\
Mitenkähän minusta tuntuu, että sinun seuraasi minä en todellakaan kaipaa?
Alkuperäinen kirjoittaja 05.03.2005 klo 11:34 mielipide aiheeseen kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 03.03.2005 klo 11:10 Äiti-mamma kirjoitti:"Mistä saan uusia ystäviä, aitoja ihmisiä, normaaliin kanssakäymiseen.....? "
Tällaisia ihmisiä minäkin kaipaisin. Monesti lasten ikä on kanssakäymistä rajoittava tekijä. Ymmärrän sen hyvin, kun itsellänikin on n. vuoden vanhan lisäksi kaksi aikuista lasta. Tekemiset ja olemiset tapahtuvat omassa arvomaailmassani nyt kuopuksen ehdoilla, kun kerran sellainen vielä on suotu. Siitä huolimatta haluaisin joskus tavata ikätovereita, joilla vielä pieni lapsi.
Äiti-mamman kommentti voisi olla suoraan minun suustani. Täällä on siis toinen samanlainen :wave:
Jos laitan tähän nyt yhteystietoni, niin miten käy?
Kerron teille, ihan kokemuksesta: jokunen innokas vastaa, sitten kirjotellaan jonkin aikaa, viikko, kuukausi. Ja sitten - täydellinen hiljaisuus. Ei mitään.
Jos tapaamista ehdottaa - jos asutaan samoilla kulmilla - viimeistään silloin vaietaan, lopetetaan meilailu. Tai kommentti ohitetaan ja sivuutetaan.
Ei haluta tavata !
Ja sitten täällä haetaan taas meilikavereita, live-ystäviä, ja vingutaan sitä yksinäisyyttä ja plaaplaa.
Että se siitä ystävyyden ja ystävän kaipuusta..
En tarkoita tällä äiti-mammaa, enkä ketään erityisesti (paitsi joitakin erityisesti, yksikin hakee taas meiliosoitteeseensa ystäviä ja ajatustenvaihtajaa)
sanompahan vain että näin siinä aina sitten käy !
Minusta kyllä saisi pitkäikäisen, ahkeran, tiiviin ja sitkeän kirjoittelijan, jolla on aikaa ja mielenkiintoa myös live-treffeihin toisen 4-kymppisten äitien kanssa, riippumatta siitä mikä on elämäntilanne ja minkä ikäisiä tenavia on.
Mitenkähän minusta tuntuu, että sinun seuraasi minä en todellakaan kaipaa?