Nyt sitten tänne koneelle taas pääsin, on jotenkin ollut kauheesti toimea niin ei oo palstailut pyörinyt mielessä. Viime tiistaina käytiin lääkärillä Leevin korvaa näyttämässä ja oli parantunut, vaikka ajttelin ettei olis ollut. Korvakontrolliajan sitten varasin siinä samalla.
Lauantaina oltiin miehen veljen tontilla ja eilen mun äitin synttäreillä.
Onnittelut Pikulle, alkaa tässä pian itsellekin vauvakuumetta taas pukkaamaan. Tuntuu vaan siltä että Leevikin on vasta niin pieni... mut pitäähään sitä vauvaakin se 9kk odotella
ehtii poitsu siinä ajassa kasvamaan.
Nukkumisesta: Ihan vauvana Leevi nukkui päikkärit ulkona, kun ei sisällä suostunut. Mutta nykyään nukkuu sisällä. Meillä Leevi nukkuu omassa sängyssä, mulle/ meille sopii toi ratkaisu paremmin, koska saan niin nukuttua ite paremmin, joskus kyllä poika otetaan väliin nukkumaan kun tarpeeks kauan huutaa yöllä tai ei millään suostu nukkumaan.
Katja: Kiva että saitte hyviä uutisia sieltä lääkäristä. :hug:
Tervetuloa Anskuliini :flower:
Tutista: Nykyään poitsulle tutti maistuu hyvinkin. Vauvana ei kelvannut minkäänlaiset tutit, mut nyt alkukesästä alkoi maistumaan. Tarttis tääläkin hiukan koittaa sitä imuttelua vähentää, vaikka ei Leevi sitä kyl niin kauheesti päivällä syö. Nukkumaan mennessä kyllä laitetaan suuhun.
Istumaan ei meillä itse nousta, mutta sitten kun istumaan laittaa niin kyllä siinä hyvin istuu.
Nokkamukista: Meil on käytössä kahdenlaista nokkamukia, toisesta tulee imemeällä ja toisesta puremalla. Leevi kyllä osaa niistä ite juoda, mut mukia kyllä heiluttelee. Toi toinen muki on hyvä kun siitä ei tuu maitoa ellei sitä "tutti"osaa purista. Illalla saa sitten maitoa pullosta jos on tarvis ennen nukkumaanmenoa...ja aamulla myöskin.
Meillä Leevi saan maitoa joka ruokailulla, koska muuten sitä ei niin kauheasti mene. Myöskin puuron joukkoon maitoa sekoitan. Lisäksi sitten vielä pikkuhörpyt vettä päälle. Vedenjuonti ei oo meille ongelma koska joskus tuntuu siltä et juo mieluummin vettä kun maitoa...
Mukavaa viikkoa!