tapaatteko ex-puolisonne kanssa erikseen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja up-äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mun miehen eksällä halu kahvitella mieheni kanssa useaan otteeseen mutta mies ei suostu. Meillä tällä hetkellä tilanne et mies sairaalassa ja miehen poika asuu täällä mun kanssa kun äitinsä ei kykene huolehtimaan.. ukon eksälle kova pala mutta mulla ja pojalla menee hyvin. poika 6v

\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.02.2006 klo 14:06 up-äiti kirjoitti:
mun miehen eksällä halu kahvitella mieheni kanssa useaan otteeseen mutta mies ei suostu. Meillä tällä hetkellä tilanne et mies sairaalassa ja miehen poika asuu täällä mun kanssa kun äitinsä ei kykene huolehtimaan.. ukon eksälle kova pala mutta mulla ja pojalla menee hyvin. poika 6v
Mulla ainakin on kahvitteluhalut exän kanssa lopahtaneet jo ennen avioeroa ja smoin on uuden miehen ja hänen exänsä laita.
Pyrin olemaan asiallinen kun exäni joudun pakosta näkemään ja lasten asioista keskustelemaan asiallisesti mutta muuten en halua olla missään tekemisissä.13 vuotta sen ihmisen kanssa riitti mulle.

Kyllä ja viikottain. Eikä ole muidenkaan exien (niiden joiden kanssa ei ole lapsia) kanssa ongelmia. Ihan kiva tavat heitä jos törmätään. Olen työntänyt kaunat syrjään, vaikka niitäkin välillä tunnen.

Kyllä tavataan jos on tarvetta ja olen mieheni ex avovaimon kans ihan hyvä kaveri käydään jopa joskus yhdessä ulkona ja shoppaamassa. Alussa oli isoja riitoja puolin jos toisinki, mut nykyään osataan jo käyttäytyä kaikki =)

Ei tavata, mutta soitellaan ja kirjoitellaan kirjeitä ja tekstaillaan. Pidetään siis ihan yhtä hyvin yhteyttä kuin muidenkin ystävieni kanssa. Olenkohan outo?

Me erottiin ja syynä oli toinen nainen, mut enpä mä jaksa semmoisesta kaunaa kantaa eikä se minun maailmaani kaada, jos mies halusi vaihtaa uskollisen vaimonsa petturinaiseen :-)

Yhteistyössä