Iltaa
Muistaspa kaiken nyt mitä täällä on ollu tapetilla. (voi blaah muuten kenen se olikaan poika löytänyt tapettiroskan seinältä. Harmi juttu!)
Hormonikierukka oli mullakin ennen Peteä ja tykkäsin kyllä siitä kovasti. Jäi vuodot pois kokonaan. Eka puol vuotta oli vähän puberteettiolo, kun laitatin sen epäkunnollisten menkkojen jälkeen. Eli kantsis kai kuitenkin olla menkat ollu ennen ku laitattaa.
Pikkukakkosia siis yrityksessä... Huhheijaa, mullaki on kyllä vauvakuumetta ollut pitkään jo, mutta ei kyllä vakavissaan vielä toivota uutta raskautta. Testataan imetystä ehkäisykeinona
Mulla on kaks ekaa lasta 1 v 8 kk ikäerolla, ja ihan kiva ikäero se oli. Nyt kyllä tuntuu, ettei oo vielä paikat palautuneet synnytyksen jäljiltä, joten uus raskaus olis vähän liian pikaista.
Kestoilusta oli puhetta. Kränä, mitähän vaippoja sit loppujen lopuks hankit? Kyllä kestoista monista tulee kertistä paksumpi paketti, mutta se on tottumiskysymys. Ohuitakin saa, mutta niissä on sit monesti imuna noita "erikoismateriaaleja" eli bambua tai hamppua. Jos ne nykyiset vaipat ei just nyt tunnu hyvältä, niin ne voi myöhemmin sopia paremmin. Ja niistä saa kyllä myymällä huutonetissä/muilla nettikirppareilla ihan hyvin takaisin rahaa, jos ei kerran oo paljon edes käytetty.
Aattelin kyllä jatkaa kestoilua, vaikka olis kakskin lasta. En koe sitä kertseilyä työläämpänä. Vaihtoväli on kolmisen tuntia. Olen kyllä onnellinen kuivausrummun omistaja, eli pyykkihuolto on mulla helppoa koneiden ansiosta. Kyllähän noi kertyy välistä sillain noi vaipat, ettei oo valmiiksi täytettyjä systeemejä, mutta siinä voi sit vauva ilmakylpeä, kun itse lataa vaipan. Hajuttomuus on musta kestoilun huippuominaisuus, jouduttiin nimittäin mökillä käyttään jonkun verran kertsejä, ja :x oksuhymiö. Älkää ny loukkaantuko, mutta mun 11-vuotias sanoi, että hänen mielestään vauvat on aina haissu pahalle, paitsi meidän Pete. Ja siellä mökillä sekin oli sit välillä ruvennu haiseen pahalle. Sit se totes vaan, että nyt hän tajuaa, että kyse on noista vaipoista
Poio ei onneks meille asti kuulunu Jeren huuto verikokeessa. Se on kyllä karua, nimim. kokemusta on muutamasta kymmenestä verikokeesta. Isommilla yhtä karua, ja sit ku ne osaa laskea "yy kaa koo nee vii miks pitää ottaa viis putkea verta". Äitiyden harmaita hetkiä
Onpas mulla hymiöpäivä. Nyt lähden tyrmään Peteä unille. On nimittäin ukko mennyt viime viikot vasta klo 24 jälkeen yöunille. Tarttis vähän saada järkevämpi unirytmi.