Nyt toi mies teki viimisen temppunsa!

Alkuperäinen kirjoittaja Pulinapata:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Alkuperäinen kirjoittaja Alter Ego:
Alkuperäinen kirjoittaja D-mamma:
ihme tyyppi (ei pahalla) jos on susta noin mustis,mutta itse voi olla yötä pois ilmoittamatta.. :hug: taitaa tulla rankka päivä teille
Monesti muuten sellaiset miehet (tai naiset) ovat mustasukkaisimpia, joilla itsellään ei ole ihan puhtaat jauhot pussissa... ihme juttu.
Joo, ja mä sain viimeisen baarireissuni (ensimmäinen kerta neljään vuoteen kun menin kaverin kanssa) jälkeen kuulla miten kamala olen kun en soitellut ja ilmoitellut miehelle kotiin että mitä suunnitelmissa (soiteltiin klo23.30 silloin ja sanoin että lähetään baariin tämän likkakaverini kanssa), ja itse toi saatana ei soita mulle kertaakaan, koskaan, kun on viihteellä, mutta kyllä se herranen aika naisen ois ilmoiteltava miehelle liikkeistään kun viihteellä on... KYLLÄ!

Ja viimeksi kun märisin tänne tosta, niin tänne tuli samanlaista kommenttia että usein ne ovat pahimmin mustasukkaisia, kenellä ei itsellään ole puhtaat jauhot pussissa, niin siitähän se riemu repesi kun sen sanoin ukolle... "niin silleenhän ne siellä kaksplussalla sano, ihme kun pitää tommosille idiooteille jauhaa meidän asioita" :kieh:
Niinhän sitä sanotaan, enkä voi olla eriä mieltä, sillä mistähän ne kuvitelmat sitten syntyy :whistle: . Mutta siitä huolimatta se ei ole tässä edes se "pointti", vaan kun kyse on PARIsuhteesta, niin minusta pitäisi olla itsestäänselvyys, että samoilla säännöillä mennään. Eli toiselta EI voi vaatia sellaista, mitä ei itse noudata :hug: .
Tsemppiä asioiden selvittämiseen ja usko pois, parempi sulla on yksin kuin alistettuna.
Kiitos. Ja kun kyse ei tosiaan ole pelkästään siitä että häviää yöksi. Vaan siitä vastuullisuudesta. Mä olen peräänkuuluttanut sitä AIVOTOIMINTAA jo pitkään, mutta ei ole vielä ilmennyt...

 
Monestihan vainoharhainen mustasukkaisuus juontaa juurensa omasta uskottomuudesta. Tietenkään ei saa yleistää, mutta on pitänyt kutinsa omalla ja kavereiden kohdalla, joskaan ei kaikilla.
Koita jaksaa, ei tollasta vastuutonta persoonaa tartte kestää :hug:
 
vieras
Ootko ihan varma että on putkassa ollu? Sekin on usein käytetty tekosyy, justiin kuulin samanlaisen stoorin yhet tutun suusta että miehensä ollut putkassa vaikka tää mies on melkein joka vkonloppu "kateissa".
 
Alkuperäinen kirjoittaja kokemusta myös:
mun ex kuulostaa kovin samanlaiselta. musta oli kovin mustasukkainen ja sitä niin kovin aina ihmettelin. ukko ite menn viipotti. no, oli ukolla aihetta epäillä, ku lopussa selvisi että ite petti joka välissä ja uskoi, et kaikki on samanlaisia, mä tietenki myös.
Voimia sulle jos vielä jaksat yrittää ja voimia jos sen pihalle heität.
paljon työssäni näen kriisissä olevia perheitä.osa eroaa, osa jatkaa ja kestää ja hyväksyy. totuus on, et se joka temppuilee ja törkeilee ni jatkaa niin kauan ku muut antaa hyväsyy, jaksaa ja antaa anteeks.
(anteeks, mun työssä tulee kovin kyyniseksi)
Mä olen kyllä ihan samaa mieltä. Ja hittojako sitä mahdollisuuksia jakelee jos toinen on tollo eikä niihin tartu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ootko ihan varma että on putkassa ollu? Sekin on usein käytetty tekosyy, justiin kuulin samanlaisen stoorin yhet tutun suusta että miehensä ollut putkassa vaikka tää mies on melkein joka vkonloppu "kateissa".
En tiedä. Ja oikeastaan mulle on yksi pjaskan maku että missä se on ollut. Jonkun naisen luona tai putkassa - omaa tyhmyyttänsä kumpikin. Että oikeasti aivan sama. Mä en jaksa enää yhtään.
 
Keittiönoita
Jaksamisia sulle :hug: Jos tästä yksinhuoltajuudesta pitäisi nimetä vain yksi ja tärkein asia, niin se on kyllä ehdottomasti mielenrauha. Sellaista päivää ei tule, että vaihtaisin tämän mielenrauhani parisuhdenogelmiin. Paitsi toki, jos Bradd Pitt soittaisi ovikelloa.

Pärjäät ihan varmasti yksinhuoltajana. Alussa voi olla monenlaista asioiden järjestämistä, mutta kun asiat alkaa sujua, niin sitten ne sujuu tasaisen rauhallista tahtia. Koita säilyttää malttisi, jos miehesi pihalle heitettynä alkaa uhota kaikenlaista. Ei noi miehet montaa vuotta jaksa kiukutella ja kun sille tulee uusi nainen kuvioihin, niin kaikella todennäköisyydellä sitä ei sen jälkeen pahemmin sun elämäsi kiinnosta.
 
sori vaan
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Se kohtelee mua kuin pjaskaa. Nyt se saa lähteä. Odottakoon vaan kun saapuu kotiin. Mä en jaksa enää yhtään. Meni kuppi nurin. Se haluaisi kai parisuhteen missä hän saa tehdä mitä haluaa, mutta mulla ei ole oikeuksia edes puhua kenelle haluan.
Joo, saa etsiä moista suhdetta jostain ihan muualta.

Juon tässä kahvit rauhassa ja kaivan kaulimen tohon odottamaan ukon saapumista :xmas:

Että tämmöstä tänne :xmas:
Tämä kertomuksesi ei vakuuta. Eli sä aiot vaan taas kerran vähän lätistä sille. Se, joka tahtoo oikeasti jotakin tapahtuvan, pakkaa ukon kamat matkalaukkuun, vaihtaa lukot/laittaa turvaketjun kiinni - eikä avaa sitä.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Jaksamisia sulle :hug: Jos tästä yksinhuoltajuudesta pitäisi nimetä vain yksi ja tärkein asia, niin se on kyllä ehdottomasti mielenrauha. Sellaista päivää ei tule, että vaihtaisin tämän mielenrauhani parisuhdenogelmiin. Paitsi toki, jos Bradd Pitt soittaisi ovikelloa.

Pärjäät ihan varmasti yksinhuoltajana. Alussa voi olla monenlaista asioiden järjestämistä, mutta kun asiat alkaa sujua, niin sitten ne sujuu tasaisen rauhallista tahtia. Koita säilyttää malttisi, jos miehesi pihalle heitettynä alkaa uhota kaikenlaista. Ei noi miehet montaa vuotta jaksa kiukutella ja kun sille tulee uusi nainen kuvioihin, niin kaikella todennäköisyydellä sitä ei sen jälkeen pahemmin sun elämäsi kiinnosta.
Tosta mielenrauhasta mäkin haaveilen. Ja siitä ettei mun pitäisi huolehtia siitä osaako aikuinen ihminen käyttäytyä fiksusti erinäisissä tilanteissa. Mä en voi pitää fiksuna ihmistä joka vetää juodessaan kaiken överiksi - ja juo silti.

Ja mä en JAKSA huolehtia itseni ja lasten lisäksi vielä miehestäkin. Enkä stressata aina vähän väliä että onkohan se jonkun naisen luona vai kuollut vai mitä... Ei kiitos, ei kiitos.
 
Alkuperäinen kirjoittaja sori vaan:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Se kohtelee mua kuin pjaskaa. Nyt se saa lähteä. Odottakoon vaan kun saapuu kotiin. Mä en jaksa enää yhtään. Meni kuppi nurin. Se haluaisi kai parisuhteen missä hän saa tehdä mitä haluaa, mutta mulla ei ole oikeuksia edes puhua kenelle haluan.
Joo, saa etsiä moista suhdetta jostain ihan muualta.

Juon tässä kahvit rauhassa ja kaivan kaulimen tohon odottamaan ukon saapumista :xmas:

Että tämmöstä tänne :xmas:
Tämä kertomuksesi ei vakuuta. Eli sä aiot vaan taas kerran vähän lätistä sille. Se, joka tahtoo oikeasti jotakin tapahtuvan, pakkaa ukon kamat matkalaukkuun, vaihtaa lukot/laittaa turvaketjun kiinni - eikä avaa sitä.
Mä meinasin hoitaa tämän tällä kertaa sivistyneesti, niin että ukko saa soittaa (tai sitten minä soitan), itsellensä asuntoa huomisesta alkaen. Kaupungilla ei ole kovin pitkät jonot ellei ole turhan kranttu.

Ja asuu toi täällä kuitenkin vielä virallisesti, tulee vielä poliisien kanssa oven taakse jos lukitsen sen ulos.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Jaksamisia sulle :hug: Jos tästä yksinhuoltajuudesta pitäisi nimetä vain yksi ja tärkein asia, niin se on kyllä ehdottomasti mielenrauha. Sellaista päivää ei tule, että vaihtaisin tämän mielenrauhani parisuhdenogelmiin. Paitsi toki, jos Bradd Pitt soittaisi ovikelloa.

Pärjäät ihan varmasti yksinhuoltajana. Alussa voi olla monenlaista asioiden järjestämistä, mutta kun asiat alkaa sujua, niin sitten ne sujuu tasaisen rauhallista tahtia. Koita säilyttää malttisi, jos miehesi pihalle heitettynä alkaa uhota kaikenlaista. Ei noi miehet montaa vuotta jaksa kiukutella ja kun sille tulee uusi nainen kuvioihin, niin kaikella todennäköisyydellä sitä ei sen jälkeen pahemmin sun elämäsi kiinnosta.
Tosta mielenrauhasta mäkin haaveilen. Ja siitä ettei mun pitäisi huolehtia siitä osaako aikuinen ihminen käyttäytyä fiksusti erinäisissä tilanteissa. Mä en voi pitää fiksuna ihmistä joka vetää juodessaan kaiken överiksi - ja juo silti.

Ja mä en JAKSA huolehtia itseni ja lasten lisäksi vielä miehestäkin. Enkä stressata aina vähän väliä että onkohan se jonkun naisen luona vai kuollut vai mitä... Ei kiitos, ei kiitos.
Stressata onko jonkun naisen luonna ?

Kumpi teistä on pettänyt kun kumpainenkin epäilee ?
 
pohjantähdenalla
:hug: Tiedän millaista on olla tollasessa suhteessa. :( Itsellä auttoi kuitenkin kun olin ottamassa asumuseroa.. Mies ilmoitti itsensä klinikalle ja nyt mennyt hetkisen aikaa paremmin,mutta toisaalta pelko kytee yhä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja sori vaan:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Se kohtelee mua kuin pjaskaa. Nyt se saa lähteä. Odottakoon vaan kun saapuu kotiin. Mä en jaksa enää yhtään. Meni kuppi nurin. Se haluaisi kai parisuhteen missä hän saa tehdä mitä haluaa, mutta mulla ei ole oikeuksia edes puhua kenelle haluan.
Joo, saa etsiä moista suhdetta jostain ihan muualta.

Juon tässä kahvit rauhassa ja kaivan kaulimen tohon odottamaan ukon saapumista :xmas:

Että tämmöstä tänne :xmas:
Tämä kertomuksesi ei vakuuta. Eli sä aiot vaan taas kerran vähän lätistä sille. Se, joka tahtoo oikeasti jotakin tapahtuvan, pakkaa ukon kamat matkalaukkuun, vaihtaa lukot/laittaa turvaketjun kiinni - eikä avaa sitä.
jos asunto on molempien niin ei sieltä toista niin vaan lukita ulos...

