Paha toi mun nokkis juttu.. Mä niin oo koko ajan ollu ostavinani Nuk:in mukin. Niin mies sit tänään tokas, et eihän tuo mikään Nuk oo vaan Mam :headwall: Ku miehelle yks päivä selitin puhelimessa et ostaa semmonen Nuk muki, niin se etti ja etti ja sano ettei se löydä ku Mammin mukeja.. Noo tuo nyt on vastaava muki ku se Nuk tai ainakin luulen niin (en niin tarkkaan katonu kaupassa silloin sitä nukin mukia, enemmänki netistä luin yms)
Mutta joo, hyvin se sitä ainakin koittaa juua ja ite kans pitää kiinni, ihanan näköistä ku ihan itten pikkunen jo juo. Tuttipulloakin hyvin pitää ite suussa.
Meillei aikasemmin ole noin oksennettu, ihan uutta. Mut tais vaa olla yliannostus. Nyt niin rauhassa nukkuu. Mutta minäki lähen unille. HUomenna pitääkin aamusta siivoilla ja leipasta munaton mustikkapiirakka. puolilta päivin tulee Lucan kummitäti kyläileen.
Öitä! Ja samaa mieltä tammiäitin kaa et huippua tää meiän porinapiiri :heart:
Saarulaane
Mutta joo, hyvin se sitä ainakin koittaa juua ja ite kans pitää kiinni, ihanan näköistä ku ihan itten pikkunen jo juo. Tuttipulloakin hyvin pitää ite suussa.
Meillei aikasemmin ole noin oksennettu, ihan uutta. Mut tais vaa olla yliannostus. Nyt niin rauhassa nukkuu. Mutta minäki lähen unille. HUomenna pitääkin aamusta siivoilla ja leipasta munaton mustikkapiirakka. puolilta päivin tulee Lucan kummitäti kyläileen.
Öitä! Ja samaa mieltä tammiäitin kaa et huippua tää meiän porinapiiri :heart:
Saarulaane