Nyt toi mies teki viimisen temppunsa!

beenthere
Niin kuin itsekin varmasti jo tiedät, mikään ei muutu paremmaksi itsekseen eivätkä asiat vain lutviudu vaan ajautuvat ojasta allikkoon ajan myötä. Jokainen kerta kun sua loukataan on kuin uusi tippa lasissa ja jos näistä asioista ei rehellisesti ja avoimesti ja asiallisesti keskustella, niin pian on edessä ylitsepääsemätön tulva, joka rikkoo kaiken. Teidän välit vain pahenee kun luottamuspula kasvaa - huono juttu, kun on yhteiset lapset sitomassa aina. Mikään ei ole lapsille tärkeämpää, kuin harmoninen perhe-elämä, olkoonkin sitten vaikka eri osoitteíssa.

Jos vielä rakastat jollain tapaa, niin ehdota: joko perheneuvontaan HETI yhdessä (vaikka yksityiselle, jos ei muuten pääse) tai sitten on eron paikka saman tien. Jos miehen mielestä ei tarvetta muka ole, niin korosta että sinusta on, riittää että toinen voi pahoin oli syy mikä vaan. Mieshän voi vaikka muuttaa aluksi sinne vanhemmillensa, korosta LASTEN pahoinvointia riitaisassa kodissa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Mulla on lähinnä kynnyskysymyksenä se, että mulla ei ole tässä taloudessa mitään ihmisoikeuksia tai oikeutta minkäänlaiseen yksityiseen, ja toiselle pitäisi antaa kaikki tila mitä hän tarvitsee, hän saa tehdä mitä vaan, ilmoittamatta mitään, kantamatta mitään vastuuta mistään.

Ja tuo onkin tosi iso kysymys, tuollaiseen ei kenenkään pitäisi joutua. Voimia sulle!
 
Alkuperäinen kirjoittaja x:
anteeksi nyt vaan mutta eihän mies koskaan lopeta jos se kerta kerran jälkeen vuodesta toiseen saa kuitenkin anteeksi ja kaikki jatkuu, miksi annat kohdella itseäsi noin?
Sanos muuta. Sitä on vaan tullut tämmöiseksi kun haluaisi pitää lapsilla ehjän perheen... Jos meillä ei olisi lapsia, niin ukko olisi saanut kenkää jo ajat sitten.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mansikka85:
meilläki mies on tosi mustis.Syytelly taas tällä viikolla muutamana päivänä miten mä oon pettäny sitä ym |O lähteny perjantaina jo dokailee ja ollu mun kaverilla yötä :eek: eikä herraa näy vieläkään :kieh:

Ap:lle iso :hug: ja jaksamisia!
Jaa, sun mies vetää oikein pitkän kaavan mukaan... Mukavaa :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja hoitsu-x:
miä sanoisin vielä sen että kannattaa unohtaa sairaalloisen mustasukkainen mies. elämästä tulee vaan tosi hankalaa sellaisen kanssa!
Luulen kanssa... Mua ahdistaa jo nytkin, että poden huonoa omaatuntoa siitä jos juttelen jonkun miespuolisen kanssa, koska tiedän että mies paheksuu. VÄÄRIN!! Koska jokaisella on jumalauta oikeus jutella kenelle haluaa, mun mielestäni. Enhän mä saisi ton ukon mukaan tännekään kirjoitella. Onneksi Suomessa on sananvapaus :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Tsemppiä!! Sä vaikutat vahvalta tyypiltä joten uskon kyllä että tulet pääsemään elämässäsi vielä pitkälle. :)
Mulla on pirun nöyryytetty olo, koska ei ole tapana ollut antaa mielettömästi mahdollisuuksia jos lupaukset ovat kuitenkin aina osoittautuneet paskapuheiksi. Että kai se jonkinlainen itsekunnioitus pitää vielä säilyttää ja lähettää tuo kiertoon.
 
