Voi per..
Kamala päivä kaikin puolin..
Oli neuvolalääkäri tänään ja lääkärinä oli nuori nainen. Nooh, siinä juteltiin ja alettiin sitten tekemään sisätutkimusta. Noh, minä olin jo riisunut vaatteeni ja istuin pylly ja pimppi paljaana siinä pöydällä kun neiti lääkäri lähti käymään jossaki kysymässä neuvoa tai jotain.. oli vähän sellanen olo, et jaa-a.. No se tuli sitten takasi ja alettiin tekemään tutkimusta, no eihän se millään meinannu löytää sieltä sitä kohdun nupukkaa tai jotai.. (siitä päättelin, että minulla on aika takana se kohtu...) oonkohan nyt ihan väärässä?
No se yritti toisen kerran ja mä en todellakaan olen ikinä tykännyt käydä gynellä ja mä sanoin et joo, enköhän mä kestä. No ei onnistunu. Sitten sillä ois pitäny ottaa multa papa-koe ku viimeksi oli löydetty joku solumuutos ja ois pitäny 6 kk:n päästä käydä kontrollissa.. viimeks kävin 07/08. Eli ois pitäny käydä joskus tammikuussa. No se oli jotenki unohtunu tai jotain..
Sitten alettiin kattomaan ultralla ihan huvin vuoksi miten vauva siellä jakseli ja minä ihan innoissaan et jee, näkee taas pienen, mutta neiti lääkäri kattokin vaan jonku 10 sekunttia ja lopetti sitten, neuvolatäti ravas siinä huoneessa puhumas jotai siitä papa-kokeesta jne jne.. Ja lääkäri sano et kuunnellaan sydänääniäkin, mutta eipä sitten kuunneltukaan..
Paska reissu kyllä, mutta tulipahan tehtyä..
Toissapäivänä meinasin pyörtyä kun kävelin pankista autolla. Silmissä sumeni ihan yhtäkkiä ja tuntu että autolla on tosi pitkä matka, oli ehkä joku 15- 20 m oikeesti...Pääsin autoon ja kylmän hiki alko valumaan ja huippas niin perkeleesti, että piti laittaa auton selkänoja ihan makuuasentoon ja ikkunat auki et sai raitista ilmaa, onneksi oli kylmä ilma! Piti varttitunti siinä istua ja puhallella et voin taas lähteä ajamaan...
Muuten kaikki hyvin ja tänään 12+0 :heart:
mamma