Onnea uusille plussanneille, toivottavasti saamme pitkän rimpsun aikaiseksi tammivauvoja
Minäkin kokeilin tuota toista laskuria ja sen mukaan LA olis 6.1. en kyllä luota täysin siihen ku vain viimeiset pari kiertoa oli 20 päivää ja sitä ennen 28 päivää eli jossain siinä main..
no jos tuota laskuria nyt uskoisin niin tänään täynnä 5 vkoa
Itse ajattelin soitella neuvolaan, mutta varailen aikaa tuonne kesäkuulle ( kai sinne menis muutenkin ) ku olen muuttamassa ja ei ole järkeä käydä yhtä kertaa eri neuvolassa ja sitten vaihtaa.
Välillä on pahaa oloa ja vatsaa juilii aika tavalla jos päivän touhuilee. Kävelyllä olen käynyt, mutta juoksemisesta ei tule mitään ku pitäs kaksin käsin pidellä mahasta kiinni ettei tunnu pahalta se tärähtely..
Ekat mammahousut vedin jalkaan eilen ku ei oo yhtään kiva olla jos housut puristaa massua ku turvoksissahan se on aika tavalla. Kaiketi se kolmannen lapsen kohdalla alkaa pullistelemaan vielä aikaisemmin
Ei taida vielä äitienpäivänä uskaltaa omalle äidille vauvasta kertoa ku mitä vaan voi vielä sattua, toisaalta olis niin kiva kertoa ku emme näe kovin usein äidin kanssa..
Mies nauraa mun vainukoiran hajuaistille, joka on todella älytön ja välillä itseäkin hirvittää ku kaikki tuoksut oikeen tunkeutuu nenääni ja kaikki pahat hajut saa etovan olon aikaiseksi..