O
op79
Vieras
lumi, pojalla on sellanen verisuonijuttu jalassa. sen voi nähdä niistä mun kuvista, joissa poika on vaippasiltaan tai sit kylvetyskuvassa, näyttää mustelmaiselta. polvessa siis joku verisuoniepämuodostuma.. ei kukaan tiedä, et mikä se on tai mistä johtuu. sitä käydään näyttään uudestaan sit ku poju on puol vuotta. sitä siis epäiltiin siel laitoksella syntymän jälkeen, et jos se tulee haittaamaan konttaamisvaihetta, ja siks sitä pitää tarkkailla..
aika ihanaa, kun tarkalleen tietää, koska poika rupee nukkumaan! sillä on nykysin siis 1,5 h valveillaolo. sit samantien lähes, kun aika tulee täyteen alkaa silmät luppasta ja uni tulee. nukkuminen on tosin määrittelemättömän pituinen, se voi olla 20 minuutista 4 tuntiin.. mut toi valveaika aina sama
joten sen pohjalta voi vähän suunnitella menoja, et kannattaa lähdöt ja lenkit ym. ajottaa ton nukkumavaiheen alkuun. jee, olen niin innoissani asiata, kun tuntu alussa ja ehkäpä vielä muutamia vkojakin sitten, et ei ole mitään tolkkua missään rytmeissä.. nyt me vaihdettiin miehen kans nukkumapaikkoja ja näin kellon aina syöttöhetkillä, joten nyt osaan siitäkin vähän kertoa. eli nukkumaan mentiin eilen klo 22.30, eka syöttö 2.30 ja tokasyöttö 4.30, sit kolmas syöttö jossain ton ja klo 8 välissä. oon muuten heränny öisin syöttään poikaa, kun se imee rannettaan ihan hullulla raivolla. siis se maiskutus on herättäny mut korvatulppien läpi!! ei siis ole itkeny ruokaa pariin yöhön.
tänään pitkästä aikaa neuvola, edelinen olikin viimeks 6 viikkoisena, musta niitä on ihan liian harvoin..ku olis kiva tietää useammin, et miten paino ja pituus kehittyy. no nyt aamu toimiin.
aika ihanaa, kun tarkalleen tietää, koska poika rupee nukkumaan! sillä on nykysin siis 1,5 h valveillaolo. sit samantien lähes, kun aika tulee täyteen alkaa silmät luppasta ja uni tulee. nukkuminen on tosin määrittelemättömän pituinen, se voi olla 20 minuutista 4 tuntiin.. mut toi valveaika aina sama
tänään pitkästä aikaa neuvola, edelinen olikin viimeks 6 viikkoisena, musta niitä on ihan liian harvoin..ku olis kiva tietää useammin, et miten paino ja pituus kehittyy. no nyt aamu toimiin.