Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Mies on sitä mieltä,että mun pitäisi rakastaa häntä pyyteettömästi ja sitä kautta olisi seksiäkin luontevasti,minkä jälkeen hänen käytöksensä,vastuunkantonsa ja osallistumisensa olisi toisenlaista. Koska jotenkin vaadin ensin auttamista arjessa,tukea ym.,on se väärin ja tekee seksistä "matonkopistelupillua",jollaista hän ei halua ja olenkin tehnyt väärin tuhotessani luontevan seksin väliltämme.
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Mies ei pysty kuulema enää orgasmiin omin käsin,koska tarvitsee siihen mun kosketuksen,läsnäolon tai ainakin äänen.
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Muutaman tunnin jokunen kerta viikossa jaksaa touhuilla,rakentaa lapsille jotakin kivaa pihassa tai edistää jotakin miljoonasta keskeneräisestä remppaprojektistaan. Silloin on mukava,tosin rempatessaan aina vähän kireä,kun ei edisty tarpeeksi nopeasti tms. Kerran viikossa on krapulapäivä (mulla on sairas suhtautuminen alkoholiin,koska oikeasti on normaalia suomalaiselta mieheltä juoda kerran viikossa). Iltaisin häipyy varhain omaan rauhaan ja aamuisin jaksaa nousta meille myöhään (nousen kuopuksen kanssa 5-7). Saattaa laittaa sitten tekstaria puoli kympiltä,että tulisitko antamaan orkun,että hän saisi päivän käyntiin paremmin. Jos vastaan,että mulla jo täysi tohina päällä lasten kanssa,ei nyt pysty,mut ois kahvia ja tuoretta leipää,niin saan vastauksen "tyhjän saa pyytämättäkin" ja ehkä tunnin päästä näkyy kahvilla tuhahteleva,kireä,pettynyt mies![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Sanoppa ukolles että hommaa apua ITSELLEEN![]()
Ja ihan oikeasti, jos homma ei muutu ja mies ei suostu mitään apua itselleen hakemaan niin suosittelen ottamaan pienen aikalisän itsellesi ja lapsille. Tuskin niistä lapsistakaan on mukava jos isä tuollalailla syyllistää ja alistaa äitiä.
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Luen kyllä ja jo kirjoittaessani kaikki tuntuu niin väärältä ja surulliselta, mutta sitten toisaalta kuitenkin ajattelen,että kun vain joustaisin vähän enemmän ja että ehkä mä kuitenkin vain olen marmattajatyranni,kuten mies sanoo,enkä vain tajua itse mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:No juu,olen.
Viikolla soitin Narsistien Uhrien tukipuhelimeen (oli vähän turha sekin) sekä turvakotiin,jonne sovin tapaamisen ja kävin siellä. Tällä viikolla olen yrittänyt laittaa rajoja kestokyvylleni,mies vain suuttuu suuttumistaan päivä päivältä enemmän.
Silti...silti ajattelen usein,että mä kuitenkin ehkä olen se,joka tekee kaiken väärin,kun en pysty parempaan.