Terveysasemilla luokitellaan ihmisiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Ystävälläni on koulutustaso ylempi ja heti soitetaan takaisin jos on persiissä patti..minä olen vain sekatyöntekijä ja kyl niin maan perusteellisesti saa perustella jos esim. hengestä on kysymys, koitetaan väsyttää esim. masentunutta että jos sää soittasit sitten vaikka huomenna..jos elät viellä? Kiitos hei

Luokittelu ei tapahdu sosioekonomisesti vaan perustuu tautien, sairauksien, oireiden, akuuttiuden.... määrittelyyn, joihinka on kriteerit.
Ei perustu eikä perustu tosiasioihin enemmän toisten valheisiin on luokittelua eikä toimi ollenkaan. Myös sekoilevat henkilöistä myös kysyvät eri henkilöä. Ystävällisiä ovat välillä siihen asti sanoo oman nimen jolla kuitenkin syntynyt ja se loppuu sitten siihen kenenkähän tiedot siellä silloin ollut ja onko joka kerta luulleet joksikin ihan eri henkilöksi tai väittääkö joku sielläkin itseäni joksikin ihan eri henkilöksi siinäpä kysymys. Lähetteitä ja pikalähetteitä sössitään ja siitäkään ei aikaa ja pitäis puolessa vuodessa oon nyt odottanut kaks vuotta. Ei ainakaan hengissä pysyminen terveydenhoidon tarkoitus. Menevät ehkä feikkiprofiilin mukaan. Sitten ne vielä ovat jostain vielä vihaisia ja mistä itselläni on kaikki oikeus olla vihainen terveydenhoidon toimimattomuuden takia itselläni ei o terveyttä eikä näköjään oikeuksia. Ja minkähän takia siellä olis muka pitänyt odottaa viisi tuntia sehän on jo yhtä kauan mitä kestää omat verikekkerit.
♈Meri♈

Yhteistyössä