Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Onko miehellä tyypillistä toimia riitatilanteissa noin?
Alkuperäinen kirjoittaja Metsämansikkainen:Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Onko miehellä tyypillistä toimia riitatilanteissa noin?
On tehnyt ennenkin, ehkä noin vuosi sitten viimeksi. Silloin sovittiin, ettei näitä puhelimet-kiinni-juttuja enää tehdä........mutta se taisi unohtua..........
Olen aika paha suustani, ikävä kyllä...
Alkuperäinen kirjoittaja Metsämansikkainen:Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Onko miehellä tyypillistä toimia riitatilanteissa noin?
On tehnyt ennenkin, ehkä noin vuosi sitten viimeksi. Silloin sovittiin, ettei näitä puhelimet-kiinni-juttuja enää tehdä........mutta se taisi unohtua..........
Olen aika paha suustani, ikävä kyllä...
Alkuperäinen kirjoittaja Metsämansikkainen:Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Mutta mies ei ilmeisesti edes tiedä, että olet laittanut lapset hoitoon? Vai tietääkö jostain?
Ei tiedä mistään tietenkään ja eihän lapset ole yleensä ole öisin hoidossa missään.
Mutta tietää että on mahdollisuus viedä heidät hoitoon myös öisin.
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Alkuperäinen kirjoittaja Metsämansikkainen:Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Mutta mies ei ilmeisesti edes tiedä, että olet laittanut lapset hoitoon? Vai tietääkö jostain?
Ei tiedä mistään tietenkään ja eihän lapset ole yleensä ole öisin hoidossa missään.
Tässä tapauksessa on pahasti liioittelua, jos väitetään että ap:n mies on syyllistynyt heitteillejättöön.
Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:Ei voi syyttää vastuuttomuudesta sanoisin.
Hänen ei tarvitse "tarkistaa tilannetta" ja näin ollen vesittää koko ´tekonsa´ pointtia.
Tietysti ne lapset pääseevät hoitoon jos ei pääse niin äiti jää töistä pois.
Heitteille jättö tai sen kaltaisen teon vihjaaminenkin on aika vakava juttu, itse en sellaiselle linjalle lähtisi.
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Alkuperäinen kirjoittaja Metsämansikkainen:Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Mutta mies ei ilmeisesti edes tiedä, että olet laittanut lapset hoitoon? Vai tietääkö jostain?
Tässä tapauksessa on pahasti liioittelua, jos väitetään että ap:n mies on syyllistynyt heitteillejättöön.
Hänen ei tarvitse "tarkistaa tilannetta" ja näin ollen vesittää koko ´tekonsa´ pointtia.
Heitteille jättö tai sen kaltaisen teon vihjaaminenkin on aika vakava juttu, itse en sellaiselle linjalle lähtisi.
Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään:Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Alkuperäinen kirjoittaja Metsämansikkainen:Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Mutta mies ei ilmeisesti edes tiedä, että olet laittanut lapset hoitoon? Vai tietääkö jostain?
kuuleshan nyt isä- väitätkö todellakin että on hyväksyttävää lähteä ovet paukkuen kotoa pois ja jättää lapset yön töissä olleen äidin hoitoon, pistää puhelimet kiinni.. antaa asioiden vain olla... pahimmassa tapauksessa ap ei olisi saanut lapsia hoitoon ja seurauksena olsii kirjallinen varoitus luvattomasta poissaolosta tai jopa irtisanominen töistä.. itse valvon 24-28 tuntia putkeen kun olen yön töissä, sitten on aamulla pakko päästä nukkumaan, ihmisen fysiikka ei kestä tuollaisia valvomisia pitkään.. mitä mieltä täällä oltaisiin jos äiti kilahtaisi ja lähtisi ovet paukkuen, jättäisi lapset isälle tyyliin että hoida keskenäs, isä ei pääsisi töihin, ei tietäisi missä vaimo luuhaa... väitäkö tosissaan että niin päin tilanne olisi ok...
ei ole missään tilanteessa kenenkään toimesta hyväksyttävää hoitaa asioita noin, siihen ei yksinkertaisesti ole puollustusta...
jos mun mies olisi tehnyt noin. olisin pakannut hänen tavaransa ja suhde olisi ollut siinä, myöskin tapaamisoikeudesta olisi käyty kova kamppailu..
Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:Ei voi syyttää vastuuttomuudesta sanoisin.
Tuota just...
Kyllä näkisin heittelillejättönä jo sen jos äidille tulisi riitaa humalaisen isän kanssa ja hän sitten riidan pääteeksi häipyisi jättäen lapset isän kanssa kotiin. Isän jonka tietää juovan päivän aikana lisää.
Eikä tilannetta niin hirveästi paranna se että isällä olisi ehkä mahdollisuus jättää lapset jossain vaiheessa päivää/iltaa jonkun tutun hoitoon seuraavan yön ajaksi. Eriasia sitten jos hän vaikka olisi soittanut ja hankkinut jonkun tutun hakemaan lapset hoitoon heti.
No juu, ihan helposti en ole yhdestä mokasta puolisoa jättämässä, mutta tuossa tapauksessa kyllä saisi ainakin väliaikaisesti etsiä majapaikan muualta. Katsottaisiin sitten myöhemmin onko kyseiseen ihmiseen mitään luottamista.
Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:Ei tässä ole kysymys siitä että "sanottiin pahasti" ja "oltiin väsyneitä".
Vaan siitä että totaalisesti vedettiin matto pois toisen jalkojen alta, hänen isyytensä ja miehisyytensä mitätöitiin täydellisesti.
Luulisi että _naiset_ ymmärtäisivät miltä tälläinen voi tuntua. ??
Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:Onneksi tässä tapauksessa mokaa ei ole sattunut vielä ollenkaan joten ei tarvitse etsiä majapaikkaa. Eikä ole kysymys mistään luottamuksestakaan näin ollen.
Ehkä se mies käyttää tämän ajan pohtiakseen että onko AP luottamista enää. Mistä sitä näistä tietää.
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Luulen kanssa, että taustalla on paljon enemmän kuin vain tämä yksi tapaus.
Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:Ap : han sanoi että hän hoitaa kyllä yksin ne lapset ?
Ei tässä ole kysymys siitä että "sanottiin pahasti" ja "oltiin väsyneitä".
Vaan siitä että totaalisesti vedettiin matto pois toisen jalkojen alta, hänen isyytensä ja miehisyytensä mitätöitiin täydellisesti.
Mykkäkoulua on pelattu varmaan niin kauan kun on ihmisiä ollut, jotkut enemmän kuin toiset.
Siitä ei ole erimielisyyttä varmaankaan.
Kyllä toisen vanhemman on voitava _luottaa_ siihen että tavallisuudesta poikkeavasta tilanteessa toinen vanhemmista kykenee hoitamaan lasten _perustarpeet_.
Tähän mies luottaa että AP on kykenevä siihen niin kuin onkin.
Se on siis luottamuslause hänen puoleltaan puolisonsa (AP) äiteyttä ja kykyjä kohtaan ehkä enemmänkin kuin hänen omaa vastuuttomuutta.
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:Ei tässä ole kysymys siitä että "sanottiin pahasti" ja "oltiin väsyneitä".
Peesaan Jaskaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:Heitteille jättö tai sen kaltaisen teon vihjaaminenkin on aika vakava juttu, itse en sellaiselle linjalle lähtisi.
Tuota just...
Kyllä näkisin heittelillejättönä jo sen jos äidille tulisi riitaa humalaisen isän kanssa ja hän sitten riidan pääteeksi häipyisi jättäen lapset isän kanssa kotiin. Isän jonka tietää juovan päivän aikana lisää.
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:Ei tässä ole kysymys siitä että "sanottiin pahasti" ja "oltiin väsyneitä".
Peesaan Jaskaa.
Mutta kaikkea ei voi edes oman loukkaantumisen takia tehdä.
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:Heitteille jättö tai sen kaltaisen teon vihjaaminenkin on aika vakava juttu, itse en sellaiselle linjalle lähtisi.
Tuota just...
Jaa-a kuule. Ehkä ap:n väsymystilaa nyt ei voi verrata sellaiseen humalatilaan, jossa lapsista ei voisi huolta pitää.
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:Heitteille jättö tai sen kaltaisen teon vihjaaminenkin on aika vakava juttu, itse en sellaiselle linjalle lähtisi.
Tuota just...
Jaa-a kuule. Ehkä ap:n väsymystilaa nyt ei voi verrata sellaiseen humalatilaan, jossa lapsista ei voisi huolta pitää.
Kyllä väsymystilaa _voi_ verrata humala tilaan!
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:Ei tässä ole kysymys siitä että "sanottiin pahasti" ja "oltiin väsyneitä".
Peesaan Jaskaa.
Mutta kaikkea ei voi edes oman loukkaantumisen takia tehdä.
No ei tietenkään. :headwall: