Kumpi tässä nyt tekee väärin??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rikottu vai sittenkin rikkoja?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jotenkin kertomasi perusteella luulen että mies todellakin vilpittömästi kokee olevansa uhri juuri mainitsemillasi tavoilla. Se ei kuitenkaan poista tosiasiaa että sinä olet henkisen väkivallan ja seksuaalisen hyväksikäytön uhri.

En tiedä voiko mies muuttua, mutta hän ei varmasti muutu jos sinä et muuta olosuhteita. Lähde pois suhteesta ja sen jälkeen voitte katsoa onko mitään korjattavaa.

Kyllä mies kuulema haluaisi,että nauttisin.
Mies suuttuu mulle,jos lapset ovat tulossa yllättämään. En ole silloin hoitanut niiden viihdytystä kunnolla. Viimeksi sanoin,että "hei,kaipaatko jännitystä tähän,kun pitää hommia lasten hereilläollessa" . Hän käänsi sen niin,että "aijaa,sä kaipaat jännitystä...niinpä niin...muita miehiä...".
Kaupassa puolestaan,kun ostin tarjouksesta erityyppistä juustoa kuin tavallisesti ja hain hyväksyntää häneltä,että "sopiiko,että otetaan tätä? Kokeillaan? Vaihtelu virkistää,eiks niin?" Niin hän käänsi tämänkin siihen,että haluan muita miehiä ja palasi viimeiseen lausahdukseen useaan otteeseen seuraavien päivien aikana.

Herranen aika millanen tyranni sun mies on. Miehes tässä apua tarvii jos on noin riippuvainen seksistä (hän ei ole tainnut kuulla masturbaatiosta, jos kerran pitää sinua seksiorjanaan). Aivan järkyttävää että joudut vasten tahtoasi suostumaan seksiin useita kertoja viikossa. Sinuna pyytäisin miestä hankkimaan apua itselleen (jos uskaltaisin) sekä hänen oman mielenterveytensä että teidän perheen takia. Mutta jos et uskalla niin lähde lasten kanssa johonkin turvakotiin tms. aivan kauheaa että joudut noin orjan lailla olemaan miehesi seksileluna.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Mies on sitä mieltä,että mun pitäisi rakastaa häntä pyyteettömästi ja sitä kautta olisi seksiäkin luontevasti,minkä jälkeen hänen käytöksensä,vastuunkantonsa ja osallistumisensa olisi toisenlaista. Koska jotenkin vaadin ensin auttamista arjessa,tukea ym.,on se väärin ja tekee seksistä "matonkopistelupillua",jollaista hän ei halua ja olenkin tehnyt väärin tuhotessani luontevan seksin väliltämme.

Elin itse yli 10 vuotta narsistisen naisen kanssa ja varsinkin näin jälkikäteen ajatellen se oli yhtä helvettiä. Asiat eivät muuttuneet paremmiksi, eikä vaimon käytös minua kohtaan muuttunut, vaikka olisin päälläni seissyt. Koiraa ja rakastajaakin arvostettiin minua enemmän. Minussa oli kuulemma kaikki maailman viat ja olin aivan paska. Taivaalle kiitos pääsin lopulta akasta eroon.

Mies ei pysty kuulema enää orgasmiin omin käsin,koska tarvitsee siihen mun kosketuksen,läsnäolon tai ainakin äänen.

Tämä kertoo lopullisest sen, mitä on sanottu jo useaan kertaan; miehesi on vakavasti sairas. Älä edes kuvittele, että käytös on luonnollista tai millään tavalla normaalia. Kenenkään ei tarvitse kestää tuollaista hetkeäkään. Itsesi ja etenkin lastesi parhaaksi, lähde heti. Ilman oikeaa ja pitkäaikaista hoitoa miehesi ei parane koskaan. Yleensä tuo vain pahenee, naru kiristyy ja kiristyy , kunnes katkeaa ja mikä on silloin sinun ja lastesi kohtalo!
ikävää sanoa, mutta pelasta itsesi ja eroa! Paljon voimia sinulle!

Ei jumalauta...ei tuossa yksin seksistä kyse ole, miehesi ei ole ihan terve ja on nyt saanut sinutkin jotenkin sairastumaan!!! olen ihan raivoissani sun puolesta, herää nyt jo nainen!!! Lähde pois, ota lapset, aloitatte uuden elämän, joka on turvallinen, rauhallinen, vailla pekoa ja pakottamista!

Minne ap hävisi? Ei hyvänen aika että tällästä on olemassa, ajatelkaa, joissain kulttuureissa naisen on pakko suostua seksiin miehensä kanssa, jopa ympärileikatun johon se VARMASTI sattuu, tuossa ap:n perheessä rikotaan nyt ihmisoikeuksia niin että soi, jos ap et uskalla erota ota yhteyttä turvakotiin ne osaa kyllä auttaa, äläkä häpeile, ne on nähneet ja kuulleet vaikka mitä, sut otetaan siellä hyvin vastaan!!!!

Otin itse asiassa yhteyttä turvakotiin. Pääsin juttelemaan sosiaalipäivystäjän kanssa. Hän vain voivotteli,että ei,ei,ei tuollaista. Sitten hän sanoi,että nyt alkaa päivystys,hänen on mentävä. En oikein saanut sieltä mitään.
Mies sai tietää,että olin jossain juttelemassa. Hän sai aika kovan huutoraivarin. Minä kuulema saan kaikki uskomaan,että olen itse pyhimys ja käyn häntä haukkumassa joka paikassa. En kuitenkaan halua häntä haukkua,vaan hakea apua meille kaikille. Hän tosissaan loukkaantui paljon käynnistäni,huusi ja paiskoi tavaroita. Turvakodista en tosin puhunut,koska se olisi ollut jo liikaa hänen sietokyvylleen. Emme tarvitse mitään sellaisia palveluita,koska minä pääsääntöisesti vain kuvittelen kaiken tai isottelen kaikkea.

Muutaman tunnin jokunen kerta viikossa jaksaa touhuilla,rakentaa lapsille jotakin kivaa pihassa tai edistää jotakin miljoonasta keskeneräisestä remppaprojektistaan. Silloin on mukava,tosin rempatessaan aina vähän kireä,kun ei edisty tarpeeksi nopeasti tms. Kerran viikossa on krapulapäivä (mulla on sairas suhtautuminen alkoholiin,koska oikeasti on normaalia suomalaiselta mieheltä juoda kerran viikossa). Iltaisin häipyy varhain omaan rauhaan ja aamuisin jaksaa nousta meille myöhään (nousen kuopuksen kanssa 5-7). Saattaa laittaa sitten tekstaria puoli kympiltä,että tulisitko antamaan orkun,että hän saisi päivän käyntiin paremmin. Jos vastaan,että mulla jo täysi tohina päällä lasten kanssa,ei nyt pysty,mut ois kahvia ja tuoretta leipää,niin saan vastauksen "tyhjän saa pyytämättäkin" ja ehkä tunnin päästä näkyy kahvilla tuhahteleva,kireä,pettynyt mies :(

Muutaman tunnin jokunen kerta viikossa jaksaa touhuilla,rakentaa lapsille jotakin kivaa pihassa tai edistää jotakin miljoonasta keskeneräisestä remppaprojektistaan. Silloin on mukava,tosin rempatessaan aina vähän kireä,kun ei edisty tarpeeksi nopeasti tms. Kerran viikossa on krapulapäivä (mulla on sairas suhtautuminen alkoholiin,koska oikeasti on normaalia suomalaiselta mieheltä juoda kerran viikossa). Iltaisin häipyy varhain omaan rauhaan ja aamuisin jaksaa nousta meille myöhään (nousen kuopuksen kanssa 5-7). Saattaa laittaa sitten tekstaria puoli kympiltä,että tulisitko antamaan orkun,että hän saisi päivän käyntiin paremmin. Jos vastaan,että mulla jo täysi tohina päällä lasten kanssa,ei nyt pysty,mut ois kahvia ja tuoretta leipää,niin saan vastauksen "tyhjän saa pyytämättäkin" ja ehkä tunnin päästä näkyy kahvilla tuhahteleva,kireä,pettynyt mies :(

Luetko ajatuksen kanssa noi omat viestisi? Mitä sä itse ajattelet tästä?

Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Sanoppa ukolles että hommaa apua ITSELLEEN :o

Ja ihan oikeasti, jos homma ei muutu ja mies ei suostu mitään apua itselleen hakemaan niin suosittelen ottamaan pienen aikalisän itsellesi ja lapsille. Tuskin niistä lapsistakaan on mukava jos isä tuollalailla syyllistää ja alistaa äitiä.

Samaa mieltä

Luen kyllä ja jo kirjoittaessani kaikki tuntuu niin väärältä ja surulliselta, mutta sitten toisaalta kuitenkin ajattelen,että kun vain joustaisin vähän enemmän ja että ehkä mä kuitenkin vain olen marmattajatyranni,kuten mies sanoo,enkä vain tajua itse mitään.

Luen kyllä ja jo kirjoittaessani kaikki tuntuu niin väärältä ja surulliselta, mutta sitten toisaalta kuitenkin ajattelen,että kun vain joustaisin vähän enemmän ja että ehkä mä kuitenkin vain olen marmattajatyranni,kuten mies sanoo,enkä vain tajua itse mitään.

ETKÄ OLE. Sun miehes syyllistämisen takia alat jo ittekin syyllistää itteäs.

No juu,olen.
Viikolla soitin Narsistien Uhrien tukipuhelimeen (oli vähän turha sekin) sekä turvakotiin,jonne sovin tapaamisen ja kävin siellä. Tällä viikolla olen yrittänyt laittaa rajoja kestokyvylleni,mies vain suuttuu suuttumistaan päivä päivältä enemmän.
Silti...silti ajattelen usein,että mä kuitenkin ehkä olen se,joka tekee kaiken väärin,kun en pysty parempaan.

No juu,olen.
Viikolla soitin Narsistien Uhrien tukipuhelimeen (oli vähän turha sekin) sekä turvakotiin,jonne sovin tapaamisen ja kävin siellä. Tällä viikolla olen yrittänyt laittaa rajoja kestokyvylleni,mies vain suuttuu suuttumistaan päivä päivältä enemmän.
Silti...silti ajattelen usein,että mä kuitenkin ehkä olen se,joka tekee kaiken väärin,kun en pysty parempaan.

Siinä tapauksessa lue se ketju ja tämä ketju vielä kertaalleen ajatuksella läpi. Totuus nimittäin on, että vaikka tarinasi olisi 10-kertaisesti liioiteltu niin teidän parihude ei ole terve. Miehesi joko on narsisti tai käyttäytyy sinua kohtaan hyvin narsistisesti. Lisäksi hän on riippuvinen seksistä. :(

Yhteistyössä