jäikö teille ex:n kanssa yhteisiä perhetuttuja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yssinhuoltaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ERIKSEEN TAVATAAN TIETENKIN. Miksi pitäisi exän kanssa käydä yhdessä yhteisillä tutuilla??? Mähän elän nyt omaa elämääni ja hän omaansa ja molemmilla on uudet kumppanit.Olenhan usein yksin käynyt kylässä tutuilla vaikka vielä olin exäni kanssa .

Osa tutuista on jäänyt ... sellaist jotka oli enemmän exän tuttuja ovat jääneet mut sellaisia kenen kanssa tuli kaveerattua enemmän vaikka exän kautta olin tutustunut , heitä tapaan vieläkin.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.06.2006 klo 17:01 yssinhuoltaja kirjoitti:
miten yhteydenpidon kävi? tapaatteko perhetuttuja/ystäviä, jotka siis yhteisiä erikseen vai yhdessä? vai jäikä tapaamiset eron myötä?

Ei oikeastaan jäänyt niitä yhteisiä...miehellä oli/on omat kaverinsa joita en kovunkaan tuntenut...minulla perheelliset ystäväni, joihin ex ei halunnut edes aikanaan kummemmin tutustua.

Mulla taas kävi niin et mun mies kavereista osasta tuli exän kans hyviä kavereita ja sit ku se petti mua mun kaverin kanssa. Niin osa näistä mun mies kavereista sen sit tiesi. Olivat olleet kuskeina jne. Ei ne kaverit enään mun kavereita kyllä ole, enkä tiedä ovatko exänkään. Sillä kun ei hirveesti oo tapana pitää ainakaan "läheisiä" välejä ystäviinsä niinkuin mulla on.

Taas mun nais tuttaviin se ei halunnu tutustua kunnolla paitsi tähän yhteen ja sen ne teki kyllä täysin mun selän takana. Monien kuukausien ajan reissuhommien varjolla.

Exän sukulaisten kanssa pidän yhteyttä. kyläilen pari kertaa vuodessa ( asuvat kaukana ) ja soittelemme. Olemme jopa mahtuneet samaan autoon ja olleet porukalla "sukuloimassa".
Ei ole mielestäni outoa. Ovat mukavia ihmisiä ja haluan että 2-vuotiaanioppii tuntemaan myös isänsä suvun.

Yhteisiä ystäviä meillä ei oikeastaan ollut...Muutama moikkaustuttu vain "jäi" mulle.

Yhteistyössä