Tammiska Millä tavoin sinulla on Hirudoid Forte auttanut suonikohjuihin? Millaista eroa olet huomannut? Minä kokeilin sitä itse, enkä huomannut mitään eroa. Sitten kysyin neuvolalääkäriltä siitä, niin se sanoi, että sitä ei kannata käyttää, koska se on tulehduksiin. Lääkäri sanoi, että se laskimotukkotulehdus on niin kipeä, että siitä ei voi erehtyä. Siinä tapauksessa sitten lääkäriin. Jätin Hirudoidit sitten pois, kun muutenkin tuntui turhalta, kun ei tuntunut vaikutusta missään
Possuflunssarokote Meinasin ottaa. Alunperin olin hyvin epäluuloinen koko hommaa kohtaan, mutta kun niitä raskaana olevien riskejä on nyt niin monelta taholta korostettu, niin muutin mieltäni ja päädyin ottamaan rokotteen. Saa nähdä milloin sen täällä Jyväskylässä saa. Meillä olisi perheen kanssa Hki reissukin tiedossa marraskuun lopulla katsomaan Walking with Dinosaurs -show'ta ja sitä silmällä pitäen kyllä ottaisin rokotteen mieluusti jo ennen reissua. Siellä kun on sitten tuhansia ihmisiä Areenalla ihmettelemässä Dinoja meidän kanssa yhtäaikaa...aikamoinen massatapahtuma....
Vaunugallup Onko kukaan muu hurahtanut lastenvaunuihin? Millaiset vaunut kullekin on tulossa/hankittuna? Meillä on jo kaksi lasta erittäin hyvin palvelleet Teutonia Mistral -04 vaunut ja tähän saakka olen ajatellut, että mielelläni lykin tämän kolmannenkin pienokaisen niissä. Mutta nyt jostain kumman syystä aloin himoitsemaan uusi vaunuja vauvalle. Keksin vaikka mitä hyviä syitä miksi pitäisi ostaa uudet, vaikka toisaalta on ainakin yhtä monta hyvää syytä ajella entisillä
Kaikista eniten minun tekisi mieleni ostaa Emmaljungan Edget Sport-rungolla, eli kaikista kalleimmaista päästä vieläpä :ashamed: Siinä kun olisi aivan ihku värikin, Pro Bordeaux, johon ihastuin liikkeessä. Niissä olisi kätevää se, että kopan saa irroitettua kuomuineen kaikkineen ja rungon voisi sitten jättää ulkovarastoon. Toisaalta ovat tosi isot ja mietin, että tuntuvatko sitten käytännössä liian massiivisilta, kun on tähän asti tottunut pieniin ja siroihin Teutonian vaunuihin.
Auto ja turvaistuimet Vihdoin löytyi meidänkin autoon sopivat turvaistuimet kaikille lapsille! =) Jee, ihan mahtava juttu! Ei tarvitsekaan vaihtaa autoa. Menee melkein 600 e kun ostetaan kaikki istuimet kerralla uusiksi, mutta eipähän tarvitse vaihtaa autoa
Tuntuu aika oudolle, kun yksi tuttavaperhe samaan aikaan ajelee ilman minkäänlaisia turvaistuimia... Niillä on lapset 3v., 7v. ja 9v. 3-vuotiaalla on korokepalli ja muilla ei ole mitään. Ja itse en voisi kuvitellakaan, että meidän lapset matkustaisi mihinkään ilman turvaistuimia ikinä, ennenkuin ovat tarpeeksi isoja oikeasti olemaan pelkissä auton turvavöissä. Olen niin iloinen, kun meidän 5v. pojallekaan ei tarvinnut laittaa pelkkää korokepallia vaan hänellekin saatiin autoon mahtumaan turvavyöistuin. Tuntuu paljon turvallisemmalta, kun siinä on se pääntuki.