nyt se minunkin mies teki sen. (KATSOKAA KUINKA KÄVI)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nadia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:
Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
mun mielestä oli pettämässä tai ei, tuo on todella törkeästi tehty. Ei luotettava kumppani tee tuollaista koska aina pystyy ilmottamaan. Toivotaan että kaikki kunnossa ihan lasten takia ja voimia asian selvittämiseen.

Aina EI voi ilmoittaa.
Esim. jos sattuu joutumaan putkaan.
Ja putkaankin voi joutua ihan sillä että sattuu kävelemään väärässä paikassa väärään aikaan..

Mutta kyllä sinne putkaan mentäessäkin voi soittaa YHDEN puhelun,tai mä ainakin soitin :whistle:

riippuu poliiseista, aina ei ei saa soittaa

No,mä jouduin tutkintavankeuteen,että ehkä sekin auttoi asiaa..

ei välttämättä saa soittaa kun asianajajalle silloinkaan

Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:
mun mielestä oli pettämässä tai ei, tuo on todella törkeästi tehty. Ei luotettava kumppani tee tuollaista koska aina pystyy ilmottamaan. Toivotaan että kaikki kunnossa ihan lasten takia ja voimia asian selvittämiseen.

Aina EI voi ilmoittaa.
Esim. jos sattuu joutumaan putkaan.
Ja putkaankin voi joutua ihan sillä että sattuu kävelemään väärässä paikassa väärään aikaan..

Mutta kyllä sinne putkaan mentäessäkin voi soittaa YHDEN puhelun,tai mä ainakin soitin :whistle:

riippuu poliiseista, aina ei ei saa soittaa

No,mä jouduin tutkintavankeuteen,että ehkä sekin auttoi asiaa..

ei välttämättä saa soittaa kun asianajajalle silloinkaan

Taisi silloin sattua mulle "kiltti" poliisisetä :kieh:
Kyllä hitutti niin paljon silloin että pää meinasi haljeta :headwall:

Mun mies kerran vuosia sitten joutui putkaan ja mä huolissani soitin sille koko ajan, niin poliisisetä soitti mullepäin ja kertoi että mies on siellä ja pääsee aamulla pois. Eli norm. ei kai saa itse soittaa.

" jos on pettänyt niin sit muuttakoon pois, näkee lapsiaan sit joka toinen vkl. "

Aika tyynesti toteat, että sit vaan muuttaa, vaikka kuitenkin kerrot, että olette onnellisia.
Taitaa luottamus puuttua, kun heti epäilet.
Soita poliisilaitokselle ja kysy onko miehes siellä.

Ne sieltä poliisilaitokselta saa sanoa, että ketä siellä on ja monelta pääsee pois.
Mies oli kerran sinne joutunut jostain kadulle kusemisesta, (kuten jonkun toisenkin mies täällä) ja kun soitin sinne ja kysyin niin sanoivat että eivät saa kertoa. Mutta eiköhän hänen olisi jo pitänyt päästä sieltä kotiin, miksi ap ei jo vastaile että onko ukko tullut jo kotiin vai ei?!

No, tuliko se ukko? Munkin ukko jätti tulematta yöllä himaan, teki saman viime vkonloppuna. Ollut silloin ja nyt tuttavapariskuntamme luona. Tänä aamuna vastasi puhelimeen, ihme kyllä, ja tiesi että hänen täytyy todistaa olevansa siellä, ja antoi mun puhua miespuolisen tuttavamme kanssa. Heillä on siellä pari lasta talossa, tiedän ettei sinne mitään lumppuja raahata mukana, tuttavanainen heittäisi ulos jos edes yrittäisi...

Mutta en jumalauta ymmärrä kikä siinä on, ettei voi ilmoittaa????!!!!! Yksi pieni tekstiviesti, ei luulis olevan ylivoimasen vaikee homma. Ja silloin pääsis äijä itekin paljon helpommalla, ei tarttis kuunnella mun v...uilua seuraavana päivänä. Noo, kyl se munkin pinna eräänä päivänä katkee lopullisesti, se on varma.

Ja edelleen tuliko se ukko jo, missä oli? Voimia sinulle Nadia, lohduttaudu sillä ettet todellakaan ole ainut nainen, kenen mies ei osaa käyttäytyä aikuismaisesti.

Jos mun mies tekis tuon tempun ettei kotiin tulis jos niin on sovittu niin tietäis itsekin ettei tarvii enää tulla ollenkaan. Mulle on ihan sama onko sammunut jonnekin vai pettämässä, mutta mä en halua olla suhteessa jossa toista ei kunnioiteta sen vertaa että ilmoitettais asiasta tai yleensä että jois itsensä sellaiseen kuntoon että ei pääse kotiin. Mun mielestä on outoa että ap:tä nyt lohdutellaan että se on vaan sammunut johonkin tai on putkassa. Aika monelle tuollainen käytös on sit vissiin ok, mulle ei todellakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja niin:

no silloin ei pysty ilmoittamaan, jos on esim. sammunut jonnekin..

