***TAMMIVAUVAT*** Kesäkuussa

Ihania kuvia Enie :heart: :heart:
Mulle saa päivittää uuden la:n ku varasin neuvola aikaa ni kone sanoi et la ois 28.1,eiköhän toikin tuu viel ultrassa muuttumaan :whistle:

Mä oon niin totaalisen rättipoikkiväsynyt |O mitää ei jaksais tehä,sohval vaa maata,nytki taidan ottaa pikku päikkärit ku siihen kerran on mahollisuus ;) astiatki oottaa pesua tai koneeseen laittoa,mut ku ei jaksa ja meil on varmaa kohta kaikki astiat likasena,on tos tiskipöydäl jo sellanen vuori :kieh: no jospa mies jossaa kohtaa havahtuis et vois vaikka tehä jotaa asian eteen :ashamed:

Äityli selaa sitä sivua alaspäin,siellä on toinenkin koodi,kopioi se ja ...toivottavasti onnistuu


 
ultrassa käyty ja huonoja uutisia saatiin. ei löytyny sykettä :'( eli pahaa vuotoa oli mulla. huomen aamulla sairaalaan tyhjennykseen, voi luoja et on paska olo. miten tästäkin selviää.

pahoinvoivat, olkaa onnellisia vaivoista, jotka todistaa istukan toiminnan. ja vauvan kehittymisen :heart:

jospa minä tänne odotuspuolelle pääsisin takasin kesän edetessä.

ihanaa raskausaikaa kaikille!
 
marjutti :hug: Tarrasukkia seuraavaan yritykseen ja toivottavasti pian pääset taas tänne plussalaisten puolelle ja masun kasvatukseen.

Tuossa oli noiden laskettujen aikojen laskemisesta juttua, niin tosiaan en ymmärrä että miten se neuvola elää 11+1 ja minä saan laskureilla siitä päivästä että 11+0. Muoks* niin ja neuvolalla tieto sekä liberon laskurissa että kierto päivät 28 aina.
Toisaalta taas kun ajattelin että se on lähtenyt vasta toisesta mahdollisesta tärppiajankohdasta niin itse pidin sitä tammikuun 4pv oikeana mutta eipä se sitten ehkä olekkaan.
Ne minun menkat on niin ihmeelliset niin tuolta kuumeilijoiden puolen neuvojen mukaan laskin tärppi ajankohdan sitten vasta varsinaisesta vuodosta mutta se ei nyt sitten näyttäis pitävän paikkaansa. Onneks katsoin tärppi hetket ihan tihkun alusta ja kunnon vuodon alusta ja heiluteltiin peittoja molempien mukaan :whistle:
Mutta vaikka mulla äitiyskortissa lukeekin laskettuna aikana tällä hetkellä 28.12 niin en ole muuttanut itseäni mihinkään, kun odotan sen KYS:n tuomion siihen rv 13+2 käynnillä.

Mutta nyt minä alan päikkäreille kun pitänyt jo heti neuvolasta tultua alkaa mutta koko ajan jotain pakollissa säätämistä tullut niin ei ole ennättänyt.
 
Marjutti86 :'( :hug: :hug: Jaksuja ja toivotaan että olet kohta taas takaisin.

Viime viikon ohi menevä energiapiikki on laskenut kuin lehmän häntä ja sunnuntaista asti on ollut armoton väsy. Tänään töissä nojailin käsiini työpöydän ääressä - törkee väsy. Illalla pitäisi nähdä kavereita, mutta uuuhhh... ei jaksaisi lähteä mihinkään muualle kuin kotiin.... .... |O
 
marjutti86 :hug: :hug:

Nt-ultrassa nyt käyty ja kaikki oli hyvin. *huokaus*. Pikkanen oli reilu 5cm pitkä ja niskaturvotusta oli vain 0.9mm. Ja kovin liikkuvainen hän siellä oli.
Täytyykin laittaa kuvaa sitten kun jaksaa.
Sain rakenneultra ajan joka olis 14.8. sillon viikkoja olisi 21+.

Lasketunajankin lääkäri tahtoi muuttaa oman ultrauksen mukaisesti. Eli huimat päivällä aikaistu. Olis sitten jouluaatto. Jos ENIE viitsit muuttaa.. kiitos :)

Istukka on etuseinämässä joten mulla varmaan ei liikkeet tunnukaan sitten niin helposti..
Taas saa huikaista helpotuksesta muutamaksi päiväksi kunnes rupee taas miettimään et onkohan siellä mitään.. kummallinen pää mulla kun panikoi jatkuvasti :LOL:
Onneksi on tuo koti-doppler laite kun auttaa mulla paljon.

pippur1 ja tulitikkuaski 11+5
 
Terveisiä ultrasta! Sentin kokoinen pallero siellä oli ja :heart: löi! :) Ainoa mikä jäi nyt hämäämään oli se, että kolmen viikon päästä katotaan np-ultrassa että onko siellä yks vai kaks! Siellä yhdessä kuvassa on pienen pieni mahdollisuus että siellä on kaksi tai sitten se oli kaikua yhden sydämestä. TOivon, että siellä on vaan yks, mutta jos kaks tulee niin sitten tulee.

Marjutille :hug:

Peikonpähkinä 7+1. ja LA 27.1.
 
Jospa minäkin nyt vihdoin.. :wave:

Pari viikkoa oon tammikuun odottajia seurannut ja nyt ajattelin liittyä suureen joukkoonne! Äitienpäivänä tein ensimmäisen haamun ja kolme plussaa vielä sen jälkeen (ihan vaan varmuuden vuoksi). :LOL:

Meille tulossa pikku kakkonen. Esikoispoika nyt 1v 3kk. Puoli vuotta tätä uutta kaveria yritettiin kun vihdoin tärppäs. :heart: Oon siis vielä kotona pojan kanssa, eikä ole työpaikkaa odottamassa kun ehdin valmistua juuri tradenomiksi ennen esikoisen äippälomaa. Ikää itsellä on syksyllä 27v ja mies täyttää 26.

Ensimmäinen neuvola on vasta torstaina. Odottavan aika on niiiiin pitkä! Aamulla neuvolan täti soitti ja kysyi, olisinko päässyt jo tänään, mutta aika olisi ollut juuri pojan päiväunien aikaan, joten pakko vaan odottaa. Tosin ekalla kerralla ei kuulemma ultrata eikä kuunnella edes sydänääniä, joten ei mulla nyt enää sinne niin kova kiire olekkaan. Mullakin oli pari viikkoa sitten pientä vuotoa kolmen päivän ajan, eikä mitään merkittävää pahoinvointiakaan ole ollut, joten kovasti kaipaisin jonkinlaista varmistusta asiaan. :snotty:

Yritin aamulla soitella yksityiselle aikaa, mutta toisella ekat ajat vasta elokuussa ja toisessakin paikassa menis ainakin ens viikkoon. Lisäks hinta ois jotain satasen luokkaa, joten vähän kirpasi ja mies ei antanut suostumusta. :/ Auto ei mennyt katsastuksesta läpi, joten sen korjaaminen nielasee kaiken ylimääräsen tässä kuussa.. |O

Sitä piti vielä sanoa kun joku (olisko ollut snoopy tms.) tuolla paljon aiemmin kyseli nenän verivuodosta raskauden aikana, minäkin kärsin siitä esikoisen kanssa koko loppuraskauden, synnärillä vuoti vielä kerran ja sen jälkeen ei enää kertaakaan, joten et ole ainut! :)

Te jotka ootte ollu yksityisella varhaisultrassa, paljonko on pitänyt maksaa ja tuleeko kelan vähennys?

Lopuksi vielä marjutille suuren suuri halaus! :hug:

Rhea rv 8+1 (?)/K-PKS/pikkukakkonen/poikaolo (puuttuuko jotain?)
Ain niin, omien laskujen mukaan LA ois 21.1, mut laskurin mukaan 16.1. Odottelen siis ultran vahvistusta asiaan.
 
Peikonpähkinä: Eli saman hintaista ku 4D-ultra.. :/ Kauanko ne ultrasivat?

Ainut vaan, että ajat menis juhannuksen tienoille tai myöhempään, ja mulla kuitenkin kai kunnallinen ultra ois sit juhannuksen jälkeen, joten sama se kai olis jos odottaa.
Tää tietämättömyys on vaan niin persiistä.
Tarkotus oli mummuille kertoa neuvolan jälkeen, mutta eipä siitä neuvolasta mitään iloa sitten olekkaan vielä.

Miehen sisko sai tytön viikonloppuna ja tekis kokoajan mieli olla siellä hypistelemässä.. ei ainakaan auta asiaa yhtään kun ei tiedä onko omalla pienellä kaikki hyvin. |O
 
Marjutille iso :hug: Toivottavasti pian kuullaan teidän suunnalta hyviä uutisia

Rhea tervetuloa :wave:

Peikonpähkinä jäihän sullekin sit jännitettävää seuraavaan ultraan =) Onnea hyvistä uutisista

Pippur1 Onnea sinnekin hyvistä ultra uutisista :heart:
 
Rhea: Tervetuloa mukaan :flower: Piti oikein verkkopankissa käydä katsomassa paljonko tuo mun ultra yksityisellä (pääkaupunkiseudulla) maksoi. Eli 114.50e tuli maksettavaksi. Tuossa on huomioitu jo Kela-vähennys, eli jotain 140e se oli ollut ilman vähennystä. Tilanne oli miellyttävä ja rauhallinen, tuntui että lääkärillä oli todella aikaa eikä ollut semmoista liukuhihna meininkiä. Ultrassa meni n.20min ja sain mukaani 5kuvaa. Vaikka tuo nyt maksoikin, niin olen tosi tyytyväinen että kävin. Kävin itse siis viikko sitten, sillon mulla oli rv 9+0. :heart:
 
Minäpä sain ultra- ajan... Vasta meidän matkan jälkeen, eli 14.7. jolloin olen viikolla 14!!! En tiedä maltanko odottaa..... Jotenkin haluaisin nähdä vauvan ennen matkaa. Tekis mieli käydä yksityisellä, ihan vaan moikkaamassa pikkuetanaa...

Miten tuon saa ton meilletuleevauva- jutun tohon??

Tänään ollu ihan himpun parempi olo. Mammahousut jalkaan ekan kerran, tosin ihan vaan siks ettei mitää muuta mukavaa ollu puhtaana.. :snotty:

_muoks_ nyt vasta luin taaksepäin; Marjutille :hug: ... kamalan kurja olo tuli :(

Enie ihanat kuvat <3 <3
Ja,
JEEEEEEEE mies tuli kotiin ja sano että mennään yksityiselle :) \o/
Ensi ma (15.6.) aamupäivästä sain Femedasta ajan.. Kirpasee lompsaa mut helpottaa mieltä :)
 

Yhteistyössä