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Jaksamisia sulle :hug: Jos tästä yksinhuoltajuudesta pitäisi nimetä vain yksi ja tärkein asia, niin se on kyllä ehdottomasti mielenrauha. Sellaista päivää ei tule, että vaihtaisin tämän mielenrauhani parisuhdenogelmiin. Paitsi toki, jos Bradd Pitt soittaisi ovikelloa.

Pärjäät ihan varmasti yksinhuoltajana. Alussa voi olla monenlaista asioiden järjestämistä, mutta kun asiat alkaa sujua, niin sitten ne sujuu tasaisen rauhallista tahtia. Koita säilyttää malttisi, jos miehesi pihalle heitettynä alkaa uhota kaikenlaista. Ei noi miehet montaa vuotta jaksa kiukutella ja kun sille tulee uusi nainen kuvioihin, niin kaikella todennäköisyydellä sitä ei sen jälkeen pahemmin sun elämäsi kiinnosta.
Tosta mielenrauhasta mäkin haaveilen. Ja siitä ettei mun pitäisi huolehtia siitä osaako aikuinen ihminen käyttäytyä fiksusti erinäisissä tilanteissa. Mä en voi pitää fiksuna ihmistä joka vetää juodessaan kaiken överiksi - ja juo silti.

Ja mä en JAKSA huolehtia itseni ja lasten lisäksi vielä miehestäkin. Enkä stressata aina vähän väliä että onkohan se jonkun naisen luona vai kuollut vai mitä... Ei kiitos, ei kiitos.
Stressata onko jonkun naisen luonna ?

Kumpi teistä on pettänyt kun kumpainenkin epäilee ?
Ei vaan siis, stressata sitä että onko se vaan
luvattomasti jonkun naisen luona vai onko se hengissäkään. Se on sen luokan törttö kännissä että en ihmettele vaikka joku pieksisi oikein kunnolla :/

Kyllä mä tosta miehestä VÄLITÄN, joten kyllä mä stressaan jos se häviää jonnekin. Ja alan tahtomattanikin miettiä että voi lapsia, jos isä ei tulekaan enää lainkaan kotiin. Kun tosta miehestä ei oikeasti koskaan tiedä, jos se juo.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:
:hug: Tiedän millaista on olla tollasessa suhteessa. :( Itsellä auttoi kuitenkin kun olin ottamassa asumuseroa.. Mies ilmoitti itsensä klinikalle ja nyt mennyt hetkisen aikaa paremmin,mutta toisaalta pelko kytee yhä..
...mihin klinikalle, jos saan udella? Kun meillä tuo alkoholi ei ole se ainut ongelma, ei tuo nyt joka viikko sentään ota. Mutta on luvannut myös monesti ettei juo enää LAINKAAN itseään humalaan, mutta melko tyhjiä lupauksia...
 
Kuulostaa mun ex-mieheltä. Hirmu mustis joka asiasta, vaikka edes aihetta ei ollut. Olin kuin kotiinteljetty eläin.
Sitten itse kävi vieraissa ja ryyppäämässä ja meni ja tuli milloin sattui. Ja haukkui mua pettäväks huoraks |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja hoitsu-x:
Kuulostaa mun ex-mieheltä. Hirmu mustis joka asiasta, vaikka edes aihetta ei ollut. Olin kuin kotiinteljetty eläin.
Sitten itse kävi vieraissa ja ryyppäämässä ja meni ja tuli milloin sattui. Ja haukkui mua pettäväks huoraks |O
Niinpä... Ja yllättäen sullakin tuo mies on ex... :kieh: Enpä ihmettele.
 
jose
Alkuperäinen kirjoittaja Alter Ego:
Alkuperäinen kirjoittaja D-mamma:
ihme tyyppi (ei pahalla) jos on susta noin mustis,mutta itse voi olla yötä pois ilmoittamatta.. :hug: taitaa tulla rankka päivä teille
Monesti muuten sellaiset miehet (tai naiset) ovat mustasukkaisimpia, joilla itsellään ei ole ihan puhtaat jauhot pussissa... ihme juttu.
mulla on 100 % puhtaat jauhot pussissa ja olen siitä huolimatta ainakin jonkun verran mustis.
 
