Nyt toi mies teki viimisen temppunsa!

Alkuperäinen kirjoittaja Ripaska:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Alkuperäinen kirjoittaja Ripaska:
Onko teillä lapsia?

Anna miehen mennä. Miehesi ei ole ansainnut sinua :hug:
On. Kaksi ihan pientä.

Mä pakotan sen menemään.

Kaikki järjestyy :hug: Hyvä, kun sinä olet noin päättäväinen kun vielä kyseessä ei ole vain sinun elämä vaan myös lapsienne.
Nimenomaan. Mä en halua odottaa niin kauaa että lapset kasvavat ymmärtämään tätä todellisuutta...
 
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Kiitos.

Mä kyllä vähän pelkään sitä, että miten tosta pääsee eroon. Siis.. Kyllä mä sen pois täältä saan, mutta jatkaako se jollain tavalla sitä piinaamistaan vielä eron jälkeenkin...
ikävä sanoo tämä,mutta luulen että jatkaa :| yleensä ainaki mustasukkaset ihmiset on eron jälkeenkin edelleen sairaalloisen mustasukkasia :|

mun yks kaveri eros tuossa vuodenvaihteessa ja edelleen tämä mies kylässä ollessa tutkii tän mun kaverin puhelimen ja tietokoneen,tekee yllätyskäyntejä (tarkistuskäyntejä,kuvittelee löytävänsä miehen) jne,vaikka he eros tämän miehen pettämisen takia!ja tällä miehellä on uusi suhde jo :headwall: eikä heillä ole lapsia...

mä todella toivon että jos te eroatte niin sulla olis sen verran "Munaa" että tekisit selväksi että nyt on erottu ja tavataan ainoastaan lasten takia...muuten voi elämä mennä ihan helvetilliseksi eikä toisesta tosiaankaan ikinä eroon pääse :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Kiitos.

Mä kyllä vähän pelkään sitä, että miten tosta pääsee eroon. Siis.. Kyllä mä sen pois täältä saan, mutta jatkaako se jollain tavalla sitä piinaamistaan vielä eron jälkeenkin...
ikävä sanoo tämä,mutta luulen että jatkaa :| yleensä ainaki mustasukkaset ihmiset on eron jälkeenkin edelleen sairaalloisen mustasukkasia :|

mun yks kaveri eros tuossa vuodenvaihteessa ja edelleen tämä mies kylässä ollessa tutkii tän mun kaverin puhelimen ja tietokoneen,tekee yllätyskäyntejä (tarkistuskäyntejä,kuvittelee löytävänsä miehen) jne,vaikka he eros tämän miehen pettämisen takia!ja tällä miehellä on uusi suhde jo :headwall: eikä heillä ole lapsia...

mä todella toivon että jos te eroatte niin sulla olis sen verran "Munaa" että tekisit selväksi että nyt on erottu ja tavataan ainoastaan lasten takia...muuten voi elämä mennä ihan helvetilliseksi eikä toisesta tosiaankaan ikinä eroon pääse :/
Siis aivan taatusti. Ihan pakolliset jutut hoidetaan mutta muuten ei tarvitse enää tuppautua mun juttuihini.
 
Mulla ex piinas ja uhkaili nin että otin yhteyden poliisiinkin. Se vähän rauhoitti tilannetta, hetkellisesti.

Mut toisaalta, yritti kerjätä mua takaisin vielä vuosienkin jälkeen. Vaikka olin saanut kaksi lasta lisää ja mennyt naimisiin nykyiseni kanssa. Ruusupuskankin laittoi mulle tenavien mukana. Soitteli ja ehdotteli että tulee mulle "päiväkahviseuraksi". |O Vaikka olin tehnyt miljoonasti selväksi mitä mieltä henestä olen ja että kuuna päivänä en koske häneen edes pitkällä tikulla.
 
