**Tammivauvat2008**vol2

Tjaaha, nyt on tehty caesar-salaatti ja kana-fetasalaatin tilalle teinkin tonnikala-fetasalaatin. Ceasarista tein semmotteen herkkuversion broilereinen ja juustoineen :p Sitten niitä juustokierteitä. Sapuskaa siis on :D
Oon nyt ollut yli kolme viikkoa lomalla vaikeasta äidistä, mut nyt ukon vinkumisen takia mennään niiden mökille. Tämä ei nyt tarkoita sitä, että loma päättyisi. Tarvii sanoa lähtiessä ettei soittele perään. No mut nyt tarvii mennä pakkaamaan hoitolaukkua ym. Tuun varmaan takaisin vinkumaan tänne myöhemmin ehtoosti :LOL: Mua ei unohdeta, ei edes juhannuksena ;)
 
Gorthaur: Jokos ootte palaillut kotiin? Miten meni mökkeilyt?
Me käytiin minun porukoitten luona grillailemassa ja saunomassa. Ja juhannuskokko käytiin katsomassa siellä lähellä kun se sytytettiin jo kahdeksalta. Äsken kotiuduttiin, ja aukasin siiderin :whistle:
 
Tultiin kotiin siinä klo23 aikoihin, siis juuri sopivasti kattoo csi:tä :D Meillä oli ihan kivaa. Siellä oli myös veljeni vanhin tyttö. Mentiin kattoo hevosia ja lehmiä. Vaikka Sampo oli ihan rättiväsynyt niin ei voinut nukkua, kun oli niin paljon katseltavaa. Äitin kanssa mentiin sitten saunaan ja puhuttiin syvällisiä. Yksi kysymys mikä oli vaivannut jo vuosia, niin kysyin sen sitten ja sain ihan tyydyttävän vastauksen. Oon sitä kysynyt ennenkin, mut vastaus ei ole ollut uskottava. Nyt olin muotoillut kysymykseni uudelleen. Muutenkin jauhettiin taas niitä vanhoja lapsuusjuttuja, mielummin olisin niistä puhumatta. En jaksaisi muistella enää niitä ikäviä, ei pääse muuten elämässä eteenpäin jos jää niitä traumoja hautumaan mielessä. Äiti on just oiva esimerkki kuinka menneeseen jumittuminen katkeroittaa mielen.
Veljeni vaimon paras ystävä tekee kuolemaa sairaalassa ja siitä meillä oli juttua myös. Äiti itkeskeli siinä vakkei kyseistä ihmistä tunnekaan. Tuntuu itsestäkin tosi pahalta, kyseessä on kuitenkin vasta 28v nainen, jolla on viime syksynä syntynyt vauva. On jo pitkään ollut sairalassa ja sai tossa viikko sitten uuden sydämen, mutta se ei vaan lähde sykkimään. Nyt on mennyt vain huonompaan suuntaan. Ollaan kaikki koitettu lohduttaa ja sanoa, että toivoa vielä on. Mut kyllä se menoa taitaa olla, käly tietää sen itsekin. Eniten tukea kaipaisi tottakai mieheltään, mut veli on sen verran juntti, ettei tajua tämmössiä asioita lainkaan. Puhuu vaan trukeista ja mimmosta traktoria on tullut viimeksi ajettua yms. Eniten säälittää vauva, joka jää ilman äitiä. :/

Tänään on sitten sen Ramboilun aika, ei olla vielä keritty kattoon yhtäkään. On ollut mukamas kiire. Kaikki lihat meillä on vielä syömättä. Ei grillattu omia lihoja lainkaan, kun siellä oli Seiväs. No ompahan mussutettavaa täksi päiväksi :p Join sitten ahneuksissani eilen ja enää on vain yksi lonkku jäljellä. Kokista kyl on, mut ei se ole lainkaan niin kivaa :whistle:
 
Gorthaur: Saahan sitä lonkeroa lisää vaikka jostain huoltoasemalta, tai jos on lähistöllä ABC tms.. :whistle: (Nimim. mies kävi päivällä vähän täydentämässä jääkaappia B) )
Siis ei me ryypätä täällä, vaan pitäähän se jussina ottaa parit siiderit taas illalla, kolmantena iltana peräkkäin jo :D
Voi kurjuus tuota sun perhetilannetta, mut onneks sait nyt kuitenkin vähän ees setvittyä äitis kanssa juttuja. Vielläkö äiti-loma kuitenkin jatkuu? Ja kamala tuo veljen vaimon ystävän tilanne :|

