Jospa minäkin nyt vihdoin.. :wave:
Pari viikkoa oon tammikuun odottajia seurannut ja nyt ajattelin liittyä suureen joukkoonne! Äitienpäivänä tein ensimmäisen haamun ja kolme plussaa vielä sen jälkeen (ihan vaan varmuuden vuoksi).
Meille tulossa pikku kakkonen. Esikoispoika nyt 1v 3kk. Puoli vuotta tätä uutta kaveria yritettiin kun vihdoin tärppäs. :heart: Oon siis vielä kotona pojan kanssa, eikä ole työpaikkaa odottamassa kun ehdin valmistua juuri tradenomiksi ennen esikoisen äippälomaa. Ikää itsellä on syksyllä 27v ja mies täyttää 26.
Ensimmäinen neuvola on vasta torstaina. Odottavan aika on niiiiin pitkä! Aamulla neuvolan täti soitti ja kysyi, olisinko päässyt jo tänään, mutta aika olisi ollut juuri pojan päiväunien aikaan, joten pakko vaan odottaa. Tosin ekalla kerralla ei kuulemma ultrata eikä kuunnella edes sydänääniä, joten ei mulla nyt enää sinne niin kova kiire olekkaan. Mullakin oli pari viikkoa sitten pientä vuotoa kolmen päivän ajan, eikä mitään merkittävää pahoinvointiakaan ole ollut, joten kovasti kaipaisin jonkinlaista varmistusta asiaan. :snotty:
Yritin aamulla soitella yksityiselle aikaa, mutta toisella ekat ajat vasta elokuussa ja toisessakin paikassa menis ainakin ens viikkoon. Lisäks hinta ois jotain satasen luokkaa, joten vähän kirpasi ja mies ei antanut suostumusta. :/ Auto ei mennyt katsastuksesta läpi, joten sen korjaaminen nielasee kaiken ylimääräsen tässä kuussa.. |O
Sitä piti vielä sanoa kun joku (olisko ollut
snoopy tms.) tuolla paljon aiemmin kyseli nenän verivuodosta raskauden aikana, minäkin kärsin siitä esikoisen kanssa koko loppuraskauden, synnärillä vuoti vielä kerran ja sen jälkeen ei enää kertaakaan, joten et ole ainut!
Te jotka ootte ollu yksityisella varhaisultrassa, paljonko on pitänyt maksaa ja tuleeko kelan vähennys?
Lopuksi vielä
marjutille suuren suuri halaus! :hug:
Rhea rv 8+1 (?)/K-PKS/pikkukakkonen/poikaolo (puuttuuko jotain?)
Ain niin, omien laskujen mukaan LA ois 21.1, mut laskurin mukaan 16.1. Odottelen siis ultran vahvistusta asiaan.