nyt se minunkin mies teki sen. (KATSOKAA KUINKA KÄVI)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nadia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nadia

Aktiivinen jäsen
20.02.2005
3 616
0
36
Lähti eilen illalla kaverilleen ja ei oo näkynyt sen jälkeen. Piti yöllä tulla kotiin ja yleensä tulee siinä baarin mentyä kiinni. Neljältä nousin herraa odottamaan, mutta ei ole näkynyt ja puhelin on kiinni.

:'( Toivon vaan ettei mitään ole sattunut, jos on pettänyt niin sit muuttakoon pois, näkee lapsiaan sit joka toinen vkl.

Eniten tässä harmittaa se, että meillä on kaikki niin hyvin kun vaan voi olla, just eilen puhuttiin, ettei olla kumpikaan koskaan oltu näin onnellisia. Minä oon selvinnyt alkoholismista, parisuhde on tosi hyvin, vauva on ihana ja terve ja isommat lapset on suhtautuneet tulokkaaseen todella ihanasti. Meillä on ihana koti ja työpaikat, raha-asiat on täysin mallillaan.

Äläs nyt maalaa piruja seinille jos olette juuri yhdessä todenneet että kaikki on paremmin kuin hyvin. Joku kaveri tai poliisi varmaan korjannut parempaan turvaan.

mun mielestä oli pettämässä tai ei, tuo on todella törkeästi tehty. Ei luotettava kumppani tee tuollaista koska aina pystyy ilmottamaan. Toivotaan että kaikki kunnossa ihan lasten takia ja voimia asian selvittämiseen.

Kurja juttu!Mun mies meni myös hukkaan kun odotin kuopusta ihan viimeisilläni.Sairaalasta tuon löysin aamukasilta..oli saanut pahasti turpiinsa.Kannattaa käydä tsekkaan juoppoputka ja sairaala siis..

Alkuperäinen kirjoittaja no:
mun mielestä oli pettämässä tai ei, tuo on todella törkeästi tehty. Ei luotettava kumppani tee tuollaista koska aina pystyy ilmottamaan. Toivotaan että kaikki kunnossa ihan lasten takia ja voimia asian selvittämiseen.

Ei todellakaan aina pysty ilmoittamaan, ei ainakaan ed. mainitsemassani tapauksessa, eikä muutenkaan.. Elämässä sattuu kaikenlaista, eikä aina voi kyseessä kuitenkaan olla pettäminen..vaikka sitä inhimillisesti kotona odottava ensiksi ajatteleekin.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
Tätä ei voi kuin peesata. :/

Ymmärrän, huoli siinä on varmasti päällimmäisenä :hug: Kyllä, se jostain ilmestyy ja sitten sitten asia hoidetaan ja olipa se mikä tahansa, sä/te selviätte.

Mua ei tosin yhtään haittaisi tällä hetkellä jos toi äijä olisi jäänyt vaikka ilmoittamatta kaverilleen yöks, kuorsaa tuolla sängyssä ja välillä konttaa vessaa oksentamaan :x Lasten kanssa katsotaan lastenohjelmia ja yritetään syödä aamupalaa :|

Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Mua ei tosin yhtään haittaisi tällä hetkellä jos toi äijä olisi jäänyt vaikka ilmoittamatta kaverilleen yöks, kuorsaa tuolla sängyssä ja välillä konttaa vessaa oksentamaan :x Lasten kanssa katsotaan lastenohjelmia ja yritetään syödä aamupalaa :|

Mä en katselisi tuollaista. Ison ihmisen pitää osata hallita viinankäytönsä siten, että seuraava päivä ei mene kaikilta piloille yhden krapulan takia. Ei ole fiksun ihmisen käytöstä.

Alkuperäinen kirjoittaja x:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:

Mä en katselisi tuollaista. Ison ihmisen pitää osata hallita viinankäytönsä siten, että seuraava päivä ei mene kaikilta piloille yhden krapulan takia. Ei ole fiksun ihmisen käytöstä.

Joo, ei ole aikuisen ihmisen käytöstä! En katselis tollasia krapulapeikkoja hetkeäkään :x saati sellaista, joka lähtee viihteelle, ei tule inhimilliseen aikaan kotiin eikä vastaa edes puhelimeen!

Alkuperäinen kirjoittaja Duunarin eukko:
Oisko juonut ittensä niin tukkoon että polliisit ois korjannut talteen? Siksi kännykin suljettu...

meillä kävi kerran just näin (tosin oltiin jotain 18v. silloin), ja olin todella huolissani kun mies ei tullut aamulla kotiin ja puhelin kiinni. no putkassa oli ollut yön koska oli kussut yleisellä paikalla (kaupugin keskustassa).

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Maaria:
On vaan jääny kaverilleen yöksi ja puhelimesta on akku loppu. Kyllä hän sieltä kotiin tulee!!

Kaverin puhelimesta voisi silti soittaa tai laittaa viestiä.

jos on ihan änkyräkännissä niin ei välttämättä tuu mieleen...

onneks mun mies ei tee tollasia temppuja :/

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
On vaan jääny kaverilleen yöksi ja puhelimesta on akku loppu. Kyllä hän sieltä kotiin tulee!!

ettei miehesi tee koskaan tuollaisia temppuja?

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:

ettei miehesi tee koskaan tuollaisia temppuja?

mun mies ei juo.
mutta voihan siitä toki joskus tulevaisuudessa juoppo tulla, mistäs minä tiiän. enkä edes sanonu ettei koskaan niin tekis :D mutta ei ole tähän mennessä tehny, enkä usko että lähitulevaisuudessakaan niin tekee :)

Mieluummin juoppo kuin huora, eli miehet jotka baareissa eivät dogaa, käyttävät kaiken aikansa panon etsimiseen kun taas juoppo käyttää aikansa pelkkään dogaamiseen ja illan lopuksi on niin tukossa ettei kukaan itseään arvostava naikkonen edes katso siihen suuntaan =)

mä kyllä ymmärrän että joskus voi sammua kaverilla eikä tajuu/ehi ilmoittaa. mutta miks noi ukot aina laittaa kännyn kiinni? en todellakaan usko että aina on akku loppu! :whistle: :kieh:

Yhteistyössä