Meillä yritetään tehdä pientä rytminmuutosta tuohon nukkumaan menoon illalla, kun poika saattoi aimmin ruveta nukkumaan jo 19.00-19.30, ja sit aamulla tietty jo viiden aikaan pirteenä. Niin ei oikein sovi meidän loma-aikatauluun sellainen :LOL: On nyt siis yritetty saada vielä päikkäreille kuuden aikoihin, että jaksais valvoa johonkin yhdeksään, niin aamulla sit nukuttais pidempään :) Viimeyönä ainakin oninistui ihan hyvin tuo. Poika nukkui unet 20-20.30, ja sit rupesi kymmeneltä yöunille, niin söi sit puol 6 aamulla, ja jatkoi yhdeksään asti unia. Me ollaan ite semmoisia illanvirkkuja ja aamuntorkkkuja, niin sopii paremmin meille että illalla poitsukin valvois.

Katja ja Albert kohta jo 6kk :whistle:
 
Mulla ei vissiin oo elämää, kun oon tuon mun kirjoituksen jälkeen ainakin viisi kertaa käyny katsomassa, että olisko joku jotain rustaillut tänne, vaan ei, niin ei. :kieh:

No mie käytän ton pojan kylvyssä.
Siideri on jo pakastimessa jäähtymässä, ja sihahtaa auki kylvyn jälkeen. B)
Jos tänne joku vaikka ilmaantuisi sillä välin :D
 
Katja87: :wave:

Et ole yksin täällä :) Lapset nukkuu ja äiti nauttii täällä lasillista valkoviiniä.

Juhannus meni tässä kotosalla/mummolassa ollessa. Vähän ollaan mietitty, jos huomenna mentäisiin Lintsille, jos sää sallii. Tuo 4,5v. varsinkin odottaa kovasti. Mua vähän mietityttää, miten kakkonen suhtautuu, kun siitä ei koskaan tiedä... Pelkää esim. pallomerta kovasti. Ja miten Emilian kanssa sujuu. Tyttö ei edelleenkään ota maitoa pullosta ja istualtaan imettäminenkään ei oikein käy laatuun :/ Tuleekohan mulle äkkilähtö tyttöjen kanssa kotiin...

Emilia on nyt maistellut pottua viikon verran. Kyllä tuota jo vähän mahaankin menee, mutta en vielä syömiseksi sanoisi :) Ajattelin kokeilla alkavalla viikolla porkkanaa ja jos sitten lisäisi toiseen ateriaan päivässä. Oiskohan se sitten se päärynä välipalalla. Jännä miten sitä unohtaa, miten edellisten lasten kanssa on nämä aloitukset hoitanut. Tuntuu muutenkin, että pää on nykyisin ihan laho... Mitä enemmän lapsia niin sitä vähemmän muistaa yhtään mitään arjen ulkopuolelta.

Jaa, jaksaiskohan sitä vielä surffailla vai meniskö nukkumaan. Emilian yöt on muuttuneet tosi rajusti levottomammiksi ja ite oon aamuisin ihan silmät ristissä. Liekö se tuo tuleva hammas vai yleinen levottomuus, mikä kuuluu tähän ikään.

Mukavaa juhannuksen jatkoa muillekin, ketkä täällä koneen ääressä istuskelee :D

Jimena + Emppu 5kk
 
Jimena: :wave:
Auton takapenkille vaan kyljelleen imettämään, tai jos teil on siellä turvaistuimia, niin jos onnistuis edes etupenkkiä sen verran kallistaa, että onnistuis se makuulleen imettäminen! Nimim. Kokemusta on! Meil ei pahemmin tisutella kuin makuulleen.
 
Juhannuksesta selvitty!
Täällä meni juhannus ollessa ja SYÖDESSÄ!! Grillattu siis on ja paljos :p ja vielä ois kaapissa grillattavaa. Me oltiin (ja itseasiassa ollaan vieläkin) täällä mun vanhemmilla. Täälä on myös sisko perheinee. On saanu lapset leikkiä ja olla. Pulahtivat uima-altaassakin yks päivä. Ja olipa ihanaa kun tuli valvottua piiiitkään niin täälä oli muitakin aikuisia että sain minäkin levähtää aamulla pitempää. Ja vielä tirsatkin sain ottaa, siis ihan luksusta mulle!

