Kumpi tässä nyt tekee väärin??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rikottu vai sittenkin rikkoja?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kauheaa kohtelua, tuli tosi paha mieli. Onko kotikunnassanne perheneuvolaa tms jossa voisi käydä juttelemassa?Tarvitset sellaista toipuaksesi kaikesta tuosta kohtelusta ja alistamisesta ja varsinkin tajutaksesi että ET OLE TEHNYT MITÄÄN VÄÄRÄÄ!
Olen minäkin ehdottomasti sitä mieltä että häivy ja äkkiä!

saanko udella, minkäikäisiä olette ap sekä miehesi, ja kauanko olette yhdessä asuneet?
miten miehesi käyttäytyy vieraiden läsnäollessa?

onko miehellä tapana tissutella joka ilta, vai ottaako perskännit kerran viikossa?

Turvakodin työskentely voi tuntua oudolta, koska he eivät voi sanoa ja pakottaa ihmistä asumaan turvakodille. Eli otat nyt lapset ja tavarat, mitä tarvitset, mene turvakodin ovelle ja sano, että tarviitte apua.
Ymmärrätkö, että sinä olet parisuhdeväkivallan uhri? Silloin miehesi saa uskomaan sinut siihen, että kaikki on sun syytäs vaikka ainoa ongelma teidän suhteessanne on miehesi! Ihan oikeasti, lähde nyt ennen kuin pahempaa tapahtuu ja sinä ja lapset kärsitte vielä enemmän!

Kyllä mä toivoisin,että olisinkin vain provoilija ja/tai kaikki olisi vain pahaa unta. Näin kyllä pari yötä sitten unta,että mies hakkasi minut. Se oli kauheaa. Aamulla toivoin,että mulla olisi mies,jolle voisin turvallisesti kainalossa kertoa,kuinka näin kauheaa painajaista ja hän lohduttaisi. En kuitenkaan koskaan voisi miehen kanssa jakaa tällaista. Hän vain raivostuisi,että minä hirviönä häntä oikein pidän.

nyt ap järjestät itsellesi ja lapsillesi paremman ja turvallisemman kodin! menet uudestaan sinne turvakotiin ja alat sieltä käsin järjestää itsellesi uutta asuntoa. hommaat lähestymiskiellon miehelle. ja jonain kauniina päivänä vielä kiität itseäsi siitä, että pelastit oman ja lastesi hengen! voimia, viisautta ja kärsivällisyyttä sinulle! ansaitset parempaa. ala heti toimiin!!!!

Mies oli yöllä laittanut tekstarin, että "Kyllä elämä on yliarvostettua." Muuten hänestä ei ole kuulunut mitään. Aina välillä hän on uhannut tekevänsä itselleen jotakin,koska elämä ei ole elämisen arvoista, mutta ne ovat kuulema vain heittoja. Miten voisin saada hänet hakemaan apua, koska kai hänelläkin on paha olo? Jos siitä yritän puhua, suuttuu hän oikeastaan joka kerta. Minä se täällä olen nuppivikainen. Toisaalta minä kyllä haenkin apua itselleni, mutta tuntuu, ettei se riitä...

Mies oli yöllä laittanut tekstarin, että "Kyllä elämä on yliarvostettua." Muuten hänestä ei ole kuulunut mitään. Aina välillä hän on uhannut tekevänsä itselleen jotakin,koska elämä ei ole elämisen arvoista, mutta ne ovat kuulema vain heittoja. Miten voisin saada hänet hakemaan apua, koska kai hänelläkin on paha olo? Jos siitä yritän puhua, suuttuu hän oikeastaan joka kerta. Minä se täällä olen nuppivikainen. Toisaalta minä kyllä haenkin apua itselleni, mutta tuntuu, ettei se riitä...

Yhteistyössä