Heippis vaan.
Rakkaat naiset, nyt pistätte vauvat isilleen hoitoon ja lähdette shoppailemaan. Ihan vaan jo oman mielenterveytenne takia. Ei tarvitse potea huonoa omatuntoa, että voi voi en mä voi, kun ukko on ollut koko päivän töissä. Niin tekin olette koko ajan "töissä", vaikka istuisitte vaan foorumilla juoruamassa, koko ajan silti olet ns. kiinni vauvassa. Niin mäkin tuuppaan vaan iskälle hoitoon. Ukolla loppuu työt klo16 reikäreikä, oma työpäivä senkun jatkuu. Ehei, ei se niin mene
Eilenkin olin veljeni vaimon kanssa kattomassa Sinkkuelämää. Joku päivä mennään shoppailemaan ja iskä hoitaa Sampoa, ja syyllisyys ei todellakaan paina
Kide. Meillä on melkein kaikki itsetehtyjä taskuvaippoja ja sitten sisävaippa+kuori-systeemit. Siirrytään seuraavassa koossa kokonaan taskuihin, on tosi helppoja. Ukko vastustaa sitä, sen mielestä sisävaippa+kuori on muka helpompi ja parempi. Eipä sen vastuksella ole mitään väliä, mähän ne vaipat teen ja kustannan. Eipä ole siihen sananvaltaa, tai no mihinkään muuhunkaan, meillä on akkavalta
No ei meillä nyt niin paljoa noita vitkuttimia ole. Yhdellä kaverilla on kaksi yläkomeroa täynnä vaikka mitä vermettä.
Kiinteistä. Sampo on ollut tyytyväsempi siirryttäessä velliin ja tutteliin. Nukkuu pitempään ja sikeämmin kuin tissimaidolla. Söi tietysti vähemmän tissimaitoa, kun onhan se tuhdimpaa. Mut ilmeiseti se ei vaan täyttänyt sitten riittävästi. Kiinteillä ei ole ollut mitään vaikutusta tyytyväisyyteen.
Mitäs äiti-ihmiset (perheineen ) aikovat nyt juhannuksena? Aiotteko ottaa huikkaa? Siitäkään ei tarvitse potea tunnontuskia
Me ollaan ilmeisesti vaan kotona. Oli tossa juttua aiemmin, että oltaisiin menty äitin ja sen ukon mökille. Mutta mä oon vieläkin hermolomalla äiteestä, jatkuu varmaan ihan syksyyn taikka jouluun asti. Mieli on kohentunut jo ihan hyvin, kun ei ole tarvinnut katsella sitä muijaa
Ukko tahtoisi mennä vanhempiensa luokse maalle, mut mä jätän mielummin väliin. No, kahtellaan.. Tietysti me herkutellaan, mie tietty kevyesti. Teen caesar-salaatin ja kana-fetasalaatin. Varmaan leivon juustokierteitä ja jotain makeaa. Grillataan jotain lihoja ja maissia. Vahdataan huonoja elokuvia ja tuun pelaamaan glassezia, oon siihen hieman koukussa, mutta vain vähän
Gorthaur ja Sampo-poikkeli.