Kuinka paljon olet tekemisissä ex:n kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olisin toivonut asiallista kaveri linjaa...
Nyt sitten yh virallisesti ja tapaamiset vain valvotusti lasten kanssa ja kaikki yhteydenpito viranomaisten kautta. Lisäksi laajennettu lähestymiskielto. Että näin meni :(

ainoastaan lasten takia tekemisissä ja ex pitää lapsiinsa yhteyttä milloin huvittaa. Joskus saattaa mennä puoli vuotta, toisinaan lähes joka viikko.
Ei suostunut silloin aikoinaan kirjoittaa tarkempaa tapaamisoikeutta, joten näillä eväillä mennään.

Lapsen takia olen yhteydessä exään. Saadaan soitella toisillemme ja kysyä lapsen kuulumisia. Isä tätä ei tee, mutta minä soitan 1-2 kertaa päivässä silloin kun lapsi on isällään. Lapsi on vielä niin pieni ettei osaa itse kertoa mitä isällään tapahtuu ja en luota isään ja hänen uuteen nuorikkoonsa. Mielummin soittelen ja tarkistelen että lapsella on kaikki hyvin.

Fb:n myötä ollaan oltu yhteydessä vähän useammin, muutamia kertoja vuodessa. Minä lähinnä kyselen hänen kuulumisia ja vaihdetaan lapsenkin kuulumiset siinä samalla. Livenä näin exän viime kesänä ja sitä edellisestä tapaamisesta oli kulunut melkein 12 vuotta. Exän valinta on ollut, että ei pidä yhteyttä lapseensa.

Me ollaan kanssa nykyään melko paljon tekemisissä. Just ex sanoi tässä joululomien alla, et ois kiva että voitais viettää enemmänkin aikaa silleen et oltais molemmat lapsen kanssa yhdessä. Tavallaan melkein samanlaista kuin suhteen aikana, miinus koskettelu/hellyys ja jatkuva kinastelu. Toistaiseksi toimii hyvin. Tiedä sitten miten kun jompi kumpi löytää uuden.

Me ollaan kanssa nykyään melko paljon tekemisissä. Just ex sanoi tässä joululomien alla, et ois kiva että voitais viettää enemmänkin aikaa silleen et oltais molemmat lapsen kanssa yhdessä. Tavallaan melkein samanlaista kuin suhteen aikana, miinus koskettelu/hellyys ja jatkuva kinastelu. Toistaiseksi toimii hyvin. Tiedä sitten miten kun jompi kumpi löytää uuden.

Ajatuksena ja lapsen kannalta hyvä, mutta meillä se ei ainakaan toiminut. Toiselle tuli tunteita toista kohtaan ja homma meni sotkusemmaksi kuin aikaisemmin. Jälkikäteen sanoisin, että olisi kannattanut jättää kokeilematta. Kaikki olisi päässyt helpommalla.

[QUOTE="Outsa";25415057]Ajatuksena ja lapsen kannalta hyvä, mutta meillä se ei ainakaan toiminut. Toiselle tuli tunteita toista kohtaan ja homma meni sotkusemmaksi kuin aikaisemmin. Jälkikäteen sanoisin, että olisi kannattanut jättää kokeilematta. Kaikki olisi päässyt helpommalla.[/QUOTE]

Varmasti voi mennä tuohonkin. Yritetään nyt kuitenkin näin ja ei nyt liian tiivisti kuitenkaan hengata yhdessä.

Mun puolelta vain pakolliset, mitkä liittyy lapseen, mutta ex koittaa soitella tämän tästä tehden tikusta asiaa, että pääsee haukkumaan tai jotain muuta kiusaa tai sitten soittelee viikonloppusin kännipäiten jotain turhanpäivästä jorinaa (mulla kyllä viikonloppuisin usein puhelin kiinnikin). Lapsi ollut n. kerran viikossa (yl. sunnuntaisin) isällään muutaman tunnin, JOS herra sattuu olemaan selvinpäin, että sillon ollaan kasvokkain, kun lasta viedään ja haetaan, mutta muuten sitten puhelimitse.

Mun ex soittelee päivittäin. Erottiin ennen joulua, hänen toiveestaan. Nyt hän ilmeisesti katuu kovin, mutta ei voi mitään. Minä olen tekemisissä vain lasten asioita hoitaen. Hän taas pyytelee minua kyläilemään luonaan ja vanhemmilleen. En pysty. Ero teki liian kipeää, mutten halua häntä takaisin. Itsepä tätä halusi.

Päivittäin soitellaan, tulee tapaamaan lapsia yleensä 3-4 kertaa viikossa. Ollaan hyvissä väleissä, eroon oli oikeastaan yksi ainoa syy ja jos se poistuisi, palaisimme heti yhteen.

Sanotaanko näin että useamman kerran viikossa saatetaan soitella tai ainakin tekstareita lähetellä ja ei pelkästään lasten asioista. Meillä ei ole mitään tapaamissopimuksia vaan lapset isällään aina tilanteen mukaan, lähinnä silloin kun olen itse töissä. Joustetaan puolin ja toisin ts jos lapsilla ei ole koulua niin lapset saa olla isänsä luona aina kun isänsä vaan haluaa.

Yhteistyössä