Alkuperäinen kirjoittaja jose:
Alkuperäinen kirjoittaja Alter Ego:
Alkuperäinen kirjoittaja D-mamma:
ihme tyyppi (ei pahalla) jos on susta noin mustis,mutta itse voi olla yötä pois ilmoittamatta.. :hug: taitaa tulla rankka päivä teille
Monesti muuten sellaiset miehet (tai naiset) ovat mustasukkaisimpia, joilla itsellään ei ole ihan puhtaat jauhot pussissa... ihme juttu.
mulla on 100 % puhtaat jauhot pussissa ja olen siitä huolimatta ainakin jonkun verran mustis.
Mutta "jonkin verran mustis" on eri asia kuin sairaalloisen mustasukkainen :whistle:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Alkuperäinen kirjoittaja jose:
Alkuperäinen kirjoittaja Alter Ego:
Alkuperäinen kirjoittaja D-mamma:
ihme tyyppi (ei pahalla) jos on susta noin mustis,mutta itse voi olla yötä pois ilmoittamatta.. :hug: taitaa tulla rankka päivä teille
Monesti muuten sellaiset miehet (tai naiset) ovat mustasukkaisimpia, joilla itsellään ei ole ihan puhtaat jauhot pussissa... ihme juttu.
mulla on 100 % puhtaat jauhot pussissa ja olen siitä huolimatta ainakin jonkun verran mustis.
Mutta "jonkin verran mustis" on eri asia kuin sairaalloisen mustasukkainen :whistle:
Ehkä sinä olet antanut aihetta mustasukkaisuuteen ? Muistan keskustelun muutamanviikon takaa jossa kerroit hieman ihastuneesi juttelukumppaniin vaikuttaako tämä asia nyt eropäätökseen ?

 
niin,lisäyksenä vielä,et mun ex oli toooosi ybermustis,mä puhuin ja puhun paljon kavereiden kanssa kaikesta ja kerran yks mun ystävä kirjotti mulle kirjeen kun oli elämässään tosi rankkoja juttuja joista ei pystyny puhuu jne. vannotti kirjeessä et en näyttäis sitä kenellekään enkä puhuis niist jutuist kenellekään. ja toki lupasin. mut ex otti ja luki kirjeen ja sai raivarin kun sanoin että se oli yksityinen,et nyt vttu näpit irti siitä!!!! ex käänsi sen niin etten luota häneen kun haluan salailla asioita jne :headwall: ja tän kirjeen jälkeen se kielsi mua olemasta tän kaverin kaa tekemisissä kun siin kirjees paljastu aika rankkoja juttuja :headwall:
sen mustasukkasuus meni välillä aivan överiks ja sit vuosi meidän eron jälkeen sain kuulla et se oli pettäny mua ainakin 2 naisen kanssa :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Alkuperäinen kirjoittaja jose:
Alkuperäinen kirjoittaja Alter Ego:
Alkuperäinen kirjoittaja D-mamma:
ihme tyyppi (ei pahalla) jos on susta noin mustis,mutta itse voi olla yötä pois ilmoittamatta.. :hug: taitaa tulla rankka päivä teille
Monesti muuten sellaiset miehet (tai naiset) ovat mustasukkaisimpia, joilla itsellään ei ole ihan puhtaat jauhot pussissa... ihme juttu.
mulla on 100 % puhtaat jauhot pussissa ja olen siitä huolimatta ainakin jonkun verran mustis.
Mutta "jonkin verran mustis" on eri asia kuin sairaalloisen mustasukkainen :whistle:
Ehkä sinä olet antanut aihetta mustasukkaisuuteen ? Muistan keskustelun muutamanviikon takaa jossa kerroit hieman ihastuneesi juttelukumppaniin vaikuttaako tämä asia nyt eropäätökseen ?
Sä muistat nyt puutaheinää, eli ei vaikuta :D