Täällähän oli oli juhannuskeskusteluakin, ei ihan hiljasta oo ollu. Mäki varmaa oisin täälä' hillunu jos kotosalla oltais oltu, mutta päätettiin sittenkin jäädä tänne toiseksikin yöksi.

Mutta nyt normi paluu "arkeen", minä poikien kanssa hereille aamusta ja kaffet tippumassa..

Kahveen hakuun, mut jäädään linjoille roikkuun..

Jimenalle mukavaa päivää lintisille!!Jos kaunis ilma on niiin eiku viltille nurtsille pötköttään ja tisutteleen

;)
 
Kylläpä jotenkin verottaa tää "juhliminen" (valvominen) meinaa olla hiukan saamaton olo. Onneksi pääsee niin helpolla täällä mummolassa. Lapset leekaa ulkona ja Luca nukkuupi. Kotikin siivottiin ennen ku lähettiin niin kiva sitten sinne palailla jahka saahaan aikaseen.
Iltapäivällä luvattiin muksuille et leikitään jätskibaaria, kunhan kauppa aukeaa, niin päästää höppeitä ostaa :p Mullahan ei tietty jädeä tee mieli, lapset tahtoo :whistle:
 
Saaru: Itellä kans vähän väsy olo, kun on tullut nyt monena iltana (yönä ) valvottua yhteen-kahteen, ja jokunen siideri aina nautiskeltua, niin ei se yöuni oo sit niin hyvää mitä tavallisesti. No, nyt tässä riittäneekin tämä juhannuksen "juhlinta", ja voi palata takaisin arkeen :) Juu, lapsilla tekee vaan jätskiä mieli, itellä ei.. :D Ja minä en voi edes siihen vedota vielä :LOL: Jokos Luca saa jätskimaistiasia? Minä oon antanu Albertille aina maistiaisia jätskistä kun oon itekin syöny, siis ihan pieni lipaisu, tykkää kovasti :whistle:
 
Tjaahas, on sitten muut alkaneet palautua kesälaitumilta. Alkoi sivu täyttyä vaan mun ja Katjan vuoropuheluista :D

Sampo meni taas kymmeneltä päikkäreille, mikähän nukkumattitauti sitä riivaa. Vielä on parit Rambot kattomatta.. Eilen oltiin pienelle iltalenkillä ja haettiin samalla Ärrältä parit jätskit. Tänään mennään sitten pitemmälle lenkille. Alennusmyynnit on nyt alkaneet, mut taidan mennä vasta huomenna. Tarttis hakee Sampolle jotkut uudet ja hianot kuteet kuvaukseen. Pakko ottaa parit yläosat, jos sälli vaikka taas puklaa vaatteensa.. Onko teillä tapana viedä lapsenne ½-vuotiskuvaan? :attn: Meen suvussa on kaikki lapset aina viety. Musta on semmoset kuvat, jossa jalkamakkarat ja kaksoisleuka näkyy oikein kunnolla :LOL: Juu, mie olin paksu vauva. Mun isä kutsui mua läskimimmiksi :ashamed:
 
Hei taas!

Täällä minäkin olen taustalla roikkunut, vaan mitään jaksanut kirjoittaa :ashamed: . Juhannus aattona oltiin miehen vanhemmilla saunomassa ja grillailemassa, eilen kyläiltiin mun isän luona. Aikaseen tultiin kumpanakin iltana kotiin, kun ei Laura kylässä suostunut päiväunia ottamaan, niin väsy alkoi sitten tulla. Ja muutenkin toki ois aika ajoissa pitäny kotiin tulla, kun autossa Laura nukkuu "aina", joten jos nuo automatkat ois myöhään nukkunu päiväunina, niin taas ois saatu valvoa aamuun, ennen kun yöunille ois käyty...

Tänään mua ois vähän himottanu noi alkavat alennusmyynnit, mutta ei taideta ehtiä, kun yksin mua ei huvita lähteä. Kuudelta taas sit tulee formulat, jotka mies haluu nähdä, eli se ei kauppoihin taida ehtii, kun vielä ei merkkiäkään heräämisestä ole ;)

Vaan taas mentävä, mikähän siinä että aina kun tähän rupeaa jotain kirjoittamaan rupeaa kitinää kuulumaan, vaikka muuten olisi itsekseen leikitty?