Koita kestää,pihalle vaan kun kerta tollasta on! :kieh:
Naurettavia tollaset miehet jotka ite kontrolloi kaikkea ja sitten ite ei oo vastuussa mistään kellekkään. Mä en kattelis kyllä..
Ei toi tosta taida muuttua jos kerran ennenkin on samat temput tehny. Mahdollisuus muuttumiseen pitää antaa mutta ei kerran viikossa.
Toivottavasti kaikki kääntyy parhain päin,voimia sulle!!
Ai niin..unohda toi kaulin, iiiiso paistinpannu on parempi!! ;) Siitä saa tukevamman otteen ja "tasasta" jälkeä!! :kieh:
 
:hug: kyllä ne asiat sutviutuu. ajan kanssa kaikki helpottaa, mut luultavasti on sulla ainakin henkisesti helpompaa ilman miestä. käytännön asiat voi välillä tuntua raskaille, mut ne nyt tuntuu raskailta välillä kaikista.
 
TheUnforgiven
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Alkuperäinen kirjoittaja yoi:
mulla ihan samanlainen mies... ite saa tehä mitä tykkää mutta minä en, hyvä kun kaupassa saa käydä. sinnekkin soittaa perään. nyt se oli sitten lukenu mun tekstiviestit ja tonkinu netistä mitä olen kirjotellu, viimenen pisara kyllä oli se...
Meillä on saletisti sama mies!!!
Tiedätkö..musta tuntuu että mullakin on völillä..sama mies!!!
 
Mun ex oli kans vainoharhainen ja juoppuhullu (oikeasti) ja lopulta tilanne meni niin pahaksi että sain AINA turpaan kun se luuli jotain. Luultavasti se olis tappanut mut jollen olisi jättänyt sitä.Ja päivääkään en oo katunu! Ja kaikki alkoi pienestä mustasukkaisuudesta...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Alter Ego:
Alkuperäinen kirjoittaja D-mamma:
ihme tyyppi (ei pahalla) jos on susta noin mustis,mutta itse voi olla yötä pois ilmoittamatta.. :hug: taitaa tulla rankka päivä teille
Monesti muuten sellaiset miehet (tai naiset) ovat mustasukkaisimpia, joilla itsellään ei ole ihan puhtaat jauhot pussissa... ihme juttu.
Olen myöskin huomannut :attn:
 
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Alkuperäinen kirjoittaja Alter Ego:
Alkuperäinen kirjoittaja D-mamma:
ihme tyyppi (ei pahalla) jos on susta noin mustis,mutta itse voi olla yötä pois ilmoittamatta.. :hug: taitaa tulla rankka päivä teille
Monesti muuten sellaiset miehet (tai naiset) ovat mustasukkaisimpia, joilla itsellään ei ole ihan puhtaat jauhot pussissa... ihme juttu.
Joo, ja mä sain viimeisen baarireissuni (ensimmäinen kerta neljään vuoteen kun menin kaverin kanssa) jälkeen kuulla miten kamala olen kun en soitellut ja ilmoitellut miehelle kotiin että mitä suunnitelmissa (soiteltiin klo23.30 silloin ja sanoin että lähetään baariin tämän likkakaverini kanssa), ja itse toi saatana ei soita mulle kertaakaan, koskaan, kun on viihteellä, mutta kyllä se herranen aika naisen ois ilmoiteltava miehelle liikkeistään kun viihteellä on... KYLLÄ!

Ja viimeksi kun märisin tänne tosta, niin tänne tuli samanlaista kommenttia että usein ne ovat pahimmin mustasukkaisia, kenellä ei itsellään ole puhtaat jauhot pussissa, niin siitähän se riemu repesi kun sen sanoin ukolle... "niin silleenhän ne siellä kaksplussalla sano, ihme kun pitää tommosille idiooteille jauhaa meidän asioita" :kieh:
Niinhän sitä sanotaan, enkä voi olla eriä mieltä, sillä mistähän ne kuvitelmat sitten syntyy :whistle: . Mutta siitä huolimatta se ei ole tässä edes se "pointti", vaan kun kyse on PARIsuhteesta, niin minusta pitäisi olla itsestäänselvyys, että samoilla säännöillä mennään. Eli toiselta EI voi vaatia sellaista, mitä ei itse noudata :hug: .
Tsemppiä asioiden selvittämiseen ja usko pois, parempi sulla on yksin kuin alistettuna.
 
kokemusta myös
mun ex kuulostaa kovin samanlaiselta. musta oli kovin mustasukkainen ja sitä niin kovin aina ihmettelin. ukko ite menn viipotti. no, oli ukolla aihetta epäillä, ku lopussa selvisi että ite petti joka välissä ja uskoi, et kaikki on samanlaisia, mä tietenki myös.
Voimia sulle jos vielä jaksat yrittää ja voimia jos sen pihalle heität.
paljon työssäni näen kriisissä olevia perheitä.osa eroaa, osa jatkaa ja kestää ja hyväksyy. totuus on, et se joka temppuilee ja törkeilee ni jatkaa niin kauan ku muut antaa hyväsyy, jaksaa ja antaa anteeks.
(anteeks, mun työssä tulee kovin kyyniseksi)
 
tuttuja juttuja :( :hug:
ex oli aika pitkälti tollanen.. penko mun puhelinta (enemmän ja vähemmän salaa), esti mua olemasta kavereiden kanssa.. pitkä juttu,mut narsistinen tyyppi :| hyvä isä,mut toisinaan täys painajainen olla sen kaa tekemisissä pojan asioiden tiimoilta :headwall:

tsemppiä todella!!!!! :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ripaska:
joko mies haki säkkinsä? :|
Nukkuu. Soitti joskus puoli yhdentoista maissa kun oltiin lasten kanssa pihalla, että hän pääsi kymmeneltä putkasta.
Ei HÄN kuulemma ole tapellut, joku "vanha äijä" oli tullut haastamaan riitaa vessassa ja siitä olivat sitten lähteneet putkaan.
Mä kyllä vahvasti epäilen että kukaan pystyy yksikseen tappelemaan (tässä tapauksessa tämä "vanha äijä" niin rajusti että putkaan joutuu)...
Fiksumpi tapaus olisi jättänyt "vanhan äijän" uhoamaan sinne vessaan kaikessa rauhassa itsekseen.

Mä en ole puhunut tolle urpolle vielä mitään. Pitää illalla kai laulella ne selvät sävelet sille, kun saa pienet nukkumaan ensin.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Alter Ego:
Alkuperäinen kirjoittaja D-mamma:
ihme tyyppi (ei pahalla) jos on susta noin mustis,mutta itse voi olla yötä pois ilmoittamatta.. :hug: taitaa tulla rankka päivä teille
Monesti muuten sellaiset miehet (tai naiset) ovat mustasukkaisimpia, joilla itsellään ei ole ihan puhtaat jauhot pussissa... ihme juttu.
Minä en kyllä tätä lähtisi allekirjoittamaan !

Itsekkin olen aika mustasukkainen ja todellakaan minulla ei ole mitään peliä kenenkään kanssa eikä ole ollut.

Mielestäni tähän mustasukkaisuuteenkin monesti vaikuttaa entiset kokemukset esim. minulla on ollut vaikeita suhteita jossa mies pettänyt, aiheuttanut epävarmuutta ja pahaa mieltä arvostelemalla minua ja minun vartaloani muihin.

Nyt on aivan ihana mies minulla, mutta edelleenkin minun on vaikea luottaa ja tuntea itseni hyväksi ja kelpaavaksi !!!

 
Alkuperäinen kirjoittaja Elvispossu:
Mun ex oli kans vainoharhainen ja juoppuhullu (oikeasti) ja lopulta tilanne meni niin pahaksi että sain AINA turpaan kun se luuli jotain. Luultavasti se olis tappanut mut jollen olisi jättänyt sitä.Ja päivääkään en oo katunu! Ja kaikki alkoi pienestä mustasukkaisuudesta...
Sitä mäkin pelkään! Että kun aina vaan pahenee ja pahenee niin mihin se lopulta johtaa...
 

Yhteistyössä