olin, osaan ainakin kirjoittaa: pilkun jälkeen tulee välilyönti, pisteitä käytetään joko yksi tai kolme - ei kahta.
Mä kirjoitin äidinkielestä E:n,että oikeinkirjoitus sujuu kyllä VAADITTAESSA. En vaan oo luonteeltani niin nipottaja että puhuisin kirjakieltä kahvipöydässä tai vaivaantuisin kirjoittamaan pilkulleen oikein tälläisissä keskusteluissa.. (ja mä pidän tosta 2 pisteestä,se niinku mulle sopiva välimuoto

Otapa se sitruuna pois sieltä takaluukusta, niin saat säkin vähän happea!