Maija ja Laura, tänään tasan 5 kk :heart:
 
Katja. Enpä tiedä taksoista. Äiti maksaa sen kuvauksen niin kuin muillekin lapsenlapsilleen. Itselle tuleekin ihan kiva lasku sitten niistä kuvista, joita jaellaan kummeille ym. Mun kahdelle vanhimmalle veljelle, äitille, Aili-mummulle, kahdelle kummille ja meille itselle semmonen kolmen kuvan sarja. Ukko maksaa kuvat omalle puolelleen. Halpaa lystiä ei todellakaan ole :kieh: Käyn huomenna pyytämässä jotain pakettitarjousta.

Niin ja aikaisempaan kysymykseen unohdin vastata. Enpä oikein tiedä tuosta äitiloman jatkumisesta. Toisaalta tekis mieli jatkaa, saisi olla rauhassa jatkuvilta soitoilta ja ketjukirjeiltä.. En tiedä, mikä helvetti mua riivaa, kun päätöksen teosta on tullut todella vaikeaa joka asiassa. Ennen ei ole ollut mitään vaikeuksia päättää mistään. Päättäminen oli helppoa ja menin ihan mielen mukaan sen kummempia pohtimatta. :kieh: |O Lopettaakko imetys vai ei, mennäkö anoppilaan juhannukseksi vai ei, annanko ristiäisten suhteen periksi vai en, menenkö tänään kaupungille vai en, soitanko Keijolle vai en, pesenkö ensin mustat pyykit vai lakanat... AAAAARRRGGHHH!!! |O |O |O :headwall:
 
Meillä on tapana viedä vasta 1v kuvaukseen. Meilläki pojat käyneet 1v kuvauksessa ja keskimmäisen kuvauksissa otettii veljenkuvatkin :heart: Että varmaa sitten taas Lucan 1v kuvauksessa otetaan koko poppoosta kuva, mietinki otettaisko samalla perhekuva.

On meilläki Luca saanu maistiaisia vaikka ja mistä, jätskistäkin :p Ja kyllä alkaa pikkusella suu nappasee moisesta herkusta. Maissinaksu ei puolestaa oikee säväyttänyt :LOL: naama meni niin nutturalle.
Mutta nyt jätskille!
 
Kiitos vinkeistä Katja ja Saaru! Takapenkillä tosiaan on kolme istuinta, mutta tuo etupenkin kallistaminen saattaisi onnistua. Ei sitten kuitenkaan oltu tänään Lintsillä; aamulla satoi vettä niin ei uskallettu lähteä. Mennään sitten miehen loman aikaan. Nyt olisi tietenkin ollut parempi aika, kun esikoinen sinne niin haluaisi eikä paljon muusta puhukaan. No, pitää vaan jaksaa kuunnella sitä mankumista :D

Valokuvauksesta: Esikoinen oli 1v. kuvassa (meni just silloin päiväkotiin ja seuraavalle päivälle sattui valokuvaus), kakkonen kuvattiin itse. Emilia menee ihan valokuvaamoon, kun saatiin miehen työkavereilta vauvalahjaksi valokuvaus! Oli musta tosi kiva lahja. Puolivuotiaana ei olla kuvautettu. N. 7-kuisena taas kaikista löytyy samanlainen kuva, mikä ollaan annettu sukulaisillekin (istuvan syöttötuolissa). Mutta sekin siis itse otettuna. Noita kerhokuvia on sitten isompana tullut. Tai olihan Emppu kuvauksessa jo 2-viikkoisena, kun pääsi mukaan kerhon sisaruskuvaan. Tyttö tosin nukkui koko ajan eikä tiennyt itse kuvauksesta mitään :D

Meillä ei vielä maistella mitään ihmeempää. Perunaa vasta opetellaan syömään ja porkkanaa annoin tänään toisena. Maissinaksuja voisinkin ostaa niin saatais sormiruokaa -ah sitä ihanaa mössöä, mitä siitä tulee lämpimän käden sisällä :D

Emilia nukkuu toisia päikkäreitään ja mun piti tulla tähän koneelle laittamaan valokuviin päiväykset että saisin albumiin, mutta tänne harhauduin... Kiva laitella noita joulukuvia keskellä kesää :xmas:
 