Ihan älyttömän fiksua vetää niin paljon viinaa että sammuu. Yök mitä miehiä teillä on :x
Onneksi omani ei koskaan ole käyttäytynyt noin, eikä tule ikinä käyttäytymäänkään.

Alkuperäinen kirjoittaja Mimosa:
Jos mun mies tekis tuon tempun ettei kotiin tulis jos niin on sovittu niin tietäis itsekin ettei tarvii enää tulla ollenkaan. Mulle on ihan sama onko sammunut jonnekin vai pettämässä, mutta mä en halua olla suhteessa jossa toista ei kunnioiteta sen vertaa että ilmoitettais asiasta tai yleensä että jois itsensä sellaiseen kuntoon että ei pääse kotiin. Mun mielestä on outoa että ap:tä nyt lohdutellaan että se on vaan sammunut johonkin tai on putkassa. Aika monelle tuollainen käytös on sit vissiin ok, mulle ei todellakaan.

No ei se munkaan mielestä ole ok, ei missään nimessä!

Mutta esim. mä nyt esitin ihan tosielämän esimerkin siitä, mistä voi johtua että muuten kunnollinen(?) mies jättää tulematta kotiin eikä ilmoita mitään.

Tyhmää sekin on, että heti todetaan että "paska äijä, pettämässä se on, pakkaa heti kamat ja jätä se!"

Alkuperäinen kirjoittaja x:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Mua ei tosin yhtään haittaisi tällä hetkellä jos toi äijä olisi jäänyt vaikka ilmoittamatta kaverilleen yöks, kuorsaa tuolla sängyssä ja välillä konttaa vessaa oksentamaan :x Lasten kanssa katsotaan lastenohjelmia ja yritetään syödä aamupalaa :|

Mä en katselisi tuollaista. Ison ihmisen pitää osata hallita viinankäytönsä siten, että seuraava päivä ei mene kaikilta piloille yhden krapulan takia. Ei ole fiksun ihmisen käytöstä.

"Mä en katselisi tuollaista" - Tylsää joo, mutta jos ei usein toistuvaa, niin ehkä hieman heppoisat perusteet erolle - eikö ??

Siis miehet ei oikeesti osaa ajatella, miten huolissaan naiset kotona oottaa. Ei niillä käy mielessä, että pitäs ilmottaa. Ne vaan aattelee, et meen sit aamulla ja kerron missä oon. Tai sit just ettei soita keskellä yötä kun toinen nukkuu.
Kyl mäkin monesti oon yöllä heränny ja ihmetlly et missäs se ukko viipyy. No jatkoilta sitten kuuden jälkeen kömpii kotiin.
Onneks mä en oo niin vainoharhanen, että heti ensimmäisenä oisin epäilemässä, että pettämässä ois. Ensimmäinen ajatus nyt yleensä on, että on sattunut jotain.

Toivottavasti on vaan sammunut kaverilleen tai akku loppunut. Joku sanoi, että olisi voinut soittaa sen kaverin kännykästä, mutta mä en voisi soittaa kavereitteni kännyköistä kuin 112:een, koska mitään muita numeroita en muista ulkoa ja kavereillani tuskin on muiden perheenjäsenteni numeroita kännyköissään kuin mun numeroni.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Toivottavasti on vaan sammunut kaverilleen tai akku loppunut. Joku sanoi, että olisi voinut soittaa sen kaverin kännykästä, mutta mä en voisi soittaa kavereitteni kännyköistä kuin 112:een, koska mitään muita numeroita en muista ulkoa ja kavereillani tuskin on muiden perheenjäsenteni numeroita kännyköissään kuin mun numeroni.

Sama vika rahikaisella :snotty:

Miehen vanhan numeron muistin, tätä nykyistä en. Tiedustelustakaan ei saa.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:

No kyllä nyt jokaisen pitäisi edes oman puolisonsa numero muistaa°

Alkuperäinen kirjoittaja aivotonta:
Mutta jos ei ole koskaan joutunut sitä näppäilemään, niin millä se muistiin jää? Mä en muista lasteni kännykkänumeroita, mutta eism lapsuuteni kodin lankapuhelinnumeron 40 vuoden takaa muistan :D Ei mulle ainakaan jää mieleen numerot, joita ei koskaan käytä.

Alkuperäinen kirjoittaja aivotonta:

Miksi?
En mä ainakaan muista. Se on suht uusi juttu, kuukauden päivät käytössä ollut, ja ikinä en sitä oo joutunut näppäilemään & tuskin joudunkaan.

Loppuuko teiän miesten akut usein kun ovat liikenteessä? mun mielestä toi selitys ei oo kovin luotettava. en vaan usko siihen että noin usein ois se akku loppu. :kieh:

mikä idea muuten tämmösissä aloituksissa? ap ilmoittaa että mies on hukassa, sit häippäsee ja muut jää spekuloimaan missä mies on ja haukkumaan ja viisastelemaan "mä en ainakaan tommosta kattelisi". joka sunnuntai sama laulu.

Yhteistyössä