Talvista maanantaita mammat!
Tänä aamuna olikin jo ihan kunnon pakkanen, mittari näytti aamulla -15 astetta ja lumi "narskuu" kengän pohjissa! :xmas:
Minua kiinnostaisi kysyä teiltä näin viikon alkuun
IsyyslomaG: miten pitkiä isyyslomia teillä aiotaan pitää heti vauvan synnyttyä? Me ajateltiin 2 vkoa, mutta toisaalta ois kiva varmaan samantien olla kolmekin viikkoa.. Mites teillä?
Mulla on
sf-mitat heitelleet ihan mittaajan mukaan, en oikein jaksa uskoa siihen
. Muistaakseni joskus rv28 paikkeilla sf oli 30 ja nyt sitten eri mittaaja rv33 ja sf oli 28... Huomenna olis lääkärineuvola (34+2), jossa ultrataan ja lääkäri arvioi synnytystapaakin jo. Mielenkiintoista nähdä poju vielä kerran ja saada tarkempaa tietoa mm. koosta ja painosta.
Puutumista ja turvotusta on tosiaan eri puolilla kroppaa, erityisesti sormissa. Sormukset otin jo varuilta pois kokonaan viime viikolla, kun kuulema joiltakin on jouduttu
leikkaamaan sormukset sormista, koska turvotus on tullut niin yhtäkkiä, ettei ole millään muulla keinolla enää lähteneet pois.
Unettomuutta on mullakin. Heräsin viime yönä monta kertaa maatessani vasemmalla kyljellä: poju taputteli käsillään patjaa mun vatsan läpi... sitä kesti niin kauan, kunnes käänsin toiselle kyljelle.
Ilmeisesti ei tykännyt meikäläisen asennosta
Enieltä odottelen minäkin kovasti kuulumisia
Väpälle :hug:
kevätesikoinen ja poju 34+1