Me tehtiin tänään iltapäivällä ihan ex-tempore lähto Kiteen eläinpuistoon (meiltä vajaa tunnin matka) Minun veljen perheen kanssa olitiin liikenteessä. Tämä olikin ensimminen retkin Albertin kanssa. Sujui kyllä hienosti :) Albertkin katseli rattaista eläimiä ihmeissään, tai liekkö tuo paljoa ymmärtänyt, mut tyytyväinen ainakin oli. Matkalla otti pienet unet, ja eläintarhassa ollessa myös. Sitten käytiin vielä ABC:lla syömässä. Autossakin on näköjään ihan kätevää syöttää vauvalle sosetta, ja tosi käteviä on ne kertakäyttöiset ruokalaput, testailtiin nyt ekaa kertaa niitä, kun näytepaketti oli siinä Lindexistä saatavassa paketissa. Autossa sujui myös tisuttelut kätevästi..paitsi silloin tietty auton oltava paikoilleen, tuo soseen syönti meni ihan siinä matkanvarrella. Minä istun muutenkin yleensä aina Albertin kanssa takapenkillä.
Meillä muutes maisteltiin tänään ennen retkelle lähtöä ensimmäistä kertaa kalaa, ei oikein tykännyt Albert siitä, tähän asti on kyllä ollut aika kaikkiruokainen. No, pitää antaa nyt useampana päivänä peräkkäin sitä, niin eiköhän pikkuhiljaa totu.

K & A 5kk3vk
 
Mitä tykkäsit Katja ite tosta Kiteen eläinpuistosta? Näkyikö eläimiä paljon? Me käytiin 2 vuotta sitten (mun vanhemmilla mökki siinä lähistöllä) ja ajateltiin, että tänä vuonna voitaisiin käydä taas. Ollaan käyty Korkeasaaressa niin monena vuonna, että mua alkaa jo kyllästyttää. Muistelisin, että matkarattaita oli aika raskas työntää. Olisiko ollut puisto rempan alla tai jotain, että kulkutiet oli aika möykkyisiä. Kiinnititkö huomiota missä kunnossa ne nyt olivat?

Mitä kaikkea tuossa Lindexin paketissa oli? Tuliko sulle ilmoitus siitä kotiin vai pitikö itse tehdä jotain, kun 6kk tuli täyteen? Mä kuulun kans siihen Liberokerhoon ja kovasti oottelen, että mekin tuo saataisiin. Mietin vaan miten se käytännössä tapahtuu :)

Nyt nukkumaan; öitä kaikille ja kauniita unia!
 
Jimena: Tosi mukava paikka oli se kiteen eläinpuisto, nähtiin hyvin melkein kaikki eläimet mitä siellä oli. Matkarattailla pääsi tosi hyvin kulkemaan, itse työnsin poikaa koko matkan, ja veljen vaimo työnsi matkarattaissa heidän 1-vuotiasta, ja minun veli niiden 2½- vuotiasta, se kylläkin osan matkaa käveli itse. Ei mitään ongelmia ollut kulkemisessa. :)

Mulle tuli alkuviikosta kirje Liberolta, siinä oli mukana 2 keräilykuorta, ja sitten Lahjaseteli, mitä vastaan lindexistä sai sen paketin haettua. Eikä meidänkään poika oo vielä ees 6kk, syntynyt 3.1. Olin ihan yllättynyt, että tuli näin aikaseen. Siinä oli näytepaketillinene (oisko n.7-8kpl) housuvaippoja, sit Libero-kertakäyttöruokalappuja 10kpl pakkaus, pikkupullo natusan kylpysaippuaa, 2 libresse-pikkuhousunsuojaa sellaisessa harmaassa läpinäkyvässä pussukassa, Libero-pallo ja kirja (tullaan tutuksi-Liikenne) & sit oli kuponki millä saa lindexistä sukat kaupanpäälle jos ostaa jotain, sit joku libero esite ja kirjakerhon mainos.
 
Ootteko tehneet itse luumusosetta? Tehdäänkö sitä niistä kuivatuista vaiko tuoreesta? Keitättekö luumut ensin? Sitä valmista luumua ei paljoa voi antaa kerralla, niin tai tottakai voi antaa jos tahtoo :whistle: Loppu jää siitä purkista aina käyttämättä.. Vai oletteko pakastaneet purkillisen pienempiin annoksiin?
 
Heipat...

