Juttua tulee niin, että ei tässä edes muista, mitä kaikkea on lukenut, jotta voisi kommentoida kaikkia.
Petite Mä jään ainakin tänne "julkiselle" puolelle jutustelemaan, ei ole oikeen koskaan suuremmasti innostaneet nut suljetut ryhmät, kun vieraita ihmisiähän niissäkin on, joten sen enempää en omista asioistani niissäkään tulisi kirjoittamaan. Tämä palsta tuntuu sopivan yksinkertaiselta mun makuuni.
Oireita on edelleen vanhaan malliin, tai nyt on niin, että joka toinen päivä on tosi huono olo ja joka toinen sitten vähän helpompi. Ei auta edes lääkkeet sitten, kun on se vaikeampi päivä - tosin olen ottanut ihan minimi anosta. Jospa tästä vähitellen voisi alkaa taas miettimään töihin menoakin, alkaa kypsimään täällä kotona makaaminen, kun muutakaan ei jaksa - eipä näillä voimilla ja tällä syömisellä kyllä töissäkään jaksaisi.
Vuorotyötä teen kolmessa vuorossa ja olen kovasti miettinyt, että mitä teen yövuorojen kanssa/miten niitä jaksaa tehdä?! Mulla loppuu sairasloma näillänäkymin yönvuoron alkuun ja mua oikeasti pelottaa, miten piippuun se mut vetää, kun tämä päivällä valvominenkin on niin vaikeaa nyt ollut... Miten te muut vuorotyöntekijät?
Mulle vois muuttaa/poistaa sen poika olon, jotenkin alkaa vahvistumaan semmoinen olo, että EHKÄ tässä kuitenkin tyttöä odotellaan...