Jos on sairaalloisen mustasukkainen, voi olla mustasukkainen mistä vaan. En ole antanut mitään aihetta, se on taattua. Mun mielestäni mulla on oikeus kuitenkin puhua ihmiselle vaikka ihminen olisikin miespuolinen, menisi muuten elo melko hankalaksikin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
niin,lisäyksenä vielä,et mun ex oli toooosi ybermustis,mä puhuin ja puhun paljon kavereiden kanssa kaikesta ja kerran yks mun ystävä kirjotti mulle kirjeen kun oli elämässään tosi rankkoja juttuja joista ei pystyny puhuu jne. vannotti kirjeessä et en näyttäis sitä kenellekään enkä puhuis niist jutuist kenellekään. ja toki lupasin. mut ex otti ja luki kirjeen ja sai raivarin kun sanoin että se oli yksityinen,et nyt vttu näpit irti siitä!!!! ex käänsi sen niin etten luota häneen kun haluan salailla asioita jne :headwall: ja tän kirjeen jälkeen se kielsi mua olemasta tän kaverin kaa tekemisissä kun siin kirjees paljastu aika rankkoja juttuja :headwall:
sen mustasukkasuus meni välillä aivan överiks ja sit vuosi meidän eron jälkeen sain kuulla et se oli pettäny mua ainakin 2 naisen kanssa :whistle:

:eek: :eek: :eek: :eek:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Alkuperäinen kirjoittaja jose:
Alkuperäinen kirjoittaja Alter Ego:
Alkuperäinen kirjoittaja D-mamma:
ihme tyyppi (ei pahalla) jos on susta noin mustis,mutta itse voi olla yötä pois ilmoittamatta.. :hug: taitaa tulla rankka päivä teille
Monesti muuten sellaiset miehet (tai naiset) ovat mustasukkaisimpia, joilla itsellään ei ole ihan puhtaat jauhot pussissa... ihme juttu.
mulla on 100 % puhtaat jauhot pussissa ja olen siitä huolimatta ainakin jonkun verran mustis.
Mutta "jonkin verran mustis" on eri asia kuin sairaalloisen mustasukkainen :whistle:
Ehkä sinä olet antanut aihetta mustasukkaisuuteen ? Muistan keskustelun muutamanviikon takaa jossa kerroit hieman ihastuneesi juttelukumppaniin vaikuttaako tämä asia nyt eropäätökseen ?
Sä muistat nyt puutaheinää, eli ei vaikuta :D

Jos on sairaalloisen mustasukkainen, voi olla mustasukkainen mistä vaan. En ole antanut mitään aihetta, se on taattua. Mun mielestäni mulla on oikeus kuitenkin puhua ihmiselle vaikka ihminen olisikin miespuolinen, menisi muuten elo melko hankalaksikin.
Muistan sitten varmaan väärin oli varmasti joku muu nikki johon sinut sekoitan =)

Sairaalloisen mustasukkainen voi tosiaan olla mustasukkainen mistä vaan, mutta mietinkin nyt näitä perimmäisiä syitä mistä voi johtua ?

Onko hänellä ollut aikaisemmin suhde jossa on ollut pettämistä ? Arvostatko häntä vai onko palaute aina negatiivista tai toisin vertaavaa ? Onko hänellä heikko itsetunto, ehkä lapsuudesta johtuvaa ?

 
Tiedän miltä tuntuu seurustella sairaalloisen mustasukkasen kanssa.Mä en saanu jutella miespuolisten kanssa ollenkaan->olin kuulemma heti menossa sänkyyn.Saattoi yhtäkkiä tulla meille ihan vaan tarkastaakseen mitä teen(asuin siis vielä kotona)ja auta armias jos soitti enkä ollu puhelimeen vastaamassa ym...se oli ihan kamalaa aikaa.Väkivaltainenkin oli. :/ Viimeinen niitti oli se kun tempasi mua nyrkillä korvaan ja mulla meni tärykalvo rikki.Tuosta tempusta on muistona tuulisella ilmalla korvasärky.En tiedä miten jaksoin tuota helvettiä yli kolme vuotta kai mä olin niin rakastunut ja kun toinen aina hakkaamisen jälkeen lupasi muuttua annoin aina anteeksi.
 

Yhteistyössä