miero
ei toi hyvälle kuulosta. voimia aloittaa alusta yksin lasten kanssa. ei tuossa suhteessa jatkamisessa ole enää järkeä jos toinen kerran ei ota opikseen vaikka mitä tekis :hug:
 
miero
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
ootteko vieläkään jutellu?vai nukkuuko ukko edelleen?
Ei, se heräs joskus neljän jälkeen, ja lähti kaverinsa luokse... Täys persläpi.
odottaako ovella säkki täynnä tavaroita? miten te muuten asuittekaan? kerros-, omakoti- vai rivitalossa? kun en muista enää
 
Alkuperäinen kirjoittaja Wilma-73:
Tsemppiä toivotan minäkin, kyllä sä selviät, eihän siitä ole pitkäkään kun miehesi oli intissä ja selvisit silloinkin poikien kanssa. :hug:
Totta. Mulla ja pojilla menikin silloin varsin mainiosti. Pärjään lasten kanssa kyllä hienosti, mutta en kaipaa mitään ylimääräistä stressitekijää tähän talouteen jokapäiväisesti. Koska huonosti on mennyt jo pidempään niin ilmapiiri kotona on jatkuvasti kireä. Ei me huudeta tai tapella, mutta eipä paljonkaan puhutakaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
miehes on mustis sen takia kun siinä itsessä on petturin vikaa. jonkun naisen luona ollut varmaan
Ja kertoo jotain mun omista fiiliksistäni, että mua ei liikuta pätkääkään vaikka se ois nainut koko kaupungin akat läpi. Mulle on aivan sama. Mä haluan sen vaan pois täältä |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja miero:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
ootteko vieläkään jutellu?vai nukkuuko ukko edelleen?
Ei, se heräs joskus neljän jälkeen, ja lähti kaverinsa luokse... Täys persläpi.
odottaako ovella säkki täynnä tavaroita? miten te muuten asuittekaan? kerros-, omakoti- vai rivitalossa? kun en muista enää
Saa pakata ihan itse tällä kertaa. Avitan kyllä ellei se onnistu. Rivarissa me asutaan, ei voi edes heitellä teatraalisesti vaatteita leijumaan kerrostalon ikkunasta :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Tsemppiä!! Sä vaikutat vahvalta tyypiltä joten uskon kyllä että tulet pääsemään elämässäsi vielä pitkälle. :)
Mulla on pirun nöyryytetty olo, koska ei ole tapana ollut antaa mielettömästi mahdollisuuksia jos lupaukset ovat kuitenkin aina osoittautuneet paskapuheiksi. Että kai se jonkinlainen itsekunnioitus pitää vielä säilyttää ja lähettää tuo kiertoon.
Sä tiedät tehneesi varmastikin parhaasi tuossa suhteessa, mitä enää voisi edes tehdä jos toinen ei tule yhtään vastaan? Raukka on ihminen joka sysää kaikki ongelmat toisen harteille ja vähät välittää vaikka menis kuinka päin helvettiä! Varmasti on sillä miehelläsikin paha olla mutta ei se voi sinusta johtua etkä sinä niitä asioita voi korjata toisen puolesta!
Ja juu, toivon että kunnioitat itseäsi sen verran paljon että et tyydy huonoon kun hyväänkin olisi mahdollisuus. :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja emmi06:
:hug: ja tsemppiä. Ihan hyvä että alat miettiä omaa elämää ja itseäsi, kuulostaa ettei tuo miehesi muutu mihinkään :/
Ja uskon todella että pärjäät, ainakin lukemieni juttujen perusteella. :)
Kiitos! Mä en jaksa enää uskoa ja toivoa, oon jaksanut jo turhan monesti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja x:
sanot haluavasi antaa lapsille ehjän perheen. Oletko miettinyt minkälaisen parisuhteen mallin lapsillesi annat!
No totta helvetissä olen miettinyt. Kyllä mä olen tässä ehtinyt miettiä asiaa vuosien aikana jo vähän jokaiselta kantilta.

Ja tarpeeksi mietittyäni oon tullut siihen tulokseen että ei tästä tule enää mitään, ei yksinkertaisesti onnistu.
 

Yhteistyössä