Olo on hyvä, eikä satu mihinkään.
Siksi on niin vaikea vaan lepäillä. Niin sai eilen pyykit ja tiskit kyytiä kun mamma palas kotiin
OIkeestaan kyll sitten kadutti että aloin "riehumaan" vaikka piti levätä.
Niin ja tuli sitä hieman käytyä aika monessa kaupassakin eilen ennen kotiin paluuta :ashamed:
Aamulla viel tuntu, että teen kyllä valituksen tuosta lääkäristä, mutta nyt olen pikkuhiljaa luopunut ajatuksesta...en vain jaksa ja luotan siihen ,että kätilö vie asiasta tiedon eteenpäin koska itsekin oli toooooosi tyrmistynyt lääkärin käytöksestä.
Nyt oon aamun miettiny, että mihinkähän sitä hakeutuisi rv 18 katsastamaan rakenteita jo hieman etuajassa? Sais ees tietoon sen, että näyttääkö (seuraava huolenaiheemme ) , sydän edes vähänkään siltä miltä pitäs. Nyt en vielä edes tiedä perusjuttuja mitä tosiaan pitäs jo olla katsottuna kun kerran lv-punktiokin tehty. Sydämen sykkeet oon ruudulta nähnyt, mutta paljonko minuutissa, niin sitä en tiiä.
Tietenkin tuo ensiviikon tulos voi murskata haaveet, jos kromosomipoikkeavuuksia löytyy :'( Siksi oikeastaan pelottaa mistään tulevaisuuden jutuista ees puhuakkaan.
Ihmeen rauhallinen on olo kuiten nyt, mutta tiiän että ens viikon alusta lähtien oon ihan hermoraunio, kun ootan soittoa sieltä äitipolilta.
Etsiskelin tietoa myös turnerin oireyhtymästä ja yhdessä miehen kanssa siitä luettiin.
Ihan sen vuoksi, että sellainenkin vastaushan sieltä tulla voi myös.
Paljon olen artikkeleita lukenut ja mun kohdalla on mennyt kaikki kyllä ihan toisin.
Ensinnäkin jos np-ultrassa tai seulassa hälyyttävää, niin pitäisi heti mielellläään 1-3 pv:n sisällä päästä keskustelemaan asiasta lääkärin kanssa...no en päässyt |O kysymyksiä täynnä oli pää ja onneks kätilöt vastaili parhaansa mukaan kun sinne soittelin useamman kerran.
SItten luin, että jos tuo niskaturvotus yli 3mm, niin pitäisi seurata ultrissa erityisesti sydäntä ja joka kerta katsoa tarkkaan, että sydämessä näkyy ne jutut mitä pitäiskin ko. viikoilla...no ei tuu sitäkään, eikä kahtonut nytkään ...tanan lääkärin kuvatus.
rv 20 pitäs sitten kärvistellä epätietoisuuden kans, jos tuo lv-punktio normaali.
Ei käy.
Eilisestä tarinasta vielä. Kaiken huipux ne alko epäillä että niillä on liian lyhyt neula!
Ekan oli tökännyt johonkin sinne päin kuulemma, toisen kohtuun, muttei ehkä ollut mennyt kalvojen läpi asti ja kolmas sitten osui ja upposi. Mietin vain, että ihan hyvä jos ei menny ku se yx reikä kalvojen läpi asti, ku luulis että 3 pistoo jo suurentas km-riskiä aika kovasti???
Olen ylipainoinen, mutten mikään julman iso ainakaan rv12 kätilön mielestä, sillä hän näki erinomaisesti ja lisäksi sanoi, etten ole mitenkään järkyttävän iso vaan juuri sellainen, mitä muutaman muksun äidin ehkä olettaakin olevan.
Edellisessäkin raskaudessa rv 37 oli naislääkäri, joka ei tosiaan muuta mussa nähnytkään kun kävelevän läskikasan. Koko ajan valitti ettei saa mittoja kun tuota rasvakerrosta on niin paljon. Määräs 2vk:n päästä uudelleen...meinasin kysyä, että oonkohan mä laihtunu siihen mennessä vai ootko sä oppinut paremmax ultraajax :kieh:
Harmi vaan keksin täs jutun vasta ulos sairaalasta kävellessämme.
No rv39 siellä oli sitten miellyttävä vanhempi herrasmies, jolle ultraamiseni ei tuottanut minkäänlaista ongelmaa.
Mies sanoi, että kannattaa jatkossa luottaa vain mieslääkäreihin.
Oikeassapa tuo taitaa olla kun ajattelee, että kaikki huonot kokemukset ovat pieniltä kurpilta naislääkäreiltä lähtösin.
Ja hyvät ja asialliset mieslääkäreiltä