Nyt on juhannukset juhlittu, tai ei niitä meillä paljon muulla tavalla tieten juhlittu kuin grillaamalla, mut onhan sitä siinäkin :) Mää kyllä koitin parhaani mukaan säännöstellä tuota syömistä ettei tulis kovin ylen syötyä, kun mullakin oikeastaan 1-1,5 viikossa tippui reilu 1kg vaan sillä että jätin herkut ja jatkuvan napostelun pois ja söin säännöllisesti oikeaa ruokaa, sekä hieman annoskokoja tarkkailin :D että kyllä kai sitä vissiin noista viimoisistakin kiloista pääsis jos oikeen skarppais. Jumppailut on välillä ollut ihan jäissä, mutta en kyllä mitään stressiä niistä aikonutkaan ottaa, tekkee silloin kun jaksaa. Toki tuloksia vois tulla pikkuisen nopsampaa jos menis sen ohjelman mukaan (litteä vatsa 15 viikossa...)mitä tuolla mitä nyt osiossa palstalaisten kanssa ollaan tehty. No jospa sitä taas tästä... En kyllä aivan herkuitta/griilliherkuitta..jussina pystynyt olemaan, ja eilenkin sitten leivoin suklaa kääretorttua :p ja niinpä vaaka tänään taas näytti puoli kiloa enemmän.. :ashamed:

Meillä oli eilinen ilta aikasta vaikee, poika itkeskeli kun yritin nukuttaa ja ei millään oikein asettunut sänkyynsä. Jouduin ottaan uudelleen tissillekin kun oli raukka niin itkuinen et sylikään ei auttanut. Eipä sillä sitten nälkä kuiten ollut ku tyyliin 3 imua ja sit vaan naatiskeli siinä, sit taas ku nostin sänkyyn niin kauhee itku, ja aivan sellaista sydäntä riipaisevaa itkua..välillä jo miettiin annanko supon et jos vaikka hampaat kiusaa tai jotain, mut sit nukshti reppana miun syliin ties kuikan monennen lohduttelu sylittelyn päätteeksi. yli tunnin nukutin, normaalisti selviiää max vartissa.. No sit yölläkin heräs ennen neljää itkuaan ja tisulille sit rauhoittui ja nukahti uudelleen, toki kovin kauaa en viittinyt hyssytellä ettei ukko raasu joutuiskovin kauaa "kärsimää" silläkun oli aamulla aikainen ylös nousu töihin..
Meillähän on jo tovin mennyt yöt niin hyvin et vasta 6-7.30 aikaan on herännyt syömään (kymmenen tuntia on jaksanut nukkua ilman syöttöjä :eek: ) ja sitten vielä syötön jälkeen pari tuntia perään...

luumusoseesta: itse kans tuossa heitin puoli purkkia roskiin, kun mie tosiaan annan vain kerran päivässä, yleensä aamupuuron perään ja vaan muutaman lusikallisen, siittä purkista olin antanut ainakin 4 päivänä, sit en enää kehannut. Tuntuu siittäkin määrästä Jasun kakka menevän löysempään suuntaan, niin en tohdi antaa enempää ettei mee ihan kuralle.

Valokuvauksesta: meillä ois myös tarkoitus käydä sitten ottaan 1v. kuvat kuvaamossa, ihana sitten antaa kunnon kuva kummeille ja mummuille, pappoillle...Saapahan nähdä kuin tuo vilpertti pysyy aloilla ja malttaa keskittyä kuvaukseen kun tuntuu nyt jo melkoinen viuhtoja olla..

Kova kiire ois jo koiran perään ja lattialla viihtyy paljon paremmin jo, pyllyä pukkaa ylös ja kovasti yrittää ryömiä, mut vielä ei oikein matka taitu ja siittäkös sit välillä hermot menee.
Välillä sitten laitan kädet ponnistus alustaksi ja silloin mennäänkin vaudilla, ja ihmetellään et miten sitä nyt eteenpäin pääsee :D
Vaunuissa ei meillä enää oikein viihdytä ja kokeilinkin tuossa viikonloppuna rattaisiin, vaan oli niin onnettoman pienen näköinen siellä, et ene raaski vielä sitä niihin laittaa. Meillähän Jasu on tosiaan pikkasen pienempi kaveri (ainaskin vielä :D ) toivottavasti tulee isäänsä (190cm) ja kasvaa ainaskin hieman pidemmäksi kuin äitensä (156cm) :LOL:

No siinäpä taas, täällä alakaa haiskahtaan taas, ja just vaihdettiin kakat pois..eli eiku pyllynpesulle, teki aamuset luumusoseet taas tehtävänsä :D

Piku ja (tuoksuva :kieh: ) Jasu
 

